Maanantaisin pitää maksaa tuplapalkka. Sunnuntaina ei voi viettää vapaapäivää kunnolla kun joutuu menemän maanantaina töihin. Sunnuntaina on mahdotonta esimerkiksi juoda viinaa.
Vaatikaa työnantajilta tuplapalkka tai haastakaa työtuomioistuimeen.
Työsuojeluviranomaiset eivät välitä tippaakaan meidän työturvallisuudesta. Eikä taksiliittokaan aja meidän etuja. Kela on kanssa rosvo ei välitä ollenkaan siitä ,kun vain halvalla ajetaan maanantaisin.
Maanantaisin myös tuplapalkka.
12
193
Vastaukset
- Anonyymi
Taidat olla kuski, eihän sen pitäisi vaikuttaa sinun palkkaa, jos isäntä suostuu ottamaan halpoja työ tarjouksia.
Meidän nykyinen hallitus uskoo että Suomessa on rehellisiä työnantajia, jotka ensin tinkivät omasta palkasta vasta sitten kun on pakko mennä duunarin tilipussille, senkin tekevät pientä häpeää tuntien. - Anonyymi
Kipiästi tarvittais Liitto meitä polosia puolustamaan. Monelta äitikin jo kuollu emmekä päässy vielä eläkkeelle. Elikkä elämämme vaikeimmat vuodet menosa.
Ja verot pittäis saaha valtion maksettavaks. - Anonyymi
mina halusitruuna porkkana lammaspihvi pasta naudanliha herne hampurilainen ja muna riisi tomaatti peruna juusto maissi valkosipulimuhennos
sina rasisti
Muhammad - Anonyymi
"Maanantaisin pitää maksaa tuplapalkka. Sunnuntaina ei voi viettää vapaapäivää kunnolla kun joutuu menemän maanantaina töihin. Sunnuntaina on mahdotonta esimerkiksi juoda viinaa."
Eihän tuo koske pelkästään taksialaa niinkuin annat ymmärtää, sehän koskee kaikkia aloja ja työntekijöitä!
Se ero on taksialalla muihin aloihin, että palkat vaan on pienemmät!- Anonyymi
Minun naapuri joka on myös minun juopottelukaveri menee maanantaisin aina krapulassa töihin konttorille. Minä en voi mennä kun laki ei anna oikeutta ajaa krapulassa autoa.
Sen takia katson että olisi kohtuus ja oikeus että isäntä maksaisi minulle tuplapalkan maanantaina kun minun viikonloppu jää lyhyeksi.
Olisi kyllä työsuojelulla, akt:lla ja taksiliitolla aika ajaa meidän etuja .
Taidan soittaa jollekin etujärjestölle että haastaisivat isännän oikeuteen. Saisin kahdelta vuodelta kaikki maanantait jotka olen tehnyt tuplakorvauksena takaisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun naapuri joka on myös minun juopottelukaveri menee maanantaisin aina krapulassa töihin konttorille. Minä en voi mennä kun laki ei anna oikeutta ajaa krapulassa autoa.
Sen takia katson että olisi kohtuus ja oikeus että isäntä maksaisi minulle tuplapalkan maanantaina kun minun viikonloppu jää lyhyeksi.
Taidan soittaa jollekin etujärjestölle että haastaisivat isännän oikeuteen. Saisin kahdelta vuodelta kaikki maanantait jotka olen tehnyt tuplakorvauksena takaisin.Mina aja aina. On kiva otta anfetamiini,,kokaiini. Joka paiva purra khat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidan soittaa jollekin etujärjestölle että haastaisivat isännän oikeuteen. Saisin kahdelta vuodelta kaikki maanantait jotka olen tehnyt tuplakorvauksena takaisin.Ei taksi ole ainoa työ mihin kuuluu auton tai muun liikennevälineen ajo!
Mites bussikuskit, rekkakuskit tai raideliikenteen kuskit, entäs lentoliikenteen pilotit? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taksi ole ainoa työ mihin kuuluu auton tai muun liikennevälineen ajo!
Mites bussikuskit, rekkakuskit tai raideliikenteen kuskit, entäs lentoliikenteen pilotit?Mainitsemasi ammatit ovat suurimmaksi osaksi uskonnosta tai etnisestä taustasta johtuen raittiita ihmisiä. He saavat viettää omalla tavallaan vapaan viikonlopun.
Mutta me taksikuskit olemme usein aika kovia ryyppäämään joten maanantain tuplapalkka
on täysin perusteltu.
Olisi liitoilla tekemistä meidän etujen ajamisessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mainitsemasi ammatit ovat suurimmaksi osaksi uskonnosta tai etnisestä taustasta johtuen raittiita ihmisiä. He saavat viettää omalla tavallaan vapaan viikonlopun.
Mutta me taksikuskit olemme usein aika kovia ryyppäämään joten maanantain tuplapalkka
on täysin perusteltu.
Olisi liitoilla tekemistä meidän etujen ajamisessa.Eikö se ole juuri päinvastoin että maahanmuuttaja taksikuskit ovat uskonnosta tai etnisestä taustasta johtuen raittiita ihmisiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se ole juuri päinvastoin että maahanmuuttaja taksikuskit ovat uskonnosta tai etnisestä taustasta johtuen raittiita ihmisiä!
Minä mikään maahanmuuttaja ole.
Olen aito ja alkuperäinen . Syön sinistä lenkkiä ja juon kossua, ilman salmiakkia. Ajan taksia viisi päivää viikossa ja dokaan naapurin kanssa viikonloppuisin. sen takia maanantaisin pitäisi saada tuplapalkka. Naapuri pystyy juomaa kossua sunnuntaisinkin ja viettää laatu vapaapäivää ,minä en prkl..
- Anonyymi
Mites taksiliitto ajaksi työntekijän etua,kun on työnantajan liitto?
- Anonyymi
Niin taksiliitto on työnantajien puolella. Joten niiden pitäisi kertoa työnantajille tästä maanantain tuplapalkasta.
Taksiliiton pitäisi hoitaa työnantajien etuja ,mutta antavat mennä niiden työtuomioistuimeen maksamaan kovia korvauksia työntekijöille. Eli ovat tosi laiskoja tiedottamaan tuplapalkkauksista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1335622
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2454107- 91735
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak154988Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj64923Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii135917- 90913
- 80788
- 40786
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei109782