Mennäänkö sitten mies

Anonyymi-ap

Naimisiin joskus? Haluaisitko?

55

1267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joskus käynyt mielessä

    • Joo, sulle pinkki mymelody timantti sormus, mulle musta cinnamoroll timanttisormus <3 Vai millasia sormuksia toivosit, Veera, kulta? Jotkut nimikirjaimet tai tekstit vois kans olla aik söpöt , mut omaperäiset haluisin kyl ite <3

    • Anonyymi

      Maistraatissa vaikka heti.

    • Anonyymi

      Pitäisi ensin tutustua kunnolla🤔

    • Anonyymi

      Eiiiiiiiiii!!!!!!!

    • Anonyymi

      joo beibi... pistetää muut shokkii ja mennää naimisii ikäerost huolimatta <3 lapsii en toivo paitsi jos haluut yhen nii toki voin miettii sitä, jos sitoudut häneen. rakastan lapsii kummiski... ja joo haluisin kokee kerran elämässä sen .sun. cute wifey.

      • Anonyymi

        Ette te ikä miehet enää lapsia voi hankkia, ainakaan yhdessä!


    • Anonyymi

      En kuulu kirkkoon, en halua kirkkohäitä. Naimisiin voidaan mennä maistraatissa jos haluat. Minulle ei ole väliä. Naimisiin meno toisi tietynlaista varmuutta suhteeseen,

      • Anonyymi

        Mietitään muutama vuos


    • Anonyymi

      Olisi kiva juhlistaa porukalla, haluaisin hänen kokevan sen päivän. Pystyn kuvittelemaan hänet valkoisessa, uskomattoman kaunis, sädehtivä. Tiedän kuitenkin jo kuinka hän suhtautuu avioliittoon, joten en usko sen tapahtuvan.

    • Anonyymi

      Jos olet mies niin se olet sitten sinä joka pukeudut mekkoon.

    • Anonyymi

      Kyllähän se van sopii, mutta ensinksi pitäisi alkaa tervehtimään kohdatessa vissiinkin.

      • Anonyymi

        niin tosiaan..😀🤘 siitä on hyvä lähteä liikenteeseen
        sivusta


      • Anonyymi

        Sehän oliskin sitten jo kuin olisitte kihloissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän oliskin sitten jo kuin olisitte kihloissa.

        Hymy tarkoittaa kihloissa, tervehtiminen tarkoittaa käytännössä jo naimisissa olemista.


    • Anonyymi

      Hänen naisen kanssa KYLLÄ mennään! Puss puss m>n

      • Anonyymi

        Vanhemmalle naiselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhemmalle naiselle?

        Minua nuoremmalle naiselle. m>n


    • Anonyymi

      Hänen kanssaan selvä juttu! Siis parhaan naisen!❤️

      • Anonyymi

        Niin on, parhaan miehen kanssa! ❤️


    • Anonyymi

      Avioliitossa ei taida olla mitään järkeä nykyään🤔

      • Anonyymi

        Välillä osaan lukea toisen ajatukset.


    • Anonyymi

      Minulle nainen kelpaa vain ikiomaksi vaimoksi. Suullinen sopimus on yhtä pitävä kuin kirjallinen. Niin voisin heti sopia hänen kanssaan että me ollaan loppuelämä yhdessä. Ostettaisiin sormukset niin muut tietäisi että kuulutaan toisillemme.

      • Anonyymi

        Ps. Vaimon etuuksiin lukeutuu mm.
        - Paikka ainoana naisena elämässäni.
        - Huolehtimista ja rakkautta päivittäin.

        En keksi nyt muuta.


      • Anonyymi

        Etkö viimeksi sanonut, ettet halua käyttää sormuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö viimeksi sanonut, ettet halua käyttää sormuksia?

        En ole niin sanonut ikinä. Sormukset on hyviä viestimään että on varattu ja rakastaa aina jotakuta.


      • Anonyymi

        Mä jotenkin tykkään tosta sun asenteesta!Oon itte sinänsä samanlainen. Jos suhteeseen vielä päädyn niin haluan ajatella että hän on minun ihana rakas puolisoni loppuelämän ajan. Mitä järkeä on edes sopia että okei ollaan yhdessä jos painellaan ihan puolivillasella kevyin kengin. All in tai ei vttu ollenkaan mihkään kannata edes ’ryhtyä.’ Siksi voisin itse mennä esim. kihloihin nopeastikin ihmisen kanssa jonka kanssa olen parisuhteessa. Tottakai. En leiki enää siinä vaiheessa yhtään. Sivusta.


      • Anonyymi

        Mutta ollaankin usein ongelmissa, jos se avioliitto perustuu vaan sopimuksiin.


    • Anonyymi

      Tietty tavataan ensin ja tutustutaan mut jos jossain iloisesti yhdessä päätetään niin onhan se mahdollista mut avioliitto ei saa olla se meitä yhdessä pitävä asia vaan sellainen henkinen ja fyysinen yhteys ja voima, joka pitää yhdessä ilman pappiakin.

    • Anonyymi

      Missä sitten mennään? Anteeksi johdattelevainen ajatukseni🤭

    • Anonyymi

      Mustaa valkoiselle, muuten se riistää sinua gubbe

    • Anonyymi

      Kuhan ensin menis kohti naimasta näkis sitten minne tie ihmispoloisten vie.

    • Anonyymi

      Kun nyt saisi antaa sen ekan halauksen ensin..

    • Anonyymi

      Eikös tuo ole aika ilmeistä, jos nainen ja mies rakastuvat aidosti.

      • Anonyymi

        Ei kaikki halua mennä naimisiin.


      • Anonyymi

        No joo näistä palstamiehen eli aloittajan tarinallisuuksista on kuitenkin tämä aito rakkaustarina aika kaukana🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki halua mennä naimisiin.

        Ai jaa. Tuo oli uutta. Voimia!


    • Anonyymi

      M naisen kanssa vahva kyllä

    • Anonyymi

      Never again sweetie.

    • Anonyymi

      Jaahas, taas joku akka haluaa jostakin taloudellista hyötyä ja turvaa. Miksi kukaan muuten haluaisi naimisiin, ihan typerä idea.

      • Anonyymi

        Oisko vaikka rakkauden takia?


    • Anonyymi

      Paljonko saan myötäjäisiä?

      • Anonyymi

        Paljon tarinoita elämästäni. Olen varma, että olisit järkyttynyt, jos tietäisit kuinka elämäni meni 😂 - sivusta


    • Anonyymi

      Jos nainen kysyy naimisiin, sillä on vain rikastuminen mielessä.
      Naisilla yleensäkin vain se yksi asia....

    • Anonyymi

      Olisin mennyt mutta menin toisen kanssa
      Näin elämä päätti

      • Anonyymi

        Sinä päätit. Ei kukaan mene naimisiin ilman päätöstä tehdä niin.


    • Anonyymi

      Ei ole minkäänlaista luottoa äitiväkeen,ei mitään.

      Tukka nousee pystyyn pelkästä ajatuksesta että joku jäkättäjä pitkäkynsi asuisi tontillani, ei kiitos.

    • Anonyymi

      Juu kiitos mu ei kiitos noisa on yleensä poikkeuksetta se ongelma että toinen pitää toista omana omaisuutenaan tai itsestään selvyytenä ja toisekseen jos ei ole yhdessä hankittu omaisuus ni se on aina häviäjä kellä on enemmän omaisuutta avioehto estää toki paljon mu niihin kannattaa aina vaatia se pettämis pykälä muuten on saletti että se pettää jokatapauksessa kummalla on omaisuutta kun ei menetäkkään mitään ja suurempi todennäköisyys sille että seksiä käytetään kiristysvälineenä mu kukin tyylillään

      • Anonyymi

        Mene gubbe keskenäs naimisiin!


    • Anonyymi

      Kai sä sitten jonkun putkimiehen tarvitset itsellesi.

    • Anonyymi

      Mikä jottei. Katellaan.
      oisin sulle suurin apinamies.

      • Anonyymi

        Naimisiin mennään, jos tuntuu sille


    • Anonyymi

      minusta hyvä kysymys naiselta, itse suunnitellut myös joskus häitäni, tärkeä juttu naisille ja saada semmoinen joka haluaa naimisiin, ja nämä jutut hyvä tietää jotta tietää onko muita. joskus fiksua tännekin vaikka voi tulla myös ehdokkaita jos ei päädy yhteen sen ihastuksen kanssa tai rakkaan, voi suhde edetä näinkin syväksi. mikä on kyllä vähän pelottavaa. Mutta aitoa ainakin ja syvällistä. Itse en ole ikinä haaveillut isoista häistä, useimmille naisille tärkeää. Puvut kyllä houkuttaa, vaikka voisin olla valmis vaikka ihan vaan papin kautta matkalle. Ja sormus tärkeä juttu. ymmärrän nyt miksi, ei ole kellekään huonoksi tarkoitettu. Eikä liity rahaan.

    • Anonyymi

      Nyt sitä olkaan sitten naimisissa 🆚️

    • Anonyymi

      Mennään, jos olet kaltaiseni ja kanssasi on helppoo ja kivaa olla. En minä sitoutumista epäröi yhtään sitten jos hyvin hyvältä tuntuu.. ❤️❤️❤️

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      28
      2865
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      92
      1878
    3. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      9
      1379
    4. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1219
    5. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      94
      1205
    6. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      77
      1157
    7. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      12
      919
    8. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      56
      900
    9. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      31
      847
    10. Kaikkea hyvää sulle

      Elämään. Toivottavasti löydät vierellesi ihanan naisen, jonka kanssa olet onnellinen. Se en ollut minä. Viimeiset heipa
      Ikävä
      36
      804
    Aihe