On tämä sitten ihmeellistä. Olen 54vuotias sinkkumies,ihan ok.näköinen ja tapainenkin. Olen etsinyt kivan parin seuraa jo jonkin aikaa...mutta aivan turhaan. Aikaisempaa kokemusta minulla ei kimppatouhuista ole,mutta kovasti kyllä haluaisin sitä kokeilla. Olen niin innoissani ja kokeilunhaluinen,että pelkkä ajatuskin parin kanssa olemisesta saa minut kiihottumaan...Heteromies olen,eikä miesten kesken sekstailu minua kiinnosta millään tavalla. Joten nyt kertokaapa minulle mistä mukavia pariskuntia löytyy,niin ehkä pääsen minäkin joskus tositoimiin kokeilemaan... Ai niin,minulla on myös ilmoitus seksitreffit.fi sivustolla-mies etsii paria- pohjois-savo. -Fiksua seuraa pareille.
Fiksua seuraa!
28
1119
Vastaukset
- Anonyymi
https://youtube.com/shorts/d2UbFmpgjQI?si=wOTrUnHwrCT9eh_s
Noi vois olla siittä kivoja harratuksia että itsen ei ainakaan tarttis mitään seksiä kummempaa ezes tuollaisen naisen kanssa miettiä joka alistuu miehensä tahtoon toinen ääripää noista on si narsisti nainen joka pakottaa miehensä alistumaan moiseen - Anonyymi
Mun vaimoa saisit nussia.
- Anonyymi
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää tietää buaahaa
Jestas sentään tuota idioottia, mitäs olet helvetin yksinkertainen sää mää ja bää määkivä kyyläri. No mitäs sä nyt väität tietäväsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jestas sentään tuota idioottia, mitäs olet helvetin yksinkertainen sää mää ja bää määkivä kyyläri. No mitäs sä nyt väität tietäväsi.
Opettele kirjoittamaan uusavuton apina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan uusavuton apina
Opettele kirjoittamaan uusavuton apina.
- Anonyymi
Kävimme katsoo ilmoituksesi ja kuvasi vaimon kanssa. Arvaa vaimoni meni aivan sekaisin, suurensi kuvaa ja ihaili miten sileä ihosi ja kiinteä kehosi. Olemme muutaman miehen tavanneet vuosien saatossa, taukoa pidetty nyt vuoden verran vaimon lisä opiskelun vuoksi. Miesten välistä emme harrasta, lähinnä vieras nauttii vaimon kanssa kahdestaan. Vuorottelusta kylläkin vaimoni tykkää, mutta yhtä aikaa kaksi miestä ei hänen juttu. T. Pari 40v
- Anonyymi
Kiitokset teille asiallisesta ja mukavasta palautteesta Pari 40v ! Olette kiinnostavia ja jos haluatte ottakaa ihmeessä yhteyttä. Aina en pysty vastaamaan puheluihin (työkiireitä),mutta viestin voi myös lähettää... Terv. Viestiketjun alkuperäinen aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitokset teille asiallisesta ja mukavasta palautteesta Pari 40v ! Olette kiinnostavia ja jos haluatte ottakaa ihmeessä yhteyttä. Aina en pysty vastaamaan puheluihin (työkiireitä),mutta viestin voi myös lähettää... Terv. Viestiketjun alkuperäinen aloittaja.
Sepä ikävää,jos kysyntä ja tarjonta eivät aina kohtaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä ikävää,jos kysyntä ja tarjonta eivät aina kohtaa!
Hönöt sekoilee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hönöt sekoilee
Mitäs hönöt sekoilette. Onko niuvanniemellä kokoonnut aamupalaveriin.
- Anonyymi
Olen edelleenkin kiinnostunut kokeilemaan kimppatouhuja jonkun kivan ja asiallisen pariskunnan kanssa. Joten ottakaahan yhteyttä,samoin ajattelevat parit,jotka etsitte miestä mukaan! Terveisin,tämän viestiketjun aloittanut 54vuotias sinkkumies.
- Anonyymi
Heinävedellä olisi 27v rouva ja 29v mies rouva haluaa kahta tai kolmea miestä kimppaan.
Haluatko mukaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heinävedellä olisi 27v rouva ja 29v mies rouva haluaa kahta tai kolmea miestä kimppaan.
Haluatko mukaan?Voisin halutakin Heinäveden parin mukaan...ei mahdoton ajatus! Ottakaapa yhteyttä minuun seksitreffit ilmoitukseni kautta. Terv. 54v.mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin halutakin Heinäveden parin mukaan...ei mahdoton ajatus! Ottakaapa yhteyttä minuun seksitreffit ilmoitukseni kautta. Terv. 54v.mies.
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa
Sinähän se spedenä tiedät mitä tekisit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin halutakin Heinäveden parin mukaan...ei mahdoton ajatus! Ottakaapa yhteyttä minuun seksitreffit ilmoitukseni kautta. Terv. 54v.mies.
Anna s-posti osoite niin otamme yhteyttä.
Rouva on kiimainen ja osaa nauttia myös vieraasta miehestä.
Nauttii suuseksistäkin sekä ottavana ja antavana ja nielee myös spermat mielellään.
T.Heinäveden pari - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauttii suuseksistäkin sekä ottavana ja antavana ja nielee myös spermat mielellään.
T.Heinäveden pariKik virillimies51
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T.Heinäveden pariMukava olisi tavata teidät! Mutta tänne ei näköjään kannata laittaa minkäänlaisia omia yhteystietojaan!!! Terv. 54v.mies.
- Anonyymi
kyllä sinkkumiehet osaavat olla kohtelias, koska varaa esittää muita,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä sinkkumiehet osaavat olla kohtelias, koska varaa esittää muita,
Höpö,höpö,näitä juttuja täällä. Pierua nenään "viisaille"!
- Anonyymi
Mukava olisi tavata viestiketjun aloittaja;
Tässä on asiallinen ja huumorintajuinen ja ystävällinen ja mukava setä.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Minulla on vihreät silmät ja olen aika puhelias.
Tykkään mukavista asioista ja olen välillä höpö.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kg ja ikää on 48 vuotta
t. Rane-setä Heinolasta - Anonyymi
Mukavaahan se olisi kokeilla ja touhuta kolmestaan!
No kiinnostaishan se kovastikkin vaimolle pitäis saada piristystä!!!!
- Anonyymi
Ottakaapa sitten yhteyttä. Mielelläni kyllä piristän vaimoasi... Mistäpäin olette? Terv. 54v. aloittaja.
- Anonyymi
Hyviä nämä aloittajan kuvaukset itsestään. Fiksu, hyvännäköinen yms.
Kyllä ne on vastapuolet jotka toteaa onko joku kiva ja kivannäköinen. Eikä siinä yhdessä kerrassa ole merkitystä näillä jos ihminen muuten on ok!
Mä en pidä itseäni tiettyjen asioitten vuoksi mitenkään erikoisena. En ole mikään pillumagneetti, mutta silti tiedän, että en ole mies pahimmasta päästä. Olen aloittajan kanssa samanikäinen mies.- Anonyymi
Kyllähän toisille on tärkeää siisteys,hyvät käytöstavat,keskustelutaito yms, Olipa sitten kyseessä pari tai sinkkumies/nainen! Tietenkin millaista seuraa haluaa ja etsii,jotkut haluaa örveltää kännissä ja eivät muista sitten seuraavana päivänä mitään...
- Anonyymi
Edelleenkin etsin mukavaa pariskuntaa kokeilemaan kimppatouhuja kanssani... Terveisin. 54vuotias mies ja olen viestiketjun aloittaja.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989