Fiksua seuraa!

Anonyymi-ap

On tämä sitten ihmeellistä. Olen 54vuotias sinkkumies,ihan ok.näköinen ja tapainenkin. Olen etsinyt kivan parin seuraa jo jonkin aikaa...mutta aivan turhaan. Aikaisempaa kokemusta minulla ei kimppatouhuista ole,mutta kovasti kyllä haluaisin sitä kokeilla. Olen niin innoissani ja kokeilunhaluinen,että pelkkä ajatuskin parin kanssa olemisesta saa minut kiihottumaan...Heteromies olen,eikä miesten kesken sekstailu minua kiinnosta millään tavalla. Joten nyt kertokaapa minulle mistä mukavia pariskuntia löytyy,niin ehkä pääsen minäkin joskus tositoimiin kokeilemaan... Ai niin,minulla on myös ilmoitus seksitreffit.fi sivustolla-mies etsii paria- pohjois-savo. -Fiksua seuraa pareille.

28

1119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

https://youtube.com/shorts/d2UbFmpgjQI?si=wOTrUnHwrCT9eh_s

Noi vois olla siittä kivoja harratuksia että itsen ei ainakaan tarttis mitään seksiä kummempaa ezes tuollaisen naisen kanssa miettiä joka alistuu miehensä tahtoon toinen ääripää noista on si narsisti nainen joka pakottaa miehensä alistumaan moiseen

• Anonyymi

Mun vaimoa saisit nussia.

• Anonyymi

Sää mää ja bää tietää buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sää mää ja bää tietää buaahaa

Jestas sentään tuota idioottia, mitäs olet helvetin yksinkertainen sää mää ja bää määkivä kyyläri. No mitäs sä nyt väität tietäväsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jestas sentään tuota idioottia, mitäs olet helvetin yksinkertainen sää mää ja bää määkivä kyyläri. No mitäs sä nyt väität tietäväsi.

Opettele kirjoittamaan uusavuton apina

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opettele kirjoittamaan uusavuton apina

Opettele kirjoittamaan uusavuton apina.

• Anonyymi

Kävimme katsoo ilmoituksesi ja kuvasi vaimon kanssa. Arvaa vaimoni meni aivan sekaisin, suurensi kuvaa ja ihaili miten sileä ihosi ja kiinteä kehosi. Olemme muutaman miehen tavanneet vuosien saatossa, taukoa pidetty nyt vuoden verran vaimon lisä opiskelun vuoksi. Miesten välistä emme harrasta, lähinnä vieras nauttii vaimon kanssa kahdestaan. Vuorottelusta kylläkin vaimoni tykkää, mutta yhtä aikaa kaksi miestä ei hänen juttu. T. Pari 40v

• Anonyymi

Kiitokset teille asiallisesta ja mukavasta palautteesta Pari 40v ! Olette kiinnostavia ja jos haluatte ottakaa ihmeessä yhteyttä. Aina en pysty vastaamaan puheluihin (työkiireitä),mutta viestin voi myös lähettää... Terv. Viestiketjun alkuperäinen aloittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitokset teille asiallisesta ja mukavasta palautteesta Pari 40v ! Olette kiinnostavia ja jos haluatte ottakaa ihmeessä yhteyttä. Aina en pysty vastaamaan puheluihin (työkiireitä),mutta viestin voi myös lähettää... Terv. Viestiketjun alkuperäinen aloittaja.

Sepä ikävää,jos kysyntä ja tarjonta eivät aina kohtaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sepä ikävää,jos kysyntä ja tarjonta eivät aina kohtaa!

Hönöt sekoilee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hönöt sekoilee

Mitäs hönöt sekoilette. Onko niuvanniemellä kokoonnut aamupalaveriin.

• Anonyymi

Olen edelleenkin kiinnostunut kokeilemaan kimppatouhuja jonkun kivan ja asiallisen pariskunnan kanssa. Joten ottakaahan yhteyttä,samoin ajattelevat parit,jotka etsitte miestä mukaan! Terveisin,tämän viestiketjun aloittanut 54vuotias sinkkumies.

• Anonyymi

Heinävedellä olisi 27v rouva ja 29v mies rouva haluaa kahta tai kolmea miestä kimppaan.
        Haluatko mukaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heinävedellä olisi 27v rouva ja 29v mies rouva haluaa kahta tai kolmea miestä kimppaan.
        Haluatko mukaan?

Voisin halutakin Heinäveden parin mukaan...ei mahdoton ajatus! Ottakaapa yhteyttä minuun seksitreffit ilmoitukseni kautta. Terv. 54v.mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin halutakin Heinäveden parin mukaan...ei mahdoton ajatus! Ottakaapa yhteyttä minuun seksitreffit ilmoitukseni kautta. Terv. 54v.mies.

Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa

Sinähän se spedenä tiedät mitä tekisit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna s-posti osoite niin otamme yhteyttä.
        Rouva on kiimainen ja osaa nauttia myös vieraasta miehestä.
        Nauttii suuseksistäkin sekä ottavana ja antavana ja nielee myös spermat mielellään.
        T.Heinäveden pari

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nauttii suuseksistäkin sekä ottavana ja antavana ja nielee myös spermat mielellään.
        T.Heinäveden pari

Kik virillimies51

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T.Heinäveden pari

Mukava olisi tavata teidät! Mutta tänne ei näköjään kannata laittaa minkäänlaisia omia yhteystietojaan!!! Terv. 54v.mies.

• Anonyymi

kyllä sinkkumiehet osaavat olla kohtelias, koska varaa esittää muita,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä sinkkumiehet osaavat olla kohtelias, koska varaa esittää muita,

Höpö,höpö,näitä juttuja täällä. Pierua nenään "viisaille"!

• Anonyymi

Mukava olisi tavata viestiketjun aloittaja;

Tässä on asiallinen ja huumorintajuinen ja ystävällinen ja mukava setä.
      Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
      Minulla on vihreät silmät ja olen aika puhelias.
      Tykkään mukavista asioista ja olen välillä höpö.

Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kg ja ikää on 48 vuotta

t. Rane-setä Heinolasta

• Anonyymi

Mukavaahan se olisi kokeilla ja touhuta kolmestaan!

• No kiinnostaishan se kovastikkin vaimolle pitäis saada piristystä!!!!

• Anonyymi

Ottakaapa sitten yhteyttä. Mielelläni kyllä piristän vaimoasi... Mistäpäin olette? Terv. 54v. aloittaja.

• Anonyymi

Hyviä nämä aloittajan kuvaukset itsestään. Fiksu, hyvännäköinen yms.

Kyllä ne on vastapuolet jotka toteaa onko joku kiva ja kivannäköinen. Eikä siinä yhdessä kerrassa ole merkitystä näillä jos ihminen muuten on ok!

Mä en pidä itseäni tiettyjen asioitten vuoksi mitenkään erikoisena. En ole mikään pillumagneetti, mutta silti tiedän, että en ole mies pahimmasta päästä. Olen aloittajan kanssa samanikäinen mies.

• Anonyymi

Kyllähän toisille on tärkeää siisteys,hyvät käytöstavat,keskustelutaito yms, Olipa sitten kyseessä pari tai sinkkumies/nainen! Tietenkin millaista seuraa haluaa ja etsii,jotkut haluaa örveltää kännissä ja eivät muista sitten seuraavana päivänä mitään...

• Anonyymi

Edelleenkin etsin mukavaa pariskuntaa kokeilemaan kimppatouhuja kanssani... Terveisin. 54vuotias mies ja olen viestiketjun aloittaja.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2498
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      117
      1709
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      38
      1448
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      120
      1286
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1272
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      145
      1236
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      149
      1201
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1175
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1101
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      989
    Aihe