Miksi ei toimiteta hoitoon siipirikkoja! Suomessa on siksi useita lintu-ja villieläinhoitoloita! On todella huono esimerkki poliisien käytös: eläinten tappaminen. Viime talvena lunni ammuttiin jonkun pihalla! Laulujoutsen on rauhoitettu kansallislintu!
Jätettiin Valkeakoskella ojaan luoti rinnassa. Järkytys ihmisille!
Kaunis nuori elämänhaluinen lintu joka olisi täytynyt hellästi ottaa suojaan ja järjestää hoitolaan!
Suomessa jo muutoin rehottaa salametsästys ja eläinten huvitappaminen. Summittaisesti räiskitään lintuihin kuin leikiten savikiekkoihin, ei minkäänasteista elävän kunnioittamista!
Poliisi ampui joutsenen!
Anonyymi-ap
5
240
Vastaukset 5
- Anonyymi
Suomessa on muutoinkin liikaa aseita. Tämä on väkivaltainen maa ja väkivaltaisemmaksi aina vain on muuttunut. Eläinten oikeudet totaalisen retuperällä.
Ihminen on pahin peto.- Anonyymi
Höpö höpö..
- Anonyymi
Jo vain on joutsenen liha valkoista.
- Anonyymi
Kyllä minnuu jotteeniin alakaa korventamaan.
- Anonyymi
Poliisit eivät muutenkaan yleensä ole mitään järjen jättiläisiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1651720Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541310Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset220945- 71877
- 55776
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63747- 46735
- 89701
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”143594