Kepn syvä ydin eli vanhoillislestadiolaiset eroamassa Keskustasta massana!

Anonyymi-ap

Nyt vihdoin Kepun loppu tai taantuminen on nähtävissä länsimaiselle tasolle. Yllättävän nopeasti, mutta täysin odotetusti. Kepu pirstaloituu ääliöpuolueisiin VKK, vapauden liitto jne jne, joiden vaikutus on nolla. Suomelle loistava tilaisuus nousta jaloilleen.

22

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt ei enää maalaisliittolaisuus maistu ja lestakepulaiset laumana Persuihin.

      • Anonyymi

        Minkähänlainen lopputulos siitä tuleekaan jos lestakepulaiset yhdistyvät immoslaisten kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkähänlainen lopputulos siitä tuleekaan jos lestakepulaiset yhdistyvät immoslaisten kanssa?

        Tämä on kiinnostava kysymys.


    • Anonyymi

      Johan pomppas.
      Ei yksi pääsky kesää tee.

      • Anonyymi

        Yksi änkyrä ei ole massa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi änkyrä ei ole massa.

        Lestat on kepumassa ja hajoaminen on alkanut.


    • Periaatteessa olen samaa mieltä. Kepun taantuminen tarkoittaa parhaassa tapauksessa kuoliniskua aluepolitiikalle, joka kuluttaa Suomen taloutta. Olen ihmetellyt, kun ekonomistit eivät ole kiinnittäneet asiaan enemmän huomiota ja laskeneet kuinka huomattavan takapakin Suomi on vuosien myötä ottanut kepulaisen aluepolitiikan niin julkisessa kuin yksityisessä taloudessa. Luultavasti tämä negatiivinen taloudellinen vaikutus on tajuttu, mikä näkyy sitten siinä, että aluepolitiikkaa perustellaankin enemmän puolustuspoliittisilla ja kriisiaikojen tarpeilla eikä aluepolitiikan taloudellisilla hyödyillä varsinkaan, kun niitä ei ole.

      Loikkaukset ovat ongelmattomia, kun ne kohdentuvat pienpuolueisiin mutta ongelmallisia, kun niistä hyötyvät persut, joka kuuluu näihin samoihin ääliöpuolueisiin, mutta aivan liian suuri, jotta sen voisi jättää huomiotta vain olankohautuksella. Myös persujen taloudelliset valinnat kuten työperäisen maahanmuuton torjunta, ilmastopoliittisten toimintojen ja vihreän siirtymän ratkaisujen vastustus, protektionismi jne. ovat ääliömäistä talouspolitiikkaa siinä missä aluepolitiikkakin on sitä. Suo siellä vetelä täällä.

      • Anonyymi

        Mutta jos pitää valita kepulaisen aluepolitiikan ja perussuomalaisen fasismin välillä, niin kyllä ainakin itse valitsen hetkeäkään epäröimättä ennemmin kepulaisen aluepolitiikan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos pitää valita kepulaisen aluepolitiikan ja perussuomalaisen fasismin välillä, niin kyllä ainakin itse valitsen hetkeäkään epäröimättä ennemmin kepulaisen aluepolitiikan.

        Mikäs siinä jos maksat itse sen tehottomuuden eli kepulaisen aluepolitiikan järkyttävät kustannukset, nyt siihen otetaan velkaa vuosittain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos pitää valita kepulaisen aluepolitiikan ja perussuomalaisen fasismin välillä, niin kyllä ainakin itse valitsen hetkeäkään epäröimättä ennemmin kepulaisen aluepolitiikan.

        Oletko juntti maksupuolella vai saamapuolella...? Kepulainen ei tuetta elä.


    • Anonyymi

      ""kuinka huomattavan takapakin Suomi on vuosien myötä ottanut kepulaisen aluepolitiikan niin julkisessa kuin yksityisessä taloudessa""

      Niin mutta keskustan( kin) tekohengitys on johtunut Kremlistä ja sen pelosta. Esimerkkinä Väyrynen ja Halonen putinpreseennuolijoina, aivan kummallisia tyyppejä

      Ei EUssa keskustalle ole edes ryhmää koska maalaisliittoja ei muualla ole

      Aluepoliittisia liikkeitä on kirjavassa Euroopassa

      Keskusta on tuhonnut Suomen taloutta ("maitotaloustuotteiden vienti Venäjälle on tärkeää") ja Rkp ja vasemmisto koulun woketuksillaan ja pakkoruotseillaan

      • Anonyymi

        Tuo antiwoke-propagandasi edustaa nimenomaan Venäjän propagandanarratiivia.

        " #084 – PEKKA KALLIONIEMI: Venäjän some-propagandakoneiston anatomia, Vatnik Soup & trollifarmit"

        https://www.youtube.com/watch?v=Fxs3-KJmd38


      • Anonyymi

        Kansalliset maataloustuet syö meitä kohti köyhyyttä. Syömävelkaa koko kepulaisuus ja kannattamatonta elämään. Turvesheikit jäi Suomeen tulematta.


    • Anonyymi

      Mitenköhän meidän käy puolueena kun lestadiolaisetkin jättävät meidät oman onnemme nojaan.

      • Anonyymi

        Nuorisosäätiön rahat vedetään peliin ja niillä mennään pari vuotta eteenpäin.


    • Anonyymi

      Nyt lähtee iso porukka keskustan kannatuksesta pois, Kaikkosen eväät on syöty ja se on jos mikä varmaa nyt.

      • Anonyymi

        Lähtijä ei edusta sitä arvomaailmaa jota äänetäjä on edustanut.
        Ääniä ei voi viedä mukana vaan oman paikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähtijä ei edusta sitä arvomaailmaa jota äänetäjä on edustanut.
        Ääniä ei voi viedä mukana vaan oman paikkansa.

        Seuraavia kannatuslukuja odotellessa, luulisi oppositiossa olevan helppoa nostaa kannatusta, kun ei tarvitse kantaa mitään vastuuta puheistaan, vaan tyhjä paperi on edelleen tarjottavana, ei hyvää päivää kepulaiset, mihin teidän uskottavuus on kadonnut ?


    • Anonyymi

      Mukava nähdä, että laitaoikeistolaisessa perspuolueessa noin iloitaan yhdestä (1) lestadiolaisesta.

    • Anonyymi

      Kepulaiset on piiloittaneet puppelisuutensa omiin poikiinsa, siltä se alkaa pilkistää vanvasti esille. Sieltä lestalaisuuden juurilta Tykkysetkin on kotoisin.

    • Anonyymi

      Väyrysläisyys ei ole enää kovinkaan suosittua.

    • Anonyymi

      Kepun sulle mulle jakopolitiikka lainaksi on lähellä loppuaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe