Hei, olisitko kiinnostunut autoajelulle runkkailu mielessä Uudellamaalla?
Autoajelulle
24
765
Vastaukset
- Anonyymi
Millaisella autolla ja minkä kokoisella kalulla sitä ollaan liikkeellä
- Anonyymi
BMW ja 10cm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
BMW ja 10cm
Eli pippelin jatkeella hähähää
- Anonyymi
Opettele kirjoittamaan uusavuton apina
- Anonyymi
Volvolla, 17.5cm
- Anonyymi
ajatuksen tasolla vaikka heti M54/176/70
- Anonyymi
Ois kyllä kivaa
Jahve - Anonyymi
Päivisin ja ilta aikaan olis aikaa autotapaamiselle 69 v, ympärileikattu kalu, kokemusta ei ole paljon mutta jotain olen tehnyt.
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät sontatykki
- Anonyymi
ROUTIO-HELSINKI välillä arkisin klo 6 aikoihin autossa tulee välillä runkkailtua, voishan tuota ajatella tekevänsä jonkun mukavan ukkelinkin kanssa. Ei siihen kauheesti tarttis aikaa varata kun selvä tavoite on olemassa.
M50+176/70 - Anonyymi
Kiinnostusta olisi 60v eteläisessä Espoossa olen mutta liikkumaan pääsen kyllä minne vaan.
- Anonyymi
Olen Hämeenlinnassa myös autolla pääsen likemmä. T. 66v bi
- Anonyymi
Janis1 kirjoitti:
Vois sopia jotain 53v ukm
Kuohi ittes urpo
- Anonyymi
Janis1 kirjoitti:
Vois sopia jotain 53v ukm
Hyvinkää sopisiko sulle ensi viikolla. Bi ukm 66v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen Hämeenlinnassa myös autolla pääsen likemmä. T. 66v bi
Voinko sinun kanssa40 1372260 tässä numeroni .p.jee
- Anonyymi
Olisi mukava imeä vanhempaa miestä autossa. Itse 38v Helsingissä.
- Anonyymi
Kävisikö 55v? Voitaisiin tavata ehkäpä suihinotot. Voin ottaa viimeiseen tippaan ja toivottavasti sulla tulee paljon
- Anonyymi
Kiinnostasko ketään autorunkut iittalan suunnalla.
- Anonyymi
Tulisitko Hämeenlinnaan. T. Bi ukm 60v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulisitko Hämeenlinnaan. T. Bi ukm 60v
Voin tulla hämeenlinnaan.
- Anonyymi
Kuka oli Espoossa? Vieläkö kaipaat kaveria? 60v kyselee.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167190- 1992577
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082110En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761568Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911099- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46979- 79899
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7738