Mikä on? Kysyn vaan..

Anonyymi-ap

Miten ei yhtä kähystä suomi24 palstaa saa tälle vuosituhannelle päivitettyä? Niin että pelittäisi?

Poistot toimii, mutta muuten nykii kuin kuiva paska suolessa.

Entinen Eivori

18

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaa ihmettelen. Miten voi olla näin viritys ja sekoilee toisiaan niin ettei pysty käyttämään edes. Mutta tuskin näihin vastausta saa.

      • Anonyymi

        Joku voisi ylläpidossa lukea ja viedä viestiä eteenpäin, että ei tämä toimi.

        Entinen Eivori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku voisi ylläpidossa lukea ja viedä viestiä eteenpäin, että ei tämä toimi.

        Entinen Eivori

        Eihän täällä kuulemma ole ylläpito kuin vasta jälkeenpäin aina paikalla. Kertokaa sille tekoälylle, jos se hoitaisi homman.

        Ei ollut mikään yllätys, että näin menee. Taas SE aika vuodesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän täällä kuulemma ole ylläpito kuin vasta jälkeenpäin aina paikalla. Kertokaa sille tekoälylle, jos se hoitaisi homman.

        Ei ollut mikään yllätys, että näin menee. Taas SE aika vuodesta.

        Tekoäly ei tee mitään (toistaiseksi) ilman ohjeita ja komentoja.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tekoäly ei tee mitään (toistaiseksi) ilman ohjeita ja komentoja.

        Vitsillä heitinkin tuon.


    • Se vaatisi rahaa ja sitähän ei omistaja tietenkään haluaisi pahemmin käyttää, kun se on pois nakkikioskin voitoista eli omistajien mahdollisista bonuksista ja osingoista. Ja hei, hyvinhän tää on porukkaa vetänyt jo yli 20 vuotta, vaikka toimii kuin ranskalainen auto.

      Nykimiseen en osaa oikein sanoa mitään, en ole ikinä kokeillut miten kuiva paska suolessa liikkuu 😂

      • Anonyymi

        Ihan venäjän touhuja. 😝

        Pitää yrittää vaikka varustelu ei riittäisi.

        Se on kuule kamalaa, voi aiheuttaa umpipussitaudin. ☹️

        Entinen Eivori


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan venäjän touhuja. 😝

        Pitää yrittää vaikka varustelu ei riittäisi.

        Se on kuule kamalaa, voi aiheuttaa umpipussitaudin. ☹️

        Entinen Eivori

        No sitä moni mies yrittää joka viikonloppu ja paljon yrittääkin, vaikka varustelu ei riitä, kun yritetään asioita jotka ovat aivan toisenlaisia kuin itse on.

        Pitää muistaa juoda riittävästi, niin torttu kulkee, ellei muuten, niin edes nestemäisenä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No sitä moni mies yrittää joka viikonloppu ja paljon yrittääkin, vaikka varustelu ei riitä, kun yritetään asioita jotka ovat aivan toisenlaisia kuin itse on.

        Pitää muistaa juoda riittävästi, niin torttu kulkee, ellei muuten, niin edes nestemäisenä.

        Ja moni nainenkin. Naisilla nyt voi tsäkä käydäkin, jos kohdalle osuu joku vähemmän kranttu. Joka nyt on useinmiten vaan nahkaa vailla.

        Juu, niin oon kanssa sanonut ja käskeny syödä kuituja.

        Entinen Eivori


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja moni nainenkin. Naisilla nyt voi tsäkä käydäkin, jos kohdalle osuu joku vähemmän kranttu. Joka nyt on useinmiten vaan nahkaa vailla.

        Juu, niin oon kanssa sanonut ja käskeny syödä kuituja.

        Entinen Eivori

        No sama se on puolin ja toisin. Kun ei ole kranttu, niin aina löytyy lämmintä nahkaa yhdeksi yöksi. Jos tykkää...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No sama se on puolin ja toisin. Kun ei ole kranttu, niin aina löytyy lämmintä nahkaa yhdeksi yöksi. Jos tykkää...

        Näinpä se on. 👍

        Vaan oon sonnustautunut yömekkooni. Ajatella helmat ja kaikki, joten pitää vissiin mennä nukkumaankin. 😴😄

        Jännä kun osa facebook tuttavistakaan ei ole ikinä nähnyt mua mekoissa tms. Sitten lätkäisin kuvan profiilin yöunilta herättyäni, unisena siis missä oon mekossa jota käytän yöpaitana. Eräs kysyi yv:nä että onko sulla mekko päällä?! Eipä tullu omaan mieleeni ihmeenä, jos nyt yöllä nukkuu paitulissa tai pidemmässäkin yömekossa. 😃

        Hyvää yötä. 🤗

        Entinen Eivori


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä se on. 👍

        Vaan oon sonnustautunut yömekkooni. Ajatella helmat ja kaikki, joten pitää vissiin mennä nukkumaankin. 😴😄

        Jännä kun osa facebook tuttavistakaan ei ole ikinä nähnyt mua mekoissa tms. Sitten lätkäisin kuvan profiilin yöunilta herättyäni, unisena siis missä oon mekossa jota käytän yöpaitana. Eräs kysyi yv:nä että onko sulla mekko päällä?! Eipä tullu omaan mieleeni ihmeenä, jos nyt yöllä nukkuu paitulissa tai pidemmässäkin yömekossa. 😃

        Hyvää yötä. 🤗

        Entinen Eivori

        Tuostapa tuli mieleeni se ammoinen telkkumainos, jahvat tulloo ja helmat paukkuu tai jotain sinne päin 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Tuostapa tuli mieleeni se ammoinen telkkumainos, jahvat tulloo ja helmat paukkuu tai jotain sinne päin 😂

        Ennen oli hauskoja mainoksia. 😄👍

        Nykyään ei moinen huumori kukoista. Aina joku suuttuu.

        Entinen Eivori


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ennen oli hauskoja mainoksia. 😄👍

        Nykyään ei moinen huumori kukoista. Aina joku suuttuu.

        Entinen Eivori

        No joo, jos sama mainos tulis nyt, niin heti seuraavana aamuna olisi hesarissa joku meuhkaamassa 😂


    • Anonyymi

      No minä olen koko ajan ihmetellyt sitä että jos kerran palstalla on tekoäly käytössä niin miksi helkutissa se ei opi mitään? Vai pyöriikö siellä poistoja tekemässä viikonlopputuuraajia poistokiintiön kanssa ja vaikka olisi käytössä jokin simppelimpi tekstitunnistukseen perustuva systeemi niin miksi sekin on noin tumpelo 😂

    • Minä luulen, että täällä on tyyppi tai pari, jotka spämmää, floodaa ja trkee vaikka mitä, ettei keskustelu onnistu.

      Kun ei pystytä itse keskustelemaan, vaan ainoa idea on tuutata omaa agendaa väkisin läpi" ettekö nyt tajua", niin sitten tulee mieleen kiussnteko.

      Siitähän nuo "tutinaremmi"-ajatukset kehittyy...

      Ihan turha on selitellä mitään sellaisille, jotka eivät kykene keskusteluun, ettei ole mitään "turinaremmiä"....joykut vaan osaa keskustella...eivät vaan tuutata omaa "oikeaa" linjaa, joka on "absoluuttinen totuus".

      Esimerkiksi "Harmis" on aina oikeassa kaikessa. (Mielestään) ja hänestäkin täällä on tietty "turinaremmi". Silti osa siitä "turinaremmistäkin" diggaa Harmiksesta...myös minä.

      Minusta on hyväkin, ettei Harmis ole kuin minä. Meillä on ollut väänyöä ties mistä, mutta en mä tod. hshmoa vihaa... ja vaikka hän mun hahmoa käyttää jossain esimerkkinä (huonona) se on fine. 😄

      Tää vaan on mennyt liian vakavaksi. Ei mitään srlkeää sarkasmia ymmärretä, eikä huumoria...tai sitten se menee jo överiksi...🤔

      • Anonyymi

        Morjesta😊

        Joo, ihmiset on nykyään aika vakavia. Välillä liiankin, ehkä se on nyt ajanhenki ja kertoo ahdingosta mikä vallitsee kollektiivisesti kaikkialla.

        Voihan "vihamiehestäänkin" tykätä. Kyllä mäkin oon tykänny monista vänkyröistä, jotka on ärsyttäneetkin mua ihmisenä. Niissä on se hyvä puoli, että ne saa valppaaksi. 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Morjesta😊

        Joo, ihmiset on nykyään aika vakavia. Välillä liiankin, ehkä se on nyt ajanhenki ja kertoo ahdingosta mikä vallitsee kollektiivisesti kaikkialla.

        Voihan "vihamiehestäänkin" tykätä. Kyllä mäkin oon tykänny monista vänkyröistä, jotka on ärsyttäneetkin mua ihmisenä. Niissä on se hyvä puoli, että ne saa valppaaksi. 😅

        Joo, siis voihan asiasta puhuakin vakavasti, ei se huonoa ole, mutta jotenkin sellainen jumalaton ehdottomuus on valloillaan.

        Ja jotenkin sellainen polarisoituminen on vahvistunut. On jokapuolella jakolinjoja... vasen oikea, väärin, oikein.

        Ja se näkyy jokapaikassa...tuntuu kuin olisi erimaailmassa..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3081
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      88
      2095
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      78
      1719
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1445
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      239
      1235
    6. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      148
      1104
    7. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1074
    8. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      116
      1059
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      13
      1018
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      48
      1011
    Aihe