Olen kiinnostunut isommista naisista onko täällä muita ketkä tykkäävät panna oikein lihavia naisia. Itsellä ei ole edes oikein painorajaa mitä isompi niin sitä paremmin kiihotun.
Bbw naiset kiinnostaa
16
686
Vastaukset
- Anonyymi
Mua kiihottaa bbw naiset! Isot tissit, iso perse!
Minkä painoisista naisista tykkäät omasta mielestä esimerkiksi ssbbwsupersoft on todella kuuma painaa 317 kiloa. Kiihottavin asia siinä on kyllä se hengästyminen.
- Anonyymi
Bbwlover1 kirjoitti:
Minkä painoisista naisista tykkäät omasta mielestä esimerkiksi ssbbwsupersoft on todella kuuma painaa 317 kiloa. Kiihottavin asia siinä on kyllä se hengästyminen.
En ehkä niin painavista, mutta pyöreät naiset kiih.!
Anonyymi kirjoitti:
En ehkä niin painavista, mutta pyöreät naiset kiih.!
Mikä lihavuudessa on sinusta kaikesta kiihottavinta
- Anonyymi
Sää mää ja bää on nyt rämesika buaahaa
- Anonyymi
Naisen lihottaminen on kyllä kiihottavaa
- Anonyymi
Porsas röh röh
- Anonyymi
Haluaisitko tulla pitään mun +60v pulleaa vaimoani, haluisin niin antaa vaimoni kokea ensimmäistä kertaa kahden miehen kosketusta, vaimoni saisi olla välissämme ja hieroisimme sekä imisimme sitä joka paikasta, sillä on ihanan pehmeä iho ja tosi isot herkät tissit, peppu ja masu ovat myös ihanan isot, pillu vielä tiukka ja pepusta vielä neitsyt, itselläni niin iso että sanoo sattuvan kun olen kokeillut, usein kuiskin kun rakastelemme että ole kiltti ja annat pilluasi kun tuon vieraan kaverin sua nussimaan, tunnen kuinka vaimoni kiima lisääntyy ja pillu alkaa sykkimään lisää saaden helpommin orkkuja.
- Anonyymi
Hyi saatana kukaan koske siihen mätisäkkiin tikullakaan hyh hyh
Olen kiinnostunut, mulla normaalikokoista, ei tartte paljon venyttää. Ja siis lihava on ihanaa
- Anonyymi
Ehdottomasti Kik: tavis420tre
- Anonyymi
Kelpaisiko 148 kg nainen? Tykkään sipseistä ja hampurilaisista, siksi olen näin lihava.
- Anonyymi
Kelpais
- Anonyymi
Laitoin sulle viestiä😊
- Anonyymi
Samoin lihavia isken aina kun juhlimassa kapakoissa, parhaat pillut ja parhaat panot saanut joka kerta. M 34v
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362141Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten611972Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211910HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363771622Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031621Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241454Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821072Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53957- 73885
- 27869