Keskusta ajaa väärää politiikkaa,

Anonyymi-ap

Pekka Aittakumpu jättää puolueen sen vuoksi ja siirtyy perussuomalaisiin.

24

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kurvisen keittämä puuro voisilmällä on palanut pohjaan, Kaikkonen eksyksissä harhailee paniikissa, näin käy kun rupeaa tanssimaan tangoa vihervasemmiston kanssa.

    • Anonyymi

      Rasismi näköjään vetää persuihin! On Aittakumpu huonosti ymmärtänyt Raamatun sanoman!

      • Anonyymi

        Niin, miksi ei loikannut KD:hen vaan loikkasi homopuolueeseen?


    • Anonyymi

      Suuri kiitos Pekka Aittakumpu.

    • Anonyymi

      Perussuomalaiset vaalii edes vähän hyviä kristillisiäkin arvoja.

      • Millä lailla persut vaalivat kristillisiä arvoja? Olen itse pitänyt lähimmäisen rakkautta kristillisyyden yhtenä peruspilarina. Persuthan jakavat ihmisiä meihin ja muihin. Niille muille ei arvoa anneta. Heitä kutsutaan mamuiksi ja persujen kanssa erimieltä olevia he kutsuvat suvakeiksi ja kommunisteiksi.


      • Anonyymi
        mielipidepankki kirjoitti:

        Millä lailla persut vaalivat kristillisiä arvoja? Olen itse pitänyt lähimmäisen rakkautta kristillisyyden yhtenä peruspilarina. Persuthan jakavat ihmisiä meihin ja muihin. Niille muille ei arvoa anneta. Heitä kutsutaan mamuiksi ja persujen kanssa erimieltä olevia he kutsuvat suvakeiksi ja kommunisteiksi.

        Eli aivan kuten fasistit ajattelevat. Kansallissosialistien piirissä ilmeni okkultistista ajattelua (pääideologi Alfred Rosenberg), mutta ulkoisen habituksen ylläpitämiseksi natsit painostivat protestanttisen kirkon palvelemaan NSDAP:n poliittisia tavoitteita. Ja jos et ollut kansallissoaialisti, niin olit päästäsi vialla. Muutama sitaatti Adolf Hitleriltä:

        "Jokainen saksalainen on kansallissosialisti - ne harvat, jotka ovat puolueen ulkopuolella, ovat joko mielisairaita tai idiootteja."

        "Pikkuporvarillisesta sosiaalidemokraatista ja ammattiyhdistysliikkeen johtajasta ei koskaan saa kansallissosialistia, mutta kommunistista saa aina."

        "Führer on puolue ja puolue on Führer. Samoin kun minä tunnen olevani vain osa puolueesta, tuntee puoluekin olevansa vain osa minusta."

        Päävikaisuuden ajatuksen Hitler imuroi ilmeisestikin aikaansa edellä olleelta Mussolinilta samalla, kun fasismi istutettiin kansallissosialismin keskeiseksi aatteeksi.

        "Pyhimysten historia on pääosaltaan mielisairaiden ihmisten historiaa." -Benito Mussolini-


      • Anonyymi
        mielipidepankki kirjoitti:

        Millä lailla persut vaalivat kristillisiä arvoja? Olen itse pitänyt lähimmäisen rakkautta kristillisyyden yhtenä peruspilarina. Persuthan jakavat ihmisiä meihin ja muihin. Niille muille ei arvoa anneta. Heitä kutsutaan mamuiksi ja persujen kanssa erimieltä olevia he kutsuvat suvakeiksi ja kommunisteiksi.

        Keskusta hyväksyi sen että sukupuolta voi vaihtaa vuoden välein. J N E..Jos puhutaan Raamatusta niin on vain kaksi sukupuolta. Jopa Jussi Halla-aho sanoi että on vain kaksi sukupuolta
        .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keskusta hyväksyi sen että sukupuolta voi vaihtaa vuoden välein. J N E..Jos puhutaan Raamatusta niin on vain kaksi sukupuolta. Jopa Jussi Halla-aho sanoi että on vain kaksi sukupuolta
        .

        Onkos se juntilta. jotain pois jos joku itseään haluaa muokata?


      • Anonyymi
        mielipidepankki kirjoitti:

        Millä lailla persut vaalivat kristillisiä arvoja? Olen itse pitänyt lähimmäisen rakkautta kristillisyyden yhtenä peruspilarina. Persuthan jakavat ihmisiä meihin ja muihin. Niille muille ei arvoa anneta. Heitä kutsutaan mamuiksi ja persujen kanssa erimieltä olevia he kutsuvat suvakeiksi ja kommunisteiksi.

        Sosdemit ovat juutalsisvastaisia islamhyysäreitä, joita perussuomslaiset pitävät kurissa. Tämä tukee protestantteja, homoseksuaaleja .. moraalisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli aivan kuten fasistit ajattelevat. Kansallissosialistien piirissä ilmeni okkultistista ajattelua (pääideologi Alfred Rosenberg), mutta ulkoisen habituksen ylläpitämiseksi natsit painostivat protestanttisen kirkon palvelemaan NSDAP:n poliittisia tavoitteita. Ja jos et ollut kansallissoaialisti, niin olit päästäsi vialla. Muutama sitaatti Adolf Hitleriltä:

        "Jokainen saksalainen on kansallissosialisti - ne harvat, jotka ovat puolueen ulkopuolella, ovat joko mielisairaita tai idiootteja."

        "Pikkuporvarillisesta sosiaalidemokraatista ja ammattiyhdistysliikkeen johtajasta ei koskaan saa kansallissosialistia, mutta kommunistista saa aina."

        "Führer on puolue ja puolue on Führer. Samoin kun minä tunnen olevani vain osa puolueesta, tuntee puoluekin olevansa vain osa minusta."

        Päävikaisuuden ajatuksen Hitler imuroi ilmeisestikin aikaansa edellä olleelta Mussolinilta samalla, kun fasismi istutettiin kansallissosialismin keskeiseksi aatteeksi.

        "Pyhimysten historia on pääosaltaan mielisairaiden ihmisten historiaa." -Benito Mussolini-

        Tuo nyt on täyttävassaripskaa eläimellistä valehtelua

        Hyvinvointivaltio on saksalainen 1800- luvun keksintö ja vaikka Hitler ei ole sosialisti nykymittapuun mikaan hän on valtiososialisti ja antikapitalisti ja hyvinvointivaltion kannattaja

        Vassarit ovat wokepskapäitä nykyisin pääsääntöisesti pääasiassa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keskusta hyväksyi sen että sukupuolta voi vaihtaa vuoden välein. J N E..Jos puhutaan Raamatusta niin on vain kaksi sukupuolta. Jopa Jussi Halla-aho sanoi että on vain kaksi sukupuolta
        .

        Kiistely jostain sukupuolten määrästä on siis tärkeämpi asia kuin lähimmäisen rakkaus. Olen kyllä tutustunut Raamatun ja varsinkin Uuden testamentin teksteihin, vaikken olekaan uskovainen. Muistan, että Jeesus puhui hyvin usein lähimmäisen rakkauden merkityksestä mutten muista hänen käsitelleen kovin montaa kertaa jos ollenkaan sukupuolten määrää.

        Biologisia sukupuolia voi olla vain kaksi, mutta sukupuoli-identiteettejä on useampia. Ihminen ei ole vain biologiaa, vaan myös psyykkinen ja sosiaalinen eläin. Raamatun teksteistä en löydä sanaakaan biologiasta, psykologiasta, sosiologiasta tai sosiaalipsykologiasta. Yhtä vähän sieltä saadaan tietoa kvanttimekaanisesta atomimallistan eikä edes siitä, että maa onkin pallon muotoinen eikä pannukakku. Uskovaiset uskoivat aikanasa siihenkin, että maa on maailmankaikkeuden keskus ja tämän ajatuksen kyseenalaistaminen oli aikaan sseurauksiltaan kuin kyseenalaistaisi putinin väitteen, ettei Venäjä ole nyt sodassa.

        Kun sitä Raamattua oikein tutkailee, sieltä löytyy lähimmäisen rakkauden yleisohjeen lisäksi sitä tukevia ohjeita kuten se, että pitäisi antaa omaisuutensa köyhille, koska sillä tavoin helpompi päästä taivasten valtakuntaan. Jumala laskee siis plussapuolelle kaiken lähimmäisen hyväksi tehtävän ja miinuspuolelle monella tapaa esiintyvän itsekkyyden. Näiden perusjuttujen edessä Päivi Räsänen ja kumppanit eivät koskaan kurtista kulmiaan ja tule kertomaan, miten hirveää ja Raamatun vastaista se on, kun köyhiltä taas leikataan. Ei koskaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sosdemit ovat juutalsisvastaisia islamhyysäreitä, joita perussuomslaiset pitävät kurissa. Tämä tukee protestantteja, homoseksuaaleja .. moraalisesti

        Missä sarjakuvalehdessä noin kerrotaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nyt on täyttävassaripskaa eläimellistä valehtelua

        Hyvinvointivaltio on saksalainen 1800- luvun keksintö ja vaikka Hitler ei ole sosialisti nykymittapuun mikaan hän on valtiososialisti ja antikapitalisti ja hyvinvointivaltion kannattaja

        Vassarit ovat wokepskapäitä nykyisin pääsääntöisesti pääasiassa

        Hitler ei ollut minkäänsortin sosialisti vaan täysverinen äärioikeistolainen. Nielehän oma antiwoke-propagandasi!

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kansallissosialismi_ja_okkultismi


    • Anonyymi

      Persuissa vihapuhe sallittua kuten naisten alistaminen ja kaikenlainen suvaitsemattomuus! Ehkäpä tuntee nyt itsensä enemmän mieheksi Persuissa?

      • Anonyymi

        Näin on, PerSut on sovinistinen sosialistipuolue, kuten Orpon hallituksessa tulee ilmi. Keskusta sen sijaan on sukupuolten tasa-arvon (feminismin) kannattaja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, PerSut on sovinistinen sosialistipuolue, kuten Orpon hallituksessa tulee ilmi. Keskusta sen sijaan on sukupuolten tasa-arvon (feminismin) kannattaja.

        Tuota on hieman vaikea uskoa varsinkin kun lukee erään keskustalaisen korkean upseeri kirjoituksia täällä.


    • Anonyymi

      Ei kirkonmies sen vertaa tiennyt, että yhdessäkään suomalaismoskeijassa ei ole minareettia. Kuitenkin kauhukuvassaan hän näki niitä nousevan Itikseen kuin sieniä sateella.

      • Anonyymi

        Vatsaradjat ovat Suomessa niin paksuja etteivät mahdy minareettiin, vaan siihen tulee pullistuma jos yrittävät


      • Anonyymi

        Samaa ihmettelin, että missä päin Aitta niitä minareetteja näki? Pitäiskö hänen mennä lääkäriin?


    • Anonyymi

      Keskusta/ Vihervasemmisto tekee Marxilaista kulttuurivallankumousta
      . Kylläpä oli taas hyvä video YouTube ssa Ilkka vakkurilta.

    • Anonyymi

      Sebu Tynkkynen Aittakummun vaalipiiristä: Oletko maaseutua rakastava isänmaallinen nuori, jolle ei maistu woke?

      Sinulla saattaa olla jäsenyys järjestöön, joka ei edusta enää arvojasi. Kansanedustaja Pekka Aittakumpu totesi, että hänellä tie keskustassa nousi yksinkertaisesti pystyyn ja siirtyi perussuomalaisiin.

      Nyt on hyvä hetki pysähtyä ja tarkastella myös omaa tilannettasi: oletko mukana porukassa, joka eniten vastaa arvojasi
      https://ps-nuoriso.fi/jasenhakemus/

    • Anonyymi

      Ei aja väärää politiikkaa. Aittakummun äänestäjät muistaa- ei tule jatkokautta.

    • Anonyymi

      Aitta vaihtoi Raamatun rasismiin ja vihaan!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe