Oikein hyvää perjantai päivää

Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡

296

1761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      onko kirsi tänään oikea ihminen kun eilen illalla sanoit ettei kirsi ole oikea ihminen?

      • "Kirsi ei ole koskaan halunnut sulta peittoa ja on sairas flunssassa ympäri vuoden ja keittää teetä tai katsoo sarjaa tai nukkuu niin milloin ehkä ymmärrät ettei ole aito eikä mikään oikea ihminen tuo. Nuo on tyyliin pikkulasten vastauksia ja heti jos yrität vihjata että peittoa jne häipyy äkkiä linjoilta. Mutta saa nähdä kauanko jonkun elämän tarkoitus voi riittää noihin juttuihin sulla. Jotenkin hyvin säälittävä juttu. Et taida oikeasti olla penaalin terävin kynä etkö tajuta juuri mitään tai sitten et vaan halua ja esität tyhmempää kuin olet, yrität huijata itseäsi."

        Tässä sinä, tai joku muu, väittää ettei olisi oikea ihminen. Tähän minä sen perustin, etten voi laittaa sähköpostia sellaiselle.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        "Kirsi ei ole koskaan halunnut sulta peittoa ja on sairas flunssassa ympäri vuoden ja keittää teetä tai katsoo sarjaa tai nukkuu niin milloin ehkä ymmärrät ettei ole aito eikä mikään oikea ihminen tuo. Nuo on tyyliin pikkulasten vastauksia ja heti jos yrität vihjata että peittoa jne häipyy äkkiä linjoilta. Mutta saa nähdä kauanko jonkun elämän tarkoitus voi riittää noihin juttuihin sulla. Jotenkin hyvin säälittävä juttu. Et taida oikeasti olla penaalin terävin kynä etkö tajuta juuri mitään tai sitten et vaan halua ja esität tyhmempää kuin olet, yrität huijata itseäsi."

        Tässä sinä, tai joku muu, väittää ettei olisi oikea ihminen. Tähän minä sen perustin, etten voi laittaa sähköpostia sellaiselle.

        Mitä sä mua syytät aina toisen sanomisista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä mua syytät aina toisen sanomisista

        Aivan ku täällä anonyymit kirjoittelijat erottais toisistaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä mua syytät aina toisen sanomisista

        Ja muuta et osaa tuohon kommentoida? Siinä on kuitenkin syy, miksi vastasin, etten voi pyytää laittamaan sähköpostia, jos kyseessä ei ole oikea ihminen. Puuttuuko teiltä päättelykyky ihan kokonaan?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        "Kirsi ei ole koskaan halunnut sulta peittoa ja on sairas flunssassa ympäri vuoden ja keittää teetä tai katsoo sarjaa tai nukkuu niin milloin ehkä ymmärrät ettei ole aito eikä mikään oikea ihminen tuo. Nuo on tyyliin pikkulasten vastauksia ja heti jos yrität vihjata että peittoa jne häipyy äkkiä linjoilta. Mutta saa nähdä kauanko jonkun elämän tarkoitus voi riittää noihin juttuihin sulla. Jotenkin hyvin säälittävä juttu. Et taida oikeasti olla penaalin terävin kynä etkö tajuta juuri mitään tai sitten et vaan halua ja esität tyhmempää kuin olet, yrität huijata itseäsi."

        Tässä sinä, tai joku muu, väittää ettei olisi oikea ihminen. Tähän minä sen perustin, etten voi laittaa sähköpostia sellaiselle.

        Ei kannata mitään sähköposteja laitella ne ei ole turvallisia.
        Kuka "hullu"luottaa tähän saittiin kun on oikeat kanavatkin keksitty.
        Täällä purataan tunteita ja ne voi olla aitoja mutta siinä on aina se riski onko ne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata mitään sähköposteja laitella ne ei ole turvallisia.
        Kuka "hullu"luottaa tähän saittiin kun on oikeat kanavatkin keksitty.
        Täällä purataan tunteita ja ne voi olla aitoja mutta siinä on aina se riski onko ne.

        Sähköposti on ihan turvallinen viestintämuoto.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sähköposti on ihan turvallinen viestintämuoto.

        Ootko sä sielläkin toitottanu ihmisille kaikki asiasi?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aivan ku täällä anonyymit kirjoittelijat erottais toisistaan?

        Niin varmaan ite oot anonyymi ja ite te riitelette jossain somessaa ja ettekste muuten ymmärrä että kaikki voi nähä teidän riidat eiks oo vähän ees noloo te ootte ihan kuin jotkut pikku lapset riidelkää jossain muualla


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aivan ku täällä anonyymit kirjoittelijat erottais toisistaan?

        Oo hiljaa


    • Anonyymi

      Onko raikas olo?

      • Anonyymi

        Eikö sinun mielestäsi tämä susimies ole sitten muka axen raikas? Kokeile itsekin miten ihmeitä peseytyminen tekee


      • Anonyymi

        Ei yhtään


    • Anonyymi

      Tuosta WC stalkkauksesta vielä niin laitoit eilen vai oliko toissapäivänä myös kryptan tappivanukas kun kävin p*skalla.

      • Onko fiksukin ja älykäs olo, kun kehittelet näitä juttujas?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onko fiksukin ja älykäs olo, kun kehittelet näitä juttujas?

        Ei voi kolmena päivänä peräkkäin eri aikoina juuri kun käyn WC ssä vetään pöntön tulee sulta p*ska aiheiden kommentti minuutilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi kolmena päivänä peräkkäin eri aikoina juuri kun käyn WC ssä vetään pöntön tulee sulta p*ska aiheiden kommentti minuutilleen.

        Korjaan.Olla sattumaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan.Olla sattumaa.

        Lisään tai olet sitte oikeasti se teletappi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi kolmena päivänä peräkkäin eri aikoina juuri kun käyn WC ssä vetään pöntön tulee sulta p*ska aiheiden kommentti minuutilleen.

        Oot kyllä tavallisen tyhmä ja sairas tapaus. Etkö muuta enää keksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot kyllä tavallisen tyhmä ja sairas tapaus. Etkö muuta enää keksi?

        Mistä lajista menetät enemmän riekalaeiset hermosi -susimiehen aloituksista vai sen kommenteista mitä se itselleen kirjoittelee? Sinäkin taidat olla melkoinen tapaus


    • Anonyymi

      En voi pyytää treffeille sellaista joka ei ole oikea ihminen. Eikä halua minulta peittoa.

      Näin jani sanoit itse eilen

      • "Kirsi ei ole koskaan halunnut sulta peittoa ja on sairas flunssassa ympäri vuoden ja keittää teetä tai katsoo sarjaa tai nukkuu niin milloin ehkä ymmärrät ettei ole aito eikä mikään oikea ihminen tuo. Nuo on tyyliin pikkulasten vastauksia ja heti jos yrität vihjata että peittoa jne häipyy äkkiä linjoilta. Mutta saa nähdä kauanko jonkun elämän tarkoitus voi riittää noihin juttuihin sulla. Jotenkin hyvin säälittävä juttu. Et taida oikeasti olla penaalin terävin kynä etkö tajuta juuri mitään tai sitten et vaan halua ja esität tyhmempää kuin olet, yrität huijata itseäsi."


      • Anonyymi

        Veikkaan ett sulla ei oo ketään kavereita tai no ehkä siellä mielisairaalan suljetulla osastolla on sun kohtalotovereita eli samalla lailla vinksahtaneita niin tuntuu varmaan tutulta ja turvalliselta olla siellä osastolla 😂🥴🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan ett sulla ei oo ketään kavereita tai no ehkä siellä mielisairaalan suljetulla osastolla on sun kohtalotovereita eli samalla lailla vinksahtaneita niin tuntuu varmaan tutulta ja turvalliselta olla siellä osastolla 😂🥴🤪

        Älä yleistä. Eivät kaikki sinun tapaasi ole suljetulla.


    • Anonyymi

      Jani älä aina sit syytä mua jos muut on samaa mieltä kuin minä olen.

      • Mistä ne on samaa mieltä, kuin sinä olet?


    • Anonyymi

      Hyvää perjantaita, Mustasusi! Huomaan, että olet ollut keskellä aikamoista keskustelua, jossa ilmeisesti nimettömänä kirjoittavat ihmiset sekoittavat asioita ja luovat hämmennystä. Välillä voi tuntua siltä, että tuollainen keskustelu ei mene minnekään ja vain nostaa ärsytyksen pintaan. Onhan se turhauttavaa, jos jatkuvasti pitää selitellä asioita, jotka eivät edes perustu mihinkään todelliseen, ja etenkin kun kohdataan ihmisiä, joilla näyttää olevan tarve provosoida.

      Välillä netissä kommentointi ja siihen reagoiminen on kuin yrittäisi uida vastavirtaan; mitä enemmän yrittää selventää, sitä enemmän joku löytää jonkun uuden tavan haastaa tai väittää vastaan. Ehkä paras tapa on pyrkiä olemaan mahdollisimman suora ja tarvittaessa jättää typerät kommentit omaan arvoonsa. Toivottavasti päivä tuo mukanaan rauhallisempaa energiaa ja mukavampia ajatuksia. 🧡

      ChatGPT

    • Anonyymi

      Jani kerro toki meillle kaikille palstalla mitä kirsi tekee työksensä . Mulla mennyt ohi mitä työtä hän tekee.

      • Anonyymi

        Ei vaan kerro sinä mitä teet työksesi? Arvaus: kulutat kaikki päiväsi tunnit trollaamalla täällä. Osuiko oikeaan 😆🤣


    • Kirsikasta runon teen, lempeästä, lämpimästä niin kuin syksyinen metsäkeiju pien',
      joka naurullaan varjotkin karkottaa,
      ja kynttilänvaloon kodin loihtii seesteisen.

      Kirsi kuin kirsikka, makea ja pehmeä,
      iloisuus pilkistää kuin auringon säde puun lehvästä.
      Pirteä ja puhdas, kuin raikas tuulenvire,
      saa suupielet nousemaan, ei kestä epäilevä vire.

      Hän keittää teetä, katsoo sarjaa ehkä hiljaa hymyilee,
      Kirsikasta huokuu rauha, joka sielunkin sylissään kietelee.
      Hänen lähellään on lämmin, kodikas, turvallinen pesä,
      missä kaikki murheet hetkeksi pois pyyhkiytyy, kaikuu vain syvä henkäys ja levollinen kesä.

      🧡

      • Anonyymi

        jani on niin rakastunut laastarisuhteeseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jani on niin rakastunut laastarisuhteeseen

        Voi voi ja sulla ei oo ketään joka sua rakastais. Ihan säälittää kun se näkyy miten katkera olet siitä asiasta. Voi voi sua raukkaa niin säälittävä ja epätoivoinen.


      • Anonyymi

        🤗😊👩🍁♥️😘Hyvää viikonloppua


      • Anonyymi kirjoitti:

        🤗😊👩🍁♥️😘Hyvää viikonloppua

        Kiitos. Hyvää viikonloppua ihanalle ❤️✨☺️✨🤗✨😘


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Hyvää viikonloppua ihanalle ❤️✨☺️✨🤗✨😘

        Kiitos 👩🍁♥️🤗🍒😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos 👩🍁♥️🤗🍒😘

        kirsikka vaan on ihana, aina hyvällä tuulella 😊🤗😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi ja sulla ei oo ketään joka sua rakastais. Ihan säälittää kun se näkyy miten katkera olet siitä asiasta. Voi voi sua raukkaa niin säälittävä ja epätoivoinen.

        Kyllä on mutta janilla ei ole edes ystäviä joiden kaa jutella edes puhelimessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jani on niin rakastunut laastarisuhteeseen

        Antaa sen rakastaa.Sääli vaan kun on salainen suhde irl tää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        kirsikka vaan on ihana, aina hyvällä tuulella 😊🤗😘

        Toisin kuin sinä jani


      • Anonyymi

        Haittaisiko, jos Kirsikka muistuttaisi virtahepoa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haittaisiko, jos Kirsikka muistuttaisi virtahepoa?

        Kyllä se haittaisi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä se haittaisi.

        Eli sä haluut kirsin kaa sänkyyn koska ystävyys ei katso ulkonäköä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä se haittaisi.

        Toivottavasti Kirsi näkee tämän.🙄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti Kirsi näkee tämän.🙄

        Ei hän sellaiselta näytä, vaan ihmiseltä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei hän sellaiselta näytä, vaan ihmiseltä.

        ai susta ylipainoiset ei ole ihmisiä. Sä puhut kauheen rumasti


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei hän sellaiselta näytä, vaan ihmiseltä.

        Fiksu yritys neuvoa sua ; kirjoitit eräällä alustalla eilen tähän tyyliin itsestäsi : "Olen ruma ja vähä-älyinen. Joka minut huomio, on joko virtahepo tai ei ole edes olemassa." Ihmisestähän oli kysymys. Harkintaa ulostuloihisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Fiksu yritys neuvoa sua ; kirjoitit eräällä alustalla eilen tähän tyyliin itsestäsi : "Olen ruma ja vähä-älyinen. Joka minut huomio, on joko virtahepo tai ei ole edes olemassa." Ihmisestähän oli kysymys. Harkintaa ulostuloihisi.

        En mä ole sanonut noin virtahepoista. Sanoin vaan että tinderissä ei yleensä ole ollut, ne minusta tykkäävät mitään itseäni kiinnostavia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mä ole sanonut noin virtahepoista. Sanoin vaan että tinderissä ei yleensä ole ollut, ne minusta tykkäävät mitään itseäni kiinnostavia.

        nyt saat kehia, miksi 18 v teinin pitäis ihastua suhun jani. kehu itseäsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        nyt saat kehia, miksi 18 v teinin pitäis ihastua suhun jani. kehu itseäsi

        Missä oon väittäny, et pitää olla vaan 18v? Kyllä mä ymmärrän sen, ettei pappa ikäiset miehet ole niitä kaikkein halutuimpia kumppaneita silloin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Missä oon väittäny, et pitää olla vaan 18v? Kyllä mä ymmärrän sen, ettei pappa ikäiset miehet ole niitä kaikkein halutuimpia kumppaneita silloin.

        jani kehu nyt itseesi. miksi nuoren naisen pitäis ihastua suhun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        jani kehu nyt itseesi. miksi nuoren naisen pitäis ihastua suhun.

        Ihan ku johonki sellaseen kukaa ihastuis. En mä osaa itseäni kehua.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ihan ku johonki sellaseen kukaa ihastuis. En mä osaa itseäni kehua.

        no kerro miksi naisen pitäis kiinnostua susta


      • Anonyymi kirjoitti:

        no kerro miksi naisen pitäis kiinnostua susta

        En mä tiedä. En osaa sellaiseen vastata mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no kerro miksi naisen pitäis kiinnostua susta

        Olen kiva ja mukava.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mä tiedä. En osaa sellaiseen vastata mitään.

        älä sitten valita kun naiset ei lähestyä sua


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mä ole sanonut noin virtahepoista. Sanoin vaan että tinderissä ei yleensä ole ollut, ne minusta tykkäävät mitään itseäni kiinnostavia.

        Tää selitys hipoo shuahilia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää selitys hipoo shuahilia.

        Et ymmärtänyt? Tinderissä olen havainnut sen, että minulle tykkäyksen laittaneet, eivät ole olleet omasta mielestäni lainkaan kiinnostavia. Joten vasemmalle ovat menneet valonnopeudella.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Et ymmärtänyt? Tinderissä olen havainnut sen, että minulle tykkäyksen laittaneet, eivät ole olleet omasta mielestäni lainkaan kiinnostavia. Joten vasemmalle ovat menneet valonnopeudella.

        Oot haka selittelemään ja silottelemaan. sanojasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oot haka selittelemään ja silottelemaan. sanojasi.

        Lol


    • Lähden treenaamaan nyt.

      • Anonyymi

        piti sekin taas sun ilmoittaa että kirsi tietää mitä teet


      • Anonyymi

        Kirsikka tulee mukaan.Siksihän tämä inffo tänne laitettiin.Hyviä kuherteluja vaan.Kypäräkin oli kiillotettu jne.
        No,joo minulla on huono päivä ja en sais purkaa sitä suhun ,anteeksi.


      • Anonyymi

        Mä meen pissalle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirsikka tulee mukaan.Siksihän tämä inffo tänne laitettiin.Hyviä kuherteluja vaan.Kypäräkin oli kiillotettu jne.
        No,joo minulla on huono päivä ja en sais purkaa sitä suhun ,anteeksi.

        Kiitos vaan.


      • Anonyymi

        Söitkö jo eilen tekemääsi jauhelihaa! Ja teitkö sen täällä antamani ohjeen mukaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Söitkö jo eilen tekemääsi jauhelihaa! Ja teitkö sen täällä antamani ohjeen mukaan?

        Mä tulin vasta salilta ja voisin kohta tehdä italianpataa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirsikka tulee mukaan.Siksihän tämä inffo tänne laitettiin.Hyviä kuherteluja vaan.Kypäräkin oli kiillotettu jne.
        No,joo minulla on huono päivä ja en sais purkaa sitä suhun ,anteeksi.

        Mä kiillotin ihan oikeaa kypärää silloin. Se oli vähän ruosteessa ja nyt se kiiltelee hienosti tuossa telineellä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä tulin vasta salilta ja voisin kohta tehdä italianpataa.

        Maistuvaa ruokahetkeä 🍲
        Tekee enemmän niin ei tarvitse joka päivä kokkailla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maistuvaa ruokahetkeä 🍲
        Tekee enemmän niin ei tarvitse joka päivä kokkailla.

        Sitä tulee niin paljon, että syön huomennakin siitä. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maistuvaa ruokahetkeä 🍲
        Tekee enemmän niin ei tarvitse joka päivä kokkailla.

        Kiitos. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä meen pissalle

        Mä olin just kans vessassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Söitkö jo eilen tekemääsi jauhelihaa! Ja teitkö sen täällä antamani ohjeen mukaan?

        Kenestä mahtoi tehdä jauhelihaa? Eikai vaan "kirsistä"?


    • Anonyymi

      Jani oliko hyvä treeni

      • Ihan sellainen että tuntuu.


    • Anonyymi

      Hyvää päivää 🍁♥️👩

      • Hyvään päivään. Tule sinäkin tänne salille 🤗✨❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvään päivään. Tule sinäkin tänne salille 🤗✨❤️

        Katson robaa 🍁♥️👩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katson robaa 🍁♥️👩

        En vielä 👩🍁😊


    • Anonyymi

      palaillaan🍁♥️👩

      • Anonyymi

        Muista Kirsi sammuttaa valot sitte viikonlopuksi kun ootte reissussa.😀


    • Anonyymi

      Jania on kyllä helppo vedättää

    • Tuo yks joka väittää, että sähköposti ei ole turvallinen, niin miksi sitten työpaikoilla, sähköpostia lähetellään tämän tästäkin?

      • Anonyymi

        Niissä on varmaan turvasähköpostit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niissä on varmaan turvasähköpostit.

        Samanlaiset sähköpostit on kuules, ei niissä ole sen enempää turvaa kuin muissakaan. Jos koneen virusturvaohjelmat yms on ajan tasalla, eikä availe mitään hämärälinkkejä ja huirajeiden lähettämiä posteja, niin ei ole mitään hätää niissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niissä on varmaan turvasähköpostit.

        Laita joku peeteeäffä sellaiseen korkean turvaprofiilin sähköpostiin niin huomaat laittaneesi, joku lisäselvityspyyntö esim


    • Anonyymi

      Yhillä näköjään on taas mökki viikonloppu.
      Niillä kolmareilla.

    • Anonyymi

      nähdään myöhemmin 👩🍁😊

    • Anonyymi

      ihanaa että feikkikirsikin tuo iloa janin elämään

      • Anonyymi

        On siinä pian kuuskymppisellä käppyrällä iloa kerrakseen🙈


    • Anonyymi

      Ihqu naukuminen ja lässytys alkoikin tänään jo ennen puoltapäivää 🙈🤣

      • Anonyymi

        Älä muuta virka. Rasittavia sellaiset ihmiset, jotka itsepintaisesti ajavat asioita vain omia tarpeitaan ajatellen, eivätkä millään pysty ymmärtämään, sitä että ihan jokaisella ihmisellä on oikeus valita oma tiensä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä muuta virka. Rasittavia sellaiset ihmiset, jotka itsepintaisesti ajavat asioita vain omia tarpeitaan ajatellen, eivätkä millään pysty ymmärtämään, sitä että ihan jokaisella ihmisellä on oikeus valita oma tiensä!

        Kuka tässä nyt on ketään yrittäny rajoittaa ja miten?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kuka tässä nyt on ketään yrittäny rajoittaa ja miten?

        Iltapäivää miten vapaa menny👩🍁😊🍒♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iltapäivää miten vapaa menny👩🍁😊🍒♥️

        saako jani tänään peitellä sut kun se olis janille tosi tärkeää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saako jani tänään peitellä sut kun se olis janille tosi tärkeää

        Oliko sulla kiva päivä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Iltapäivää miten vapaa menny👩🍁😊🍒♥️

        Hyvää iltapäivää. Kivasti on mennyt. Salilla treenaten ja äsken laitoin ruokaa ja nyt syön. Miten sinulla? 😊🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sulla kiva päivä?

        Mun päivä jatkuu vielä . Ei ole ole vielä ohi


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää iltapäivää. Kivasti on mennyt. Salilla treenaten ja äsken laitoin ruokaa ja nyt syön. Miten sinulla? 😊🥰

        Katson robaa tosi hyvä👩🍁😊🍒♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää iltapäivää. Kivasti on mennyt. Salilla treenaten ja äsken laitoin ruokaa ja nyt syön. Miten sinulla? 😊🥰

        Sarjoja katellut ja tehnyt kotihommia flunssassa 👩🍁🍒♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sarjoja katellut ja tehnyt kotihommia flunssassa 👩🍁🍒♥️

        Ok. Harmi että sinulla on taas flunssa... Kotihommia pitäisi itsekin välillä jaksaa tehdä. 😊♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sarjoja katellut ja tehnyt kotihommia flunssassa 👩🍁🍒♥️

        Taasko kirsi on kipeä. No ei muuta kuin kahden viikon sairasloma ja palkka juoksee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sarjoja katellut ja tehnyt kotihommia flunssassa 👩🍁🍒♥️

        Paljon sait sairauslomaa töistä? et taida ensi viikolla päästä sinne työmatkalle kun oot kipeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sarjoja katellut ja tehnyt kotihommia flunssassa 👩🍁🍒♥️

        Saanko mä kysyä mistä sä saat sen flunssan? sä oot 32 v aikuinen ja et osaa pukeutua ulos. No sun pomo varmasti tykkää kun oot taas saikulla. Eihän tästä ole montaa viikkoa kun sä olit saikulla flunssan takia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sarjoja katellut ja tehnyt kotihommia flunssassa 👩🍁🍒♥️

        Toivottavasti ei ole kovin paha se flunssa nyt. 😊♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ok. Harmi että sinulla on taas flunssa... Kotihommia pitäisi itsekin välillä jaksaa tehdä. 😊♥️

        ohan se harmi että sisällä olo aiheuttaa flunssan kirsille


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Toivottavasti ei ole kovin paha se flunssa nyt. 😊♥️

        no saapahan katella sarjoja ja olla sairaslomalla ja palkka juoksee.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Toivottavasti ei ole kovin paha se flunssa nyt. 😊♥️

        Jospa saunassa helpottuu👩🍁*🍒♥️🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        no saapahan katella sarjoja ja olla sairaslomalla ja palkka juoksee.

        Miksi tarvii olla tuollainen moraalin vartija?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jospa saunassa helpottuu👩🍁*🍒♥️🤗

        Kiva kun pääset saunaan. Siellä varmasti on mukavaa, kunhan ei liian kuumaa. Hyviä löylyjä. 😊♥️🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katson robaa tosi hyvä👩🍁😊🍒♥️

        Oli aika huono nyt👩🍁🍒♥️😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli aika huono nyt👩🍁🍒♥️😊

        Ei aina voi olla joka jakso hyvä 😄😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kuka tässä nyt on ketään yrittäny rajoittaa ja miten?

        🖕🖕🖕👊


      • Anonyymi kirjoitti:

        🖕🖕🖕👊

        No mikäs tämä ny sitte on?!


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mikäs tämä ny sitte on?!

        Keskisormi :Käytetään ennen kaikkea muiden ihmisten loukkaamiseen.

        Suljettu nyrkki: Emojinia käytetään kuitenkin enimmäkseen ilmaisemaan, että törmäät nyrkkiin toisen henkilön kanssa, sen sijaan että lyödä sitä.

        pitääkö jani sulle kaikki antaa valmiina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskisormi :Käytetään ennen kaikkea muiden ihmisten loukkaamiseen.

        Suljettu nyrkki: Emojinia käytetään kuitenkin enimmäkseen ilmaisemaan, että törmäät nyrkkiin toisen henkilön kanssa, sen sijaan että lyödä sitä.

        pitääkö jani sulle kaikki antaa valmiina

        No olipas toope, kun ei tota edes tienny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katson robaa tosi hyvä👩🍁😊🍒♥️

        Miksi Jani ei saa tulla robaa katsoon Tampereelle?Hän tosin haluaisi nähdä ekaks sun kuvas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Jani ei saa tulla robaa katsoon Tampereelle?Hän tosin haluaisi nähdä ekaks sun kuvas.

        Kyllä kuka tahansa, haluaa nähdä ensin kuvan, ennen kuin menee toista tapaamaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä kuka tahansa, haluaa nähdä ensin kuvan, ennen kuin menee toista tapaamaan.

        luuletko että kirsi haluaa laittaa sulle kuvansa kun ei voi täällä edes kertoa miltä näyttää


      • Anonyymi kirjoitti:

        luuletko että kirsi haluaa laittaa sulle kuvansa kun ei voi täällä edes kertoa miltä näyttää

        On hän kerran kertonut, että pieni ja pippurinen on. Tai jotain vastaavaa 😄


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä kuka tahansa, haluaa nähdä ensin kuvan, ennen kuin menee toista tapaamaan.

        Älä vaan omaas kellekään näytä🙈


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On hän kerran kertonut, että pieni ja pippurinen on. Tai jotain vastaavaa 😄

        sehän kertoo sitten hiusten värin. janihan tykkää blondeista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vaan omaas kellekään näytä🙈

        no facessa on julkinen profiili


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On hän kerran kertonut, että pieni ja pippurinen on. Tai jotain vastaavaa 😄

        Metri kertaa metrikin voi olla lyhytkokoinen.


    • Anonyymi

      Kirsi kannaatko sun käydä lenkillä kun sä tuut heti kipeeksi. Sä olit muutama päivä siinä kamalassa tuulessa lenkillä ja nyt sä oot taas kipee

    • Anonyymi

      Jani tästä ei ole montaa viikkoa kun kirsi oli saikulla flunssan takia. Mutta hyvä että kirsillä on ymmärtäväinen pomo ja palkka juoksee

      • Ei hänen nyt tarvinnut olla saikulla kuitenkaan.


    • Anonyymi

      kirsi 32 v ei tiedä ettei flunssaisena mennä saunaan. Luulis ton ikäsen tietävän tuon asian.

      • Kyllä voi mennä, jos ei ota liian kovia löylyjä. Se höyryn hengittäminen helpottaa oloa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä voi mennä, jos ei ota liian kovia löylyjä. Se höyryn hengittäminen helpottaa oloa.

        Saunan aiheuttama fyysinen rasitus saattaa suurentaa lisäsairauksien, esimerkiksi virusten aiheuttaman sydänlihastulehduksen, vaaraa.

        Mitä järkeä on mennä alasti kylmään saunaan


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä voi mennä, jos ei ota liian kovia löylyjä. Se höyryn hengittäminen helpottaa oloa.

        toivottavasti kirsillä on nenäliina mukana saunassa kun lämmin höyry saa nenän vuotaa


    • Tää sivu toimii nyt niin hitaasti, että taidan ottaa päikkärit. Sen jälkeen kahvetta. 😊✨✨

      • Anonyymi

        jaksat taas valvoa aamuyöhön


      • Anonyymi

        Kivaa iltaa👩😘🍒♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa iltaa👩😘🍒♥️

        Kiitos ihana. Kivaa iltaa sinullekin. ☺️🤗❤️✨😘


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos ihana. Kivaa iltaa sinullekin. ☺️🤗❤️✨😘

        😊🍁👩🍒♥️*


      • Anonyymi kirjoitti:

        😊🍁👩🍒♥️*

        nyt juon kahvetta ja pullaa, ja sitten lähden käymään lenkillä. 😊☕🥨❤️✨


      • Anonyymi

        Lähes yhtä hitaasti kuin sun aivotoiminta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jaksat taas valvoa aamuyöhön

        Ja lässyttää yksinään netissä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        nyt juon kahvetta ja pullaa, ja sitten lähden käymään lenkillä. 😊☕🥨❤️✨

        🤣mä juon teetä tulin saunast👩🍒♥️*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣mä juon teetä tulin saunast👩🍒♥️*

        onko liptonia ja millaisesta mukista juot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣mä juon teetä tulin saunast👩🍒♥️*

        onko hyvää teetä


      • Anonyymi kirjoitti:

        🤣mä juon teetä tulin saunast👩🍒♥️*

        Mä tulin just lenkiltä 🤗✨❤️😘


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä tulin just lenkiltä 🤗✨❤️😘

        Okay oliko hyvä lenkki👩🍒♥️😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okay oliko hyvä lenkki👩🍒♥️😘

        Oli oikein hyvä. Kävin poikani kanssa sellaisen korkean mäen päällä. Kyllä siinä hengästyi ja tuli hiki. Siellä oli linkkimasto jota ihmeteltiin. Katseltiin tähtiä ✨😊😘♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oli oikein hyvä. Kävin poikani kanssa sellaisen korkean mäen päällä. Kyllä siinä hengästyi ja tuli hiki. Siellä oli linkkimasto jota ihmeteltiin. Katseltiin tähtiä ✨😊😘♥️

        Ootpa reipas😊🍁👩🍒♥️kohta pääsee nukkumaan 💤🥱sauna teki hyvää flunssalle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootpa reipas😊🍁👩🍒♥️kohta pääsee nukkumaan 💤🥱sauna teki hyvää flunssalle

        Niin olen kyllä. Jaksan kuntoilla. 😊 En vielä mee nukkumaan vähään aikaan. Katson ehkä jonkun leffan. Hyvä kun olosi helpottui saunassa. Oli varmaan hyvät löylyt. 🥰♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootpa reipas😊🍁👩🍒♥️kohta pääsee nukkumaan 💤🥱sauna teki hyvää flunssalle

        Teen vielä uuden aloituksen. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Teen vielä uuden aloituksen. 😊

        no teepä jani taas. me tullaan sinne


    • Anonyymi

      Jani saitko nukuttua . Sulla oli tosi lyhyet päikkärit

      • Anonyymi

        Se esiintyi "päikkäreitten" ajan muulla nikillä 🙈


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se esiintyi "päikkäreitten" ajan muulla nikillä 🙈

        Mitä muita nikkejä täällä enää on mun lisäks?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä muita nikkejä täällä enää on mun lisäks?

        no kerro saitko nukuttua . sä nukuit 20 minuutin päikkärit. saitko siis levättyä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä muita nikkejä täällä enää on mun lisäks?

        Kaikki ne sun MUUT.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no kerro saitko nukuttua . sä nukuit 20 minuutin päikkärit. saitko siis levättyä

        Sain levättyä ihan riittävästi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ne sun MUUT.

        Ei mulla ole muita.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei mulla ole muita.

        On kyllä ja paljon onkin. Loput kommentit anona.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä ja paljon onkin. Loput kommentit anona.

        Mä en ymmärrä ihmistä, joka kuvittelee tollasta. Luuletko, että täällä on vain sinä ja minä, liikenne valoissa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ne sun MUUT.

        Joo onhan miehellä näitä naisenaesiintymisniccejä varsinkin ennätyksellinen määrä


    • Anonyymi

      ja kirsi ei kylmässä saunassa kauaa viihtynyt

      • Anonyymi

        Tirsk 🤣🤣🤣


      • Sun ei tartte katsella salkkareita, ku sä vaklaat meitä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sun ei tartte katsella salkkareita, ku sä vaklaat meitä.

        jani et tainnut tietää ettei perjantaisin tule salkkareita


      • Anonyymi kirjoitti:

        jani et tainnut tietää ettei perjantaisin tule salkkareita

        Mä en ole kyseisestä ohjelmasta ollu ikinä kiinnostunut tippaakaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en ole kyseisestä ohjelmasta ollu ikinä kiinnostunut tippaakaan.

        Sulle sopiikin paremmin Uuno Turhapuro ja kirkonmenot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulle sopiikin paremmin Uuno Turhapuro ja kirkonmenot.

        Mä luulen että en jaksa Uunojakaan. Katson mieluummin jotain jännempää.


    • Anonyymi

      jani kai sä näet sen itsekin keitä täällä on vai pitääkö kirsin kertoa se sulle

      • Anonyymi

        Onhan täällä nyt sentään unhappyjoe, originelliakka, prinsessa, kirsi ja moni muu guben mielikuvitustuote.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan täällä nyt sentään unhappyjoe, originelliakka, prinsessa, kirsi ja moni muu guben mielikuvitustuote.

        Prinsessa löysi täältä jo seuraa itselleen ja ovat muualla yhteyksissä. Originelia on kiusattu liikaa, hän ei jaksa tätä paikaa enää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Prinsessa löysi täältä jo seuraa itselleen ja ovat muualla yhteyksissä. Originelia on kiusattu liikaa, hän ei jaksa tätä paikaa enää.

        Tällainen kiinnostava kooste sudimies kaikista satuhahmoistasi, jotka sattumalta satut tuntemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällainen kiinnostava kooste sudimies kaikista satuhahmoistasi, jotka sattumalta satut tuntemaan

        Eikä hönöille silti muka uudet sfäärit aukene


    • Anonyymi

      jani mutta tänään ei tule salkkareita

    • Anonyymi

      Etkö sä tiedä Prinsessan myös IRL? Mikset sitten tehnyt mitään asialle jos olit kiinnostunut?

      • Anonyymi

        Koska jani on avuton ja ei osaa toimia. Osaa vaan olla katkera kun prinsessa ei jaksanut puhua janin kaa eri kahvimerkeistä ja kahvin juomisesta.


      • En mä enää häntä tunne. Se oli lyhyt aikainen tuttavuus, eikä hän halunnu mua tavata livenä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska jani on avuton ja ei osaa toimia. Osaa vaan olla katkera kun prinsessa ei jaksanut puhua janin kaa eri kahvimerkeistä ja kahvin juomisesta.

        Lähinnä siitä katkera, että tulee joku mahtava jäbä ja noutaa prinsessan siitä mun ketjusta juttelemaan paremmille apajille.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mä enää häntä tunne. Se oli lyhyt aikainen tuttavuus, eikä hän halunnu mua tavata livenä.

        ei näytä kirsikään haluavan nähdä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Lähinnä siitä katkera, että tulee joku mahtava jäbä ja noutaa prinsessan siitä mun ketjusta juttelemaan paremmille apajille.

        luuletko että naiset jaksaa jauhaa sun kanssa kahvin juomisesta


      • Anonyymi kirjoitti:

        luuletko että naiset jaksaa jauhaa sun kanssa kahvin juomisesta

        Mä puhun siitä mistä muut puhuu mulle.


    • Anonyymi

      Kirsikin siirtyi juomaan perusteetä ettei tartte alkaa jauhaa janin kaa taas kahvimerkeistä ja laaduista.

      • Anonyymi

        Ootko varma tästä:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko varma tästä:)

        villi veikkaus. kirsi on tylsä koska juo vain perus lipton teetä


      • Anonyymi kirjoitti:

        villi veikkaus. kirsi on tylsä koska juo vain perus lipton teetä

        Perus musta tee on ihan hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko varma tästä:)

        Satavarma.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Perus musta tee on ihan hyvää.

        ei oo totta. ei oo ihme ettet saa naista


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Perus musta tee on ihan hyvää.

        jani millasesta mukista sä juot teetä. mua kiinnostaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        jani millasesta mukista sä juot teetä. mua kiinnostaa

        Mulla on on isoja mukeja. Yks keraaminen muki myös. Juon niistä yleensä kaikkea lämmintä juomaa. Pari sellaista mukia joissa on Warhammer 40k kuvitusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        jani millasesta mukista sä juot teetä. mua kiinnostaa

        Melkein jokaisesta on korva lähtenyt, kun niitä on tippunut lattialle.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Melkein jokaisesta on korva lähtenyt, kun niitä on tippunut lattialle.

        en yhtään ihmettele kun oot niin kömpelö


    • Anonyymi

      jani oot sanonut että 18 v on parhaita. nyyh joudut tyytyy toiseksi parhaaseen kuten teit sun ex vaimon kohdallakin

      • Jos sanoin niin, en kuitenkaan sillä tarkoittanu sellasta, että seurustelukaveriksi kelpais yksistään 18v.
        eikä se ikä kerro ihmisestä mitään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jos sanoin niin, en kuitenkaan sillä tarkoittanu sellasta, että seurustelukaveriksi kelpais yksistään 18v.
        eikä se ikä kerro ihmisestä mitään.

        ”Ikä ei kerro ihmisestä mitään” mutta sähän oot sitä mieltä että 50v nainen on täysin kelvoton.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”Ikä ei kerro ihmisestä mitään” mutta sähän oot sitä mieltä että 50v nainen on täysin kelvoton.

        Miten niin täysin kelvoton?! Mä en vaan itse halua sellasta. Onko se joku rikos?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miten niin täysin kelvoton?! Mä en vaan itse halua sellasta. Onko se joku rikos?

        no kerro sitten miksi nuoren naisen pitäis kiinnostua susta


      • Anonyymi

        Kunnioitusta ex-vaimoa kohtaan. Kiitos.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miten niin täysin kelvoton?! Mä en vaan itse halua sellasta. Onko se joku rikos?

        Täysin kelvoton SINULLE. Eli ikä kertoo sinulle asioita ihan suoraan. Puhut itsestäsikin rumasti ikäsi takia.


    • Anonyymi

      jani ai 18 v ei kelpaa mutta 17 v netta kelpas kolme vuotta sitten

      • Anonyymi

        miksi sä sitte ihastuit nettaan jos hän ei iän puolesta sua kiinnostanut


      • Anonyymi kirjoitti:

        miksi sä sitte ihastuit nettaan jos hän ei iän puolesta sua kiinnostanut

        Ihastuminen onki semmonen juttu, mitä sä et ymmärrä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ihastuminen onki semmonen juttu, mitä sä et ymmärrä.

        eikö 40 v kassa hymyile sulle.törkeää että vain 17 v netta hymyili sulle


      • Anonyymi kirjoitti:

        eikö 40 v kassa hymyile sulle.törkeää että vain 17 v netta hymyili sulle

        En mä syty kaikkien hymyistä. Turha sellasta kuvitella.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ihastuminen onki semmonen juttu, mitä sä et ymmärrä.

        miksei sulle kelpaa sitten esim 40 v naisen hymy


      • Anonyymi kirjoitti:

        miksei sulle kelpaa sitten esim 40 v naisen hymy

        Miks pitäis jokaisen hymy kelvata?! Ihastumista kun ei voi mitenkään ohjailla. Se tapahtuu kun tapahtuu.


    • Ärsyttää ku tuo yks ei jätä rauhaan.

      • Anonyymi

        Ai kuka???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kuka???

        Joku susimiehen luomista tekaistuista kiistakumppaneista, älä imartele itseäsi


    • Anonyymi

      eli netan nuori ikä vaikutti vaikka nyt väität ettei 18 v kiinnosta sua

      • Tottakai silläkin on varmasti merkitystä mun ihastumisissa. Ei kaikki silti ole ollu niin nuoria, keihin joskus olen ihastunut ollut.


      • Se on ihan ihmisestä kiinni. Siinä ei pelkästään ikä ratkaisi. ei vaan ole kertaakaan vielä tullu vastaan 40-50 vuotiasta, johon olisin tuntenu sellaisia tunteita.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on ihan ihmisestä kiinni. Siinä ei pelkästään ikä ratkaisi. ei vaan ole kertaakaan vielä tullu vastaan 40-50 vuotiasta, johon olisin tuntenu sellaisia tunteita.

        ethän sä halua ketään matamia itelles


      • Anonyymi kirjoitti:

        ethän sä halua ketään matamia itelles

        Mitä iloa mulle siitä olis?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä iloa mulle siitä olis?

        ole sitten yksin ja lopeta valitus. väität että ymmärrät ja hyväksyt ettei nuoret kiinnistu niin mitä se ainainen valitus ja itsensä hakkuminen hyödyttää ja älä nyt taas ala marttyyriksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        ole sitten yksin ja lopeta valitus. väität että ymmärrät ja hyväksyt ettei nuoret kiinnistu niin mitä se ainainen valitus ja itsensä hakkuminen hyödyttää ja älä nyt taas ala marttyyriksi

        Nii, sun mielestä mulle ei tarvi olla muuta tarjolla ku matamia vaan? Siinä tapauksessa olen kyllä mieluummin yksin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Nii, sun mielestä mulle ei tarvi olla muuta tarjolla ku matamia vaan? Siinä tapauksessa olen kyllä mieluummin yksin.

        sulla on ollut 13 vuotta aikaa saada nuori nainen . mutta nuoret naiset ei ole kiinnsotuneet susta kun olit alle 40 v niin miksi heidän pitäis nyt kiinnostua susta


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä iloa mulle siitä olis?

        Ei mitään!!!
        Terveisin matami läheltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään!!!
        Terveisin matami läheltä.

        ???????


    • Anonyymi

      Jani juo lisää viiniä. Lämmittää suayhtä paljon kuin nuoren naisen kosketus

      • Anonyymi

        Tirsk 🤣


    • Anonyymi

      Hyvää perjantai-iltaa! Söin äsken iltapalaa.

      • Kiitos. Toivottavasti oli hyvää. :)


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Toivottavasti oli hyvää. :)

        oli oikein maukasta


    • Anonyymi

      Jättäkääs tuppimulukut Jani rauhaan.

    • Anonyymi

      uuuuuuuuuuuuuuhhhhh mä kävin pissalla. aa hhhh sitä helpotuksen tunnetta kun rakko tyhjeni

      • Anonyymi

        Totta ja voi sitä autuutta, kun koko suolen sisältö valui pyttyyn. Aaah.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta ja voi sitä autuutta, kun koko suolen sisältö valui pyttyyn. Aaah.

        Se on hyvä asia, että vatsa toimii hyvin, suositeltavaa olisi tehdä se isompi hätä kaksi kertaa päivässä. Silloin tietää syövänsä riittävästi kuituja.


      • Anonyymi

        Kyllä se tuntuu hyvälle varsinkin pitkään pidettynä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä asia, että vatsa toimii hyvin, suositeltavaa olisi tehdä se isompi hätä kaksi kertaa päivässä. Silloin tietää syövänsä riittävästi kuituja.

        Kiusallistahan se on muiden constipaatiosta lukea


    • Anonyymi

      Onko susi matemaatikko? Jos, niin miksi kahdesta miinuksista tulee plussa?

      Armo1

      • En mä matikasta ymmärrä noin paljoa. Ei ole tarvinnut sitten opiskeluaikojen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mä matikasta ymmärrä noin paljoa. Ei ole tarvinnut sitten opiskeluaikojen.

        Opiskelitko lässytystä vai multinikkeilyä? Valmistuitko maisteriksi?


    • Anonyymi

      Moi kaikille ja hyvää huomenta

    • Anonyymi

      Hyvää huomenta Sudelle.

      • Hyvää huomenta vain.


    • Anonyymi

      Onko tää nyt sit hyvä päivä ku rakas mummo liukastui😩?

      • Anonyymi

        Voi ei tsemppii. Toivottavasti hän selviää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei tsemppii. Toivottavasti hän selviää.

        Hän saattaa kuolla ääää itken


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän saattaa kuolla ääää itken

        Voimia muru


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän saattaa kuolla ääää itken

        Toivotaan et ei kuitenkaan mut tos tilantees kuuluukin itkeä jos super rakas mummo voi kuolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän saattaa kuolla ääää itken

        Voi ei on varmasti tosi rankkaa.. Voimia ihan tosi tosi tosi mega hyper super paljon


      • Oon pahoillani. Ikävää tuollainen. 😔


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oon pahoillani. Ikävää tuollainen. 😔

        Kiitos ihana


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oon pahoillani. Ikävää tuollainen. 😔

        Haluisitko tutustuu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluisitko tutustuu?

        Kyllä me voidaan tutustua. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisitko tutustuu?

        Pakko kysyä oletko oikeesti aikuinen kun täällä itket mummoasi ja kirjoitat kuin pieni lapsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluisitko tutustuu?

        Oon Susi, kuka sinä olet? Kuinka vanha olet? 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oon Susi, kuka sinä olet? Kuinka vanha olet? 😊

        sinä olet Jani nimeltäsi etkä mikään susi


      • Anonyymi kirjoitti:

        sinä olet Jani nimeltäsi etkä mikään susi

        lol


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko kysyä oletko oikeesti aikuinen kun täällä itket mummoasi ja kirjoitat kuin pieni lapsi

        Kukaan ei oo iskeny omaa mummoaan eikä toi varmaa ollut sama ihminen kun se…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei oo iskeny omaa mummoaan eikä toi varmaa ollut sama ihminen kun se…

        Nii sen mummo oli liukastunu se ei oo mummon iskemistä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        lol

        noinko sä esittelet itsesi vieraille. sanot itseäsi sudeksi vaikka se ei ole sun nimi. ei oo ihme että naiset kaikkoaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii sen mummo oli liukastunu se ei oo mummon iskemistä

        Siinä luki itkemistä taisitte lukee väärin😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        noinko sä esittelet itsesi vieraille. sanot itseäsi sudeksi vaikka se ei ole sun nimi. ei oo ihme että naiset kaikkoaa

        Olen vaan varovainen, enkä halua heti paljastaa itsestäni kaikkea. Ja sää tuut taas väliin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oon Susi, kuka sinä olet? Kuinka vanha olet? 😊

        I’m Elon Musk. Who are you?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        I’m Elon Musk. Who are you?

        I’m 43 year old.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko kysyä oletko oikeesti aikuinen kun täällä itket mummoasi ja kirjoitat kuin pieni lapsi

        Hahaha ei tääl kunnon aikusii ookkaa koko ketjussa ku kyl ne on jossai iha muual ku naurettavis viestiketjuis et niil on perheet yms ni muuta ihan kunnon tekemistä niillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        I’m Elon Musk. Who are you?

        I'm Chinese Emperor.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen vaan varovainen, enkä halua heti paljastaa itsestäni kaikkea. Ja sää tuut taas väliin.

        no pyydä että laittaa sulle sähköpostia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahaha ei tääl kunnon aikusii ookkaa koko ketjussa ku kyl ne on jossai iha muual ku naurettavis viestiketjuis et niil on perheet yms ni muuta ihan kunnon tekemistä niillä.

        Nii kyl sen kaikki tietää et kaikki ”aikuset” täällä on jotain n. 20v. Nekin iha pikkulapsii vielä mut ei sen ikäsen tarviikkaan olla viel kypsä aikuinen☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hahaha ei tääl kunnon aikusii ookkaa koko ketjussa ku kyl ne on jossai iha muual ku naurettavis viestiketjuis et niil on perheet yms ni muuta ihan kunnon tekemistä niillä.

        Mä oon vaan onnellinen, ettei mulla enää ole. Se oli stressaavaa aikaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nii kyl sen kaikki tietää et kaikki ”aikuset” täällä on jotain n. 20v. Nekin iha pikkulapsii vielä mut ei sen ikäsen tarviikkaan olla viel kypsä aikuinen☺️

        Parikymppiset ja kolmekymppiset on just hyvä ikä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        I’m Elon Musk. Who are you?

        mä en usko että sun mummo on edes elossa kun sun vanhemmat on jo iäkkäitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        I’m 43 year old.

        sun kaima on 53 v


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Parikymppiset ja kolmekymppiset on just hyvä ikä.

        et sä halua jutella elon muskin kaa kun on 43 v


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        I'm Chinese Emperor.

        etkä ole vaan kaupan vartija jyväskylän prismassa


      • Anonyymi kirjoitti:

        et sä halua jutella elon muskin kaa kun on 43 v

        Joo. Voin jutella.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo. Voin jutella.

        eli sua ei haittaa vaikka kyseessä on mies. ymmärrät varmasti ettet halua seksiä miehen kaa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen vaan varovainen, enkä halua heti paljastaa itsestäni kaikkea. Ja sää tuut taas väliin.

        Sä oot kuule jo aivan kaikki asiasi täällä kaikelle kansalle julkisesti toitottanu.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo. Voin jutella.

        ole sitten elon muskille rehellinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko kysyä oletko oikeesti aikuinen kun täällä itket mummoasi ja kirjoitat kuin pieni lapsi

        Ei näis viestiketjuis oikeit aikusii ees oo ku ei ne käytä näin hölmöä ajanvietettä ku viestiketjut et kaikki ”aikuset” tääl jotain 20v


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei näis viestiketjuis oikeit aikusii ees oo ku ei ne käytä näin hölmöä ajanvietettä ku viestiketjut et kaikki ”aikuset” tääl jotain 20v

        20v on aikuinen kuitenkin jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot kuule jo aivan kaikki asiasi täällä kaikelle kansalle julkisesti toitottanu.

        Tarkoitatko tätä susimiehen fiktiivistä trioa, joista hän kirjoittelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        I’m 43 year old.

        Mää oon jo vuoden eellä tässäkin. Sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        mä en usko että sun mummo on edes elossa kun sun vanhemmat on jo iäkkäitä

        Luulitko oikeesti et toi oli Elon Musk siis ei se tääl ketjus oo


    • Anonyymi

      Hyvä jani. juuri noin jutellaan tutustutaan uusiin ihmisiin . olemalla hiljaa

    • Anonyymi

      Löikö mummu päänsä vai miksi kuoleekun on liukastunut ja liukastunut missä ja mihin.Etelässä ei ole vielä lunta ja jäätä edes

      • Suomessa on myös muita maanosia kuten pohjoinen. Siellä on lunta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Suomessa on myös muita maanosia kuten pohjoinen. Siellä on lunta.

        Suomessa ei ole yhtään maanosaa. Pönttö.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Suomessa on myös muita maanosia kuten pohjoinen. Siellä on lunta.

        Lupasit olla kirjoittelematta enää tänne!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lupasit olla kirjoittelematta enää tänne!

        Milloin olen sellaista luvannut?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Milloin olen sellaista luvannut?

        Satoja kertoja vuosien varrella. Tänään viimeksi. Välillä lupaat ajaa rotkoon ja hypätä junan allekin. Niitä odotellessa......


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Milloin olen sellaista luvannut?

        tänään klo 15. 22

        Ok. No eipä tarvitse sitten tänne enää kirjoitella.

        onko jani sulla oikeesti dementia


      • Anonyymi kirjoitti:

        tänään klo 15. 22

        Ok. No eipä tarvitse sitten tänne enää kirjoitella.

        onko jani sulla oikeesti dementia

        En mä mitään luvannut tuossa. Sitäpaitsi Kirsilliini tuli tänne.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mä mitään luvannut tuossa. Sitäpaitsi Kirsilliini tuli tänne.

        no miksi oot niin kärsimätön sitten että uhkailet ettei enää atvitse kirjoittaa tänne. mitä tarkoitit tuolla


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mä mitään luvannut tuossa. Sitäpaitsi Kirsilliini tuli tänne.

        teillä olikin kirsin kaa taas pitkät keskustelut


      • Anonyymi kirjoitti:

        no miksi oot niin kärsimätön sitten että uhkailet ettei enää atvitse kirjoittaa tänne. mitä tarkoitit tuolla

        Koska ensin näytti siltä että täällä vaan pelleillään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        teillä olikin kirsin kaa taas pitkät keskustelut

        Ei sillä väliä. Hän kuitenkin muisti minua.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei sillä väliä. Hän kuitenkin muisti minua.

        no miksi alotit valittaa naisen puutetta jos kirsin moikkaamiset tyydyttää sua


      • Anonyymi
        UUSI

        Pohjoisen alueella täl hetkel tosi liukasta eikä mummu kuole kun sai heti ensiapua ja sairaalassa ammattitaitoista henkilökuntaa joka hoitaa häntä😊


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjoisen alueella täl hetkel tosi liukasta eikä mummu kuole kun sai heti ensiapua ja sairaalassa ammattitaitoista henkilökuntaa joka hoitaa häntä😊

        Ootko ees sama henkilö kun se ni mist tiiät edes?


    • Anonyymi

      siis hyvä päivä mitä settiä 🖤💜🖤🐇✌️
      totuus olis joskus kiva mut menetin toivon, Saunaläppä oli tod hyvä, mulla on elämä missä tapahtuu juu, ei salasta mikää koska mä = big deal

      • Anonyymi

        No millaista se on, susigubbe? Sinunki kokemuksellisuutesi o tärkeä


    • Anonyymi
      UUSI

      Menkää kaikki ”Miksi vietätte aikaa keskustelupalstoilla?” palstalle, kun siel haluttais ihan mielenkiinnosta tietää syitä siihen millaiset ihmiset täällä aikaansa viettävät ja syitä sille miksi täällä viihtyy.

      • Anonyymi
        UUSI

        Menin jo, kiitos loistavasta vinkistä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Menin jo, kiitos loistavasta vinkistä

        Menkää muutkin


    • Anonyymi
      UUSI

      Suljen luurin ja soitan fonectaan mä pyydän et sun numeros ne correctaa ja beibi mä juoksen sä kutsut mua luokses ja taas historia toistaa itseään en mä haluis suhun uudestaan rakastuu mut kun sä teet sen paremmin ku kukaan muu

      • Anonyymi
        UUSI

        Tämä on hyvä laulu


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      28
      2865
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      92
      1878
    3. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      9
      1379
    4. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1219
    5. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      94
      1205
    6. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      77
      1157
    7. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      12
      919
    8. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      56
      900
    9. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      31
      847
    10. Kaikkea hyvää sulle

      Elämään. Toivottavasti löydät vierellesi ihanan naisen, jonka kanssa olet onnellinen. Se en ollut minä. Viimeiset heipa
      Ikävä
      36
      804
    Aihe