On ikävä häntä

Anonyymi-ap

Ollut pitkän aikaa

37

704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hieman tarkennusta saisiko?

    • Anonyymi

      Samoin. ❤️
      Milloinkohan seuraavan kerran nähdään? Kuka tietää ... 🙁

      • Anonyymi

        Minä näen hänet, minun hänet, viikon kuluttua. On todella ollut ikävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä näen hänet, minun hänet, viikon kuluttua. On todella ollut ikävä.

        Kaupassa ???


    • Anonyymi

      Minulla myös erästä ❤️

    • Anonyymi

      Niin on, koko ajan. Taidetaan tykätä kumpikin toisistamme, jossain kohtaa otetaan kaikki tämä ikävöinti takaisin korkojen kera. Luoja minä odotan sitä. Vastasin kuin hänelle.

      • Anonyymi

        Mulla sama tunne. Ikävöin niin että halkean ❤️😘🥰
        En kestä. Kolme päivää on aivan liian pitkä aika viime näkemästä. Se tuntuu ikuisuudelta🚬tupakkaa kuluu odottaen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sama tunne. Ikävöin niin että halkean ❤️😘🥰
        En kestä. Kolme päivää on aivan liian pitkä aika viime näkemästä. Se tuntuu ikuisuudelta🚬tupakkaa kuluu odottaen

        Hän ei polta. Tsemppiä sulle kuitenkin.


      • Anonyymi

        Kaipauksemme on kuin kaarnalaiva. Ei katoa syvyyksiin vaan lipuu hellästi tunteiden laineilla. Kuin taivaan ja maan kämmenien koskettaessa toisiaan. Syleillen valon kimmeltäessä toisiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipauksemme on kuin kaarnalaiva. Ei katoa syvyyksiin vaan lipuu hellästi tunteiden laineilla. Kuin taivaan ja maan kämmenien koskettaessa toisiaan. Syleillen valon kimmeltäessä toisiaan.

        🤔 ihan kuin oisin kaarnalaivasta tänään lukenut.. mutta meidän laivat on onneksi navigoimassa samaan satamaan....


    • Anonyymi

      No, tiedät että voit kirjoittaa. Jos todella kaipaat minua. Puhutaan vihdoin suoraan.

      • Anonyymi

        Oliko joku syy, mikset sinä kirjoita?


      • Anonyymi

        Tarkoitatko, että voi kirjoittaa täällä vai irl?


      • Anonyymi

        No on ollut tapana olla töissä korrekti ja työn ulkopuolella sitten ellun kanana. Sattuneesta syystä! Ei kaikki kestäisi / haluaisi kuulla näitä mun juttuja työajalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko joku syy, mikset sinä kirjoita?

        Kirjoitin sinulle viimeksi. Haluan, että molemmat ottavat askeleita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko joku syy, mikset sinä kirjoita?

        Kirjoitin sinulle viimeksi. Haluan, että molemmat ottaisivat askeleita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko, että voi kirjoittaa täällä vai irl?

        IRL. Täällä ei toimi. Nothing changes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko joku syy, mikset sinä kirjoita?

        Kirjoitin sinulle viimeksi. Ja haluan, että molemmat ottaisivat askeleita.


      • Anonyymi

        Voi miksi se lähetti niin monta kertaa…Sori 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin sinulle viimeksi. Ja haluan, että molemmat ottaisivat askeleita.

        Ookko jo levänny


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ookko jo levänny

        Ei vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin sinulle viimeksi. Ja haluan, että molemmat ottaisivat askeleita.

        Älä luota tää palstagubbeen. Ap on runk*ari etsi muita 💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä luota tää palstagubbeen. Ap on runk*ari etsi muita 💋

        Miksi moitit häntä . Tarkkaan ottaen kaikki miehet on runkkareita. Se on niiden toinen luonto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko joku syy, mikset sinä kirjoita?

        Sivusta- en voi kirjoittaa sillä olet jättänyt kahteen viestiin vastaamatta. Tarkista vaikka. Muuten olisi jo häiriköintiä.


      • Anonyymi

        Kyllä, mutta haluan puhua kasvotusten. Vai haluatko vain vaihtaa kuulumisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, mutta haluan puhua kasvotusten. Vai haluatko vain vaihtaa kuulumisia?

        Hahah. Me emme vaihda kuulumisia. Ei koskaan 😂


    • Anonyymi

      Kun talvi väistyi, ikävä saapui. Kun talvi saapuu, toivon, että ikävä väistyy. Jäin ovelle odottamaan. Vieläkö pitkään vai saavutko koskaan?

    • Anonyymi

      Kumma ikävä ja kaipuu. Ei ne mihinkään väisty.

    • Anonyymi

      Minullakin aivan kauhea ikävä sitä miestä, vaikka äsken nähtiin. On tämä kummallista.

    • Anonyymi

      Mullakin on ikävä sitä yhtä naista. Sillä taitaa olla jo joku. Mikä ihme se nyt on, kaunis nainen hän on. m>n

      • Anonyymi

        Varmaan olisit hänen viestiinsä sillon vastannut jos olisi kaivattusi? Jos et vastannut niin tiedoksi, että hän on sinkku. Toki mielessä J, K ja T .


    • Anonyymi

      Samoin, eräs itseäni vanhempi, tuttu hyvävartaloinen nainen syvällä mielessä eikä poistu. Aikaa vaan on kulunut viime näkemästä, olisi jo aika.

      • Anonyymi

        Milloin näit viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin näit viimeksi?

        Varmaan itse muistaa suurinpiirtein.


    • Anonyymi

      sinisilmäinen pitkä mies on aina välillä mielessä mutta en minä tiedä tuskin hän minua ajattelee koskaan. ei todennäkösesti edes tiedä mua. ensvuonna vois muuttaa aivan kaiken. muutan jonnekin aivan muualle ja alotan täysin alusta kaiken. enkä ikävöi enää i ki nä.:) en vttu pysty:)

    • Anonyymi

      Ikävöin yhtä ihanaa naapuria ❤️🤗meen kohta soittamaan ovikelloa jos häntä ei huomenna näy

    • Anonyymi

      Mulla on ikävä miestä, sitä ihanaa. Ei taideta enää törmäillä mutta tunne jäi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      223
      1918
    2. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1312
    3. Kohuttu Iida Vainio mursi hiljaisuuden -Näin raskaus vaikutti Farmi-kuvauksissa: "Saattoi ruveta..."

      Ihanaa odotusta, tsemppiä ja voimia Iida! Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen asuvat yhdessä Helsingissä ja o
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1169
    4. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      83
      1158
    5. Avoin kirje sinulle

      Rakas, Kirjoitan sinulle nyt, vaikka sanat tuntuvat niin vaatimattomilta siihen, mitä sydämeni on kantanut sisällään ni
      Ikävä
      28
      892
    6. Mitä mies teet

      näin iltasella? 👾
      Ikävä
      53
      781
    7. Nainen, jos luet kirjoituksiani

      niin sano minulle jotain?
      Ikävä
      49
      756
    8. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      55
      750
    9. Numerosi 3. ja 4.

      viimeinen numero. Ei uskalla muuten.
      Ikävä
      38
      716
    10. On ikävä häntä

      Ollut pitkän aikaa
      Ikävä
      37
      704
    Aihe