Kaikki RKP:n sydänasiat ovat mokia,
pakkoruotsista turkistarhaukseen,
sipseistä nikotiinipusseihin ja
ruotsinkielisten alueiden etuoikeuksiin.
RKP:n teemat on perattava ja mokat purettava yksitellen, aloittaen pakkoruotsin purkamisella
13
143
Vastaukset
- Anonyymi
Aika purkaa koko kaksikielisyysnäytelmä.
- Anonyymi
Just näin!
Pakkoruotsi jorpakkoon susien ruuaksi.
- Anonyymi
Mä poistaisin persut hallituksesta ensin.
- Anonyymi
Rkp on kyy joka luikertelee jokaiseen hallitukseen ja oikeissa suomalaisissa puolueissa ei ole selkärankaa panna sitä purkkiin.
- Anonyymi
Rkp:n enemmistölle tekemät vahingot on kartoitettava ja rkp pantava korvaamaan aiheuttamansa vahingot.
- Anonyymi
Mutta persujen pyhään pakkoenglantiin ei tietenkään saa koskea.
- Anonyymi
100% vanhemmista haluaa lapsilleen englannin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
100% vanhemmista haluaa lapsilleen englannin.
Älä valehtele. Lähes 100%:lla vanhemmista ei ole edes periaatteellista mahdollisuutta valita pois englantia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele. Lähes 100%:lla vanhemmista ei ole edes periaatteellista mahdollisuutta valita pois englantia
Muissa kuin pikku kunnissa voi valita muitakin kieliä mutta harvempi haluaa niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muissa kuin pikku kunnissa voi valita muitakin kieliä mutta harvempi haluaa niitä.
Tosi harvassa. Pakkoenglanti on hyvin pakollinen, jos välttää A1:n, niin sitten iskee A2 tai B1....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni haluaisi mutta kunnissa tehdään kaikki, ettei muita kieliä kuin englantia vaan valittaisi.
- Anonyymi
Tätä rkp:n rötöstelyä ei unohdeta
- Anonyymi
Surkeaa, pakkoenglannittaja, surkeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138