Aittakumpu sahasi oman oksansa jo valmiiksi poikki?

Anonyymi-ap

"Analyysi: Pekka Aittakumpu haistatti pitkät kasvattajaseuralleen – Näistä syistä se näyttää olevan iso moka

Perussuomalaisiin loikannut Pekka Aittakumpu teki ratkaisun, jonka hinnan hän saattaa joutua maksamaan seuraavissa eduskuntavaaleissa, kirjoittaa Iltalehden politiikan toimittaja Jari Hanska."

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4c36e0bb-6477-41f9-adb4-f3676898ecd2

Vaikka Aittakumpu lähti Keskustasta, niin Aittakummun kannattajat eivät välttämättä lähteneetkään. Eikä Tynkkyseltäkään vapautunut kannattajakunta oikein istu Aittakummun pirtaan ellei Aittakumpu itse ala istumaan Tynkkyseltä vapautuneiden kannattajien pirtaan.

Aittakumpu loikkasi tyhjän päälle.

9

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oulusta on 4 kansanedustajaa ja 1 Euroopan kansanedustaja perussuomalaisia

      Sebastian Tynkkynen: "Lämpimästi tervetuloa perussuomalaisiin, kansanedustaja Pekka Aittakumpu! On ollut hienoa seurata kasvuasi puhua yhä rohkeammin yhteiskunnan ongelmista..

      Sellaista meillä arvostetaan. Ja tähän meillä tarjotaan myös laajimmat mahdollisuudet suomalaisista puolueista.

      Myös se lämmittää, että olet Oulusta. Siitä on kyllä tullut varsinainen perussuomalaisuuden superkaupunki: meitä on nyt yhdestä samasta kaupungista neljä Suomen kansanedustajaa ja yksi Euroopan kansanedustaja

      • Anonyymi

        Keskusta on menettämässä myös toisen Kansanedustajan, ihan lähiaikoina.
        - Ja Hän siirtyy myös PerusSuomalaisiin ! - Kepun Johto Jo tietää kuka lähtee !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskusta on menettämässä myös toisen Kansanedustajan, ihan lähiaikoina.
        - Ja Hän siirtyy myös PerusSuomalaisiin ! - Kepun Johto Jo tietää kuka lähtee !

        Etkö voisi kertoa edes nimen alkukirjaimi?


      • Anonyymi

        Perussuomalaisten europarlamenttiedustus on 100 %:sesti homoseksuaalista. Tämä on FAKTA !!!


    • Anonyymi

      Järkevä mies.

      • Anonyymi

        SDP:n Ville Merinen on kyllästynyt SDP:hen - - - Loikkaako PerusSuomalaisiin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP:n Ville Merinen on kyllästynyt SDP:hen - - - Loikkaako PerusSuomalaisiin ?

        No ei takuulla loikkaa. Ei Merinen sentään järkeään menettänyt ole.


    • Anonyymi

      Pidän erittäin raukkamaisena tekona sitä, että Aittakumpu ei kertonut loikastaan etukäteen mitään Kurviselle eikä muille keskustan edustajille. Mutta raukkamaisuus on persujen syvintä ydintä valehtelun, vihan ja väkivallan lisäksi.
      Keskusta ei menettänyt mitään, päin vastoin.
      Odottaako Aittakumpu nyt että saa ministerin pestin kuten Rydman? Heh, heh.

    • Anonyymi

      Paskat Aittakumpu mitään arvoja ajattelee! Enemmän hilloa se uskoo saavansa persuissa! Itse sanoi, että keskustassa tie nousi pystyyn.
      Aittakummulla siis rasismi voitti Raamatun!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe