Olen hakenut tampereen vapaisiin työpaikkoihin 1000 paikkaan mitä on tarjolla, mihinkään en pääsyt töihin !
Mutta miksi ?
Olen hakenut tampereen vapaisiin työpaikkoihin 1000 paikkaan mitä on tarjolla, mihinkään en pääsyt t
39
390
Vastaukset
- Anonyymi
Olisikko ollut halukas meneen joka paikkaan kun kuitenkin kitiset palkasta.
- Anonyymi
Mulla palkka toive 11e
- Anonyymi
Minä olen 10 eri vuokratyöpaikassa ollut muutaman vuoden hakijana. Yhteen kutsuttiin haastatteluun, mutta kun haastattelija vasta silloin huomasi, että olen 50v, lähti hän saman tien pois neukkarista ja jätti minut sihteerin kanssa rupattelemaan diipadaapaa....
- Anonyymi
Menkää töihin! huutavat persut ja kokoomukselaiset
- Anonyymi
Aivan menkää pummit töihiin nyt loppu sohvaperunoiden elättäminen
- Anonyymi
((( PETOSJYTKY )))
- Anonyymi
1000 on työllistynyt.
- Anonyymi
Työttömiä 34 000 enemmän kuin vuosi sittenja yt-neuvottelurumba vasta alussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työttömiä 34 000 enemmän kuin vuosi sittenja yt-neuvottelurumba vasta alussa.
Meinaatko leikkiä Usa joulupukkia vai haluatko näyttää kuinka tyhmänä me nähdään sinut ?
Vai oletko Kovis ja tatuoitu mailman tyhmin ääliö ?
- Anonyymi
Hallitus luo 100 000 uutta työpaikkaa.
Lupaus pidetään varmasti.
Hallitus ei ole luvannut säilyttää yhtään nykyistä työpaikkaa.
Summasummarum.
Hallitus pitää sanansa. - Anonyymi
Olet ymmärtänyt väärin: Työnantaja hakee työntekijöitä kotoa töihin - eikä päinvastoin. Tästä syystä se ei onnistu.
- Anonyymi
Eikö aloittaja pääse edes puhelinmyyjäks höh. Bussikuskeja palkataan vähän väliä ja pirkanmaalla useita lähihoitajan paikkoja avoinna.Jos 1000hakemusta laittaa eikä mikään natsaa niin täytyy hakijassa olla jo vika.Mitä jäätte notkuun kotio.
- Anonyymi
Tämän takia et ollu päässy töihin !
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18675443/vuokrafirmat--etsivat-tyontekijaa- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän takia et ollu päässy töihin !
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18675443/vuokrafirmat--etsivat-tyontekijaa-järkyttävää toimintaa
- Anonyymi
Huippu-urheilijakin joskus odottaa pelivuoroa vaihtopenkillä, ja mitalin saa kaulaan vaikkei pelaisi minuuttiakaan
- Anonyymi
Pyydä suositukset Miko Bergbomilta jos se auttaisi sinua saamaan työpaikan. Ainakin Miko sanoi että menkää töihin niin kyllä hän silloin tietää että työpaikkoja on runsaasti, tekijät vain uupuu.
- Anonyymi
Pätevyyskortit koulutuksineen hakuihin.
- Anonyymi
Katso peiliin,siellä pätevyys punnitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso peiliin,siellä pätevyys punnitaan.
Niinpä, miksi mennä töihin kun pelkästä peiliin katsomisestakin napsahtaa satanen tilille joka päivä
- Anonyymi
Löytyykö palkanmaksajia.
Minä voisin työllistää myös 2 hklöä.
Palkka , sitä voi kysyä caikka kuin monta kertaa.- Anonyymi
Minä etsin työ ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä etsin työ ?
Työ etsi minua!
- Anonyymi
Ukrainasta on tullut nuoria miehiä pakoon ettei tarvitse sotia maansa puolesta. Täällä myös kokonaisia perheitä tänne pakoon työelämää ja velvollisuuksia. Miksi ei tulisi jos niin pääsee helpoiten? Makoilemalla kela ja sossutädit huolehtivat helposta elämästä. ei tarvitse hikoilla töitä tehden. on mukavaa... saa kelliä sängyssä ja kaikki hoituu. Ei mitään velvollisuuksia, ei opettele suomen kieltä ja monella alalla ei pysty jos ei suomen kieli hallussa, lainsäädännön ja kirjaamisten takia esim hoitajat . kyllä mietityttää iltavuoro sairaalassa jossa ulkolainen kielitaidoton hoitaja, kuurolla, sokealla, dementoituneella vanhuksella.
KAIKKI MAKSETAAN VAILLA HUOLIA JA TRVEYDENHOITO PELAA AINA PAREMMIN KUIN TAVIS SUOMALAISELLA.
Miljoonat otetaan suomalaisilta ja jätetään suomalaiset paitsi. Kiristetään veroja ja perusterveydenhoidon maksuja, lääkäriin ei pääse, soittoihin ei vastasoittoa tule. Ikäihmisien huolehtiminen jäänyt ja yksinäiset vanhukset vailla hoivaa.
meillä ei varaa HOITAA kun matut vie kaikki rahat. matujen tukirahoja nostettiin kun suomalaisilta poistetaan etuja ja lisää pitäävielä ottaa.
kuntien alkessa 2025 vuoden alusta hoitamaan työllisyyttä niin kaikki jotka 101 päivää työllistymättä HEISTÄ ON MAKSETTAVA SAKKOJA 450 € PER PÄÄ VALTIOLLE. onkohan tasaarvoista kuinka matut ja mustalaiset velvoitetaan tekemään töitä. ukrainalaisia suomessa kolme vuotta saanut loisia ja mustalaisia vaills työpakkoa koko vuosisadan kun eivätole kotoutuneet suomeen.
kuntien rahatilanteet tulevat huonontumaan entisestään.- Anonyymi
Meinaatko leikkiä Usa joulupukkia vai haluatko näyttää kuinka tyhmänä me nähdään sinut ?
Mita sina sanoa ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mita sina sanoa ?Oli taas aika sinunkin päästä kirjoittamaan tämä sama turha kommentti ehkä tuhannetta kertaa.
Aloitusvalittaja iski taas
Turhat aloitus valitukset on turhinta kirjoityelua
Tämähän on keksuteluoalsat
Monesko turha aloitus tämä on tästä samasta aiheesta?
Koskahan kurpitsavellihousu-floodaaja on seuraavaksi käytössä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli taas aika sinunkin päästä kirjoittamaan tämä sama turha kommentti ehkä tuhannetta kertaa.
Koskahan kurpitsavellihousu-floodaaja on seuraavaksi käytössä?Mita sina sano ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mita sina sano ?
Mita sina sanoa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mita sina sanoa ?
L ä n k i s ä ä r e t
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
L ä n k i s ä ä r e t
Nyt on Suatava KAKKOSTA !!
- Anonyymi
Kai paneuduit ja teit huolella ne hakemukset. Olet itsesi käyntikortti ja jos hakemus on hutiloitu, ei se nouse muiden seasta. Sinun pitää jäädä rekrytoijan mieleen. Joko meriitein tai vaikka persoonasi kautta.
Ei kun uutta hakemusta tekemään, tsemppiä! - Anonyymi
Minäkin hain töitä,lentäjäksi,en päässy kun ei ollu korttia.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Takaisin ylös - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Takaisin ylösPoistetaan,lopullinen ratkaisu , laitoit viestin ilman pätevyyttä.
- Anonyymi
Ala harrastamaan Golffia pomon kanssa , niin pääset töihin Liikuntatoimeen. Siellä kyllä järjestetään työpaikka , vaikka väkisin sinulle.
Työhaastattelusta ei tarvi välittää, koska sinut on valmiiksi valittu sinne hommiin.
Jos tulee asiaa pomolle päivisin, niin herra kyllä löytyy Golfradalta työaikana , tai pressuun lyömässä hallilta.
Liikunta on terveellistä - Anonyymi
63 vuotiaana en ole varmaankaan houkutteleva vaihtoehto työnantajalle. Ilmaisena työntekijänä kyllä ottavat hyvin mielellään. Jännä juttu. Työpanos kelpaa kunhan sen saa ilmaiseksi.
- Anonyymi
kannattaisiko keskittyä johonkin ammattiin ja työpaikkaan eikä hakea summan mutikassa ihan kaikkea mitä vain eteen tulee. Kukaan ei ole tuhattaituri. On valittava jokin työ ja ammatti jossa on mahdollisimman hyvä ja mielellänsä mestaritasoa. Jutut joissa briljeerata. Pari kolme ammattia maksimissaan.
- AnonyymiUUSI
Nyt on lunta tullu !
- AnonyymiUUSI
Oletpa huono ja epäpätevä
- AnonyymiUUSI
Nyt on Suatava KAKKOSTA !!
Oli taas aika sinunkin päästä kirjoittamaan tämä sama turha kommentti ehkä tuhannetta kertaa.
Koskahan kurpitsavellihousu-floodaaja on seuraavaksi käytössä?
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138