Haluaisiko joku imutella ison lihavan isoja rintoja? Ei mitään imetysleikkiä tms. Itsellä on ajatuksissa pyörinyt vanhempi (+50 v) mies imemässä ja hellimässä mun rintoja oikein hartaasti.
Olen isokokoinen 172cm/130kg reilu 30v.
Alue K-H/P-H
Bbw naiselle tissien imijää
26
756
Vastaukset
- Anonyymi
+60ukm haluisi hieroa ja imeä sun isoja rintojasi, saanko samalla edes vähän sormella koittaa pillusi kiimaa ja lopuksi vaikka runkata isoa kovaa kulliani kunnes antaisin spermani lentää isoille rinnoillesi, saatko sinä nänni orkkuja kun pidempään imee?
- Anonyymi
Kerros nyt spede millaista tissiä sieltä tyrkytät, Et kai samaa millä tuikkailet sää mää ja bäätä kuivana kakkoseen.
- Anonyymi
keikkamiehesi (at) gmailpistecom hoitaa kyllä tämänkin täydellä luottamuksella ja tyytyväisyys-sekä tyydytystakuulla
- Anonyymi
Mitäs olet navetta vajakki. Kerroppa tietämättömälle mikä tuo navetta on. Tuntuu olevan sun elämäsi suurin hetki kun pääset sinne. Ai onko se joku naisluola kun naiset kiinnostaa.
- Anonyymi
Haluis mielellään. En vaan täsmää ikä kriteeriin (32v). P-H onnistuisi mainiosti. 😍
- Anonyymi
Mitäs olet navetta utare vajakki ei sun päähän muuta ajatusta mahdukkaan.
- Anonyymi
Mainitulla alueella. Kovasti tisuista pitävä vanhempi, mukava mies tarjolla. Ajan kanssa hyväilyä.
- Anonyymi
Onkos isotissisellä kik käytössä?
Kyllä olis kiva tulla imemään sun rintoja
Olen kanta Hämeestä
- Anonyymi
Olisin kiinnostunut! Mistä löytäisin sinut?
- Anonyymi
En halua edes nähdä hirviörintoja enkä rumapainoisia naisia.
- Anonyymi
Kyllähän tää kiinnostaa.
- Anonyymi
saaks pilluu kans
- Anonyymi
Liikutko pyörätuolilla? Kävely ei taida enää onnistua?
- Anonyymi
No sehän on tullut selväksi. Mitäs olet löykauha vajakki.
Kiinnostaa kyllä 😍 rakastan isoja rintoja ja isoja naisia
- Anonyymi
Moi,Juu minä voin Kik Espoo30.Olen 32v
Laitapa viestiä!
- Anonyymi
Piere ikeniis urpo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piere ikeniis urpo
Mitäs olet painu urpo pelle sirkukseen.
- Anonyymi
Mikä paikkakunta voisin tulla.
- Anonyymi
Et sä voi
Voi laittaa viestiä Kik: tontsa994
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458760Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde482558- 422359
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282357- 971807
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941803Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221680Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä331171Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61116