Mieheni toiveet

Anonyymi-ap

Mieheni on järjestänyt minulle seksikumppaneita noin 3vuotta ja olen aina suostunut.
Nyt löysin itse ensikertaa tosi komean ja isokaluisen miehen.
Haluaisin seksiä tämän miehen kanssa.
Mieheni ei halua että olisin kyseisen miehen kanssa seksisuhteessa sen sijaan hän haluaa että antautuisin hänen ehdottamalle miehelle ja hänelle kimppanaiseksi.
Pistin ehdoksi että saavat panna minua sillä ehdolla että saan panna oman ehdottamani miehen kanssa joko kimpassa tai voisin olla miehen kanssa kaksistaan joko yön tai koko viikonlopun.

49

2696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meillä kumpikin ehdottaa kuka mukaan pääsee.vaimo saa omia ehdokkaita mukaan tai keskenään panemaan

• Anonyymi

Meillä vaimoa nussii vuoroin molempien valikoidut ukot. Vaimo ulisee ja huutaa, kun iso kyrpä soutaa vitussa.

• Luulen että miestäsi nimenomaa kiihottaa tuossa se et saa "naitattaa" sinua vierailla miehillä ja pitää vallan itsellänsä asiassa. Nyt kun valitsemasi mies onkin sinun valitsema asia ei ole enää sama ja voi aiheuttaa vaikka mustasukkaisuutta.

Mutta mielestäni olet täysin oikeutettu myös valitsemaan itsellesi sopivan miehen.

• Anonyymi

Eli hän on naittanut sua muille miehille mutta sitten hänen egonsa särki kun itse halusit tehdä oma valinnan tämän kyseisen tyypin kanssa jonka kanssa haluat sänkyyn. Melko tekopyhä herra.

• Anonyymi

Mieheni toi toisen miehen panemaan minua vaikka olin kieltäytynyt kimppaseksistä.
      Vieras pyyteli anteeksi mieheni puolesta mieheni käytöstä.
      Minun kävi sääliksi vieraamme pettymys koska eihän meidän erimielisyys ollut vieraan syytä.
      Kerroin voivani antaa vieraallemme mutta vain kaksistaan.
      Olin vieraamme kanssa vierashuoneessa yön.
      Vieraan ei tarvinnut olla puutteessa kun sai aina halutessaan ja oli mielissään kun sai kaksistaan ollessamme panna kanssani.
      Mieheni sai myös kun vieraamme piti taukoa ja vieras oli paikalla kun mieheni pani minua mutta miestäni ei otettu katsomaan kun vieras pani minua.
      Kerroin miehelleni että tilanne on tämä jos en saa olla sen ainoan miehen kanssa jonka olen itse valinnut.
      Tämä minun valitsemani mies haluaisi saada minut sänkyynsä tai meille kimppaan.
      Tämäkin harmittaa minua kun jo lupauduin olemaan tämän miehen kanssa kimpassa ja sitten mieheni tyrmäsi suunnitelmamme vaikka olisi saanut olla mukana panemassa ja katsomassa kun minua pannaan.

• Anonyymi

Onks teillä siellä asiat oikeesti kunnossa? Rakastatko miestäsi vielä edelleen kaikesta huolimatta ja tunteekohan hän myös samoin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onks teillä siellä asiat oikeesti kunnossa? Rakastatko miestäsi vielä edelleen kaikesta huolimatta ja tunteekohan hän myös samoin?

Kyllä me rakastetaan ja seksiä on melko usein.
        Mieheni vain haluaa järjestää miehiä minua panemaan kimpassa.
        Olen alkanut nauttimaan useammasta miehestä ja ihan kivoja miehiä minulle on järjestetty.
        Tämä minun haluamani mies on tosi hyvin varustettu hyvä vartaloinen mies.
        Miehelleni olen näyttänyt tämän haluamani miehen kuvat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä me rakastetaan ja seksiä on melko usein.
        Mieheni vain haluaa järjestää miehiä minua panemaan kimpassa.
        Olen alkanut nauttimaan useammasta miehestä ja ihan kivoja miehiä minulle on järjestetty.
        Tämä minun haluamani mies on tosi hyvin varustettu hyvä vartaloinen mies.
        Miehelleni olen näyttänyt tämän haluamani miehen kuvat.

Ja mitä hän sanoi tästä miehestä jonka kuvat olet näyttänyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitä hän sanoi tästä miehestä jonka kuvat olet näyttänyt?

Mieheni mielestä on liian nuori mulle hän on 26v kuten minäkin.
        Mieheni on järjestänyt 17v miehen minulle aiemmin.
        Tämä valitsemani mies on isommalla varustuksella varustettu kuin mieheni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheni mielestä on liian nuori mulle hän on 26v kuten minäkin.
        Mieheni on järjestänyt 17v miehen minulle aiemmin.
        Tämä valitsemani mies on isommalla varustuksella varustettu kuin mieheni.

Miten hän voi olla liian nuori jos te molemmat olette samanikäisiä? Ja sä olet harrastanut 17 vuotiaan kanssa??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten hän voi olla liian nuori jos te molemmat olette samanikäisiä? Ja sä olet harrastanut 17 vuotiaan kanssa??

Luulen suurimmaksi syyksi kun mies on hyväkroppainen ja todella iso kullinen. Isoa kalua haluaisin kokeilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen suurimmaksi syyksi kun mies on hyväkroppainen ja todella iso kullinen. Isoa kalua haluaisin kokeilla.

Eli sun miehes on vähän tai mitä oikein selitän? Todella kateellinen? No toivottavasti saat nautintosi tän valitun miehes kanssa.

• Anonyymi

Mieheni aisuri myös ekan miehen etsi valmiiksi minulle, näin miehen kun tuli kotiamme. Ehkä itse en olisi vastannut hänelle, yli painoinen vähän hunosti pukeutunut mielestäni. Keskusteltiin kahvin merkeissä aluksi, osottautui tosi empaattiseksi kaveriksi. Mies silmillään riisui pöydässä mut, kuinka ollakkaan kiihotuin täysin hänen katseestaan. Mieheni meni työ huoneeseensa jolloin mies alkoi hyväilee rintojani, käteni siirtyi miehen jalkojenn väliin, tunsin miten jyhkeä elin paisui isommaksi. Suutelin miestä pitkään sanoin mennään makkariin, riisuuduimme molemmat, koskaan nähnyt niin isoa livenä. Mikä tunne kun tuli siisääni jouduin huutaa nautinnosta, yli sata kiloinen mies päälläni haitannut enää, sain saman tein eka orgasmin. Mies rakasteli pitkään kunnes laukesi sisääni, itse sain useempia purkauksia. T. N 46v

• Anonyymi

Kaunis satu tai päiväuni

• Anonyymi

Kuka tää typpi on jonka kanssa haluat panna?

• Anonyymi

Netistä löytämäni jonka haluaisin tavata.
        Miksei mieheni halua minun olevan juuri himoitsemani miehen kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa. Ehkä hän on mustasukkainen? xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehelläsi itsetunto ongelmia juuri siksi kun valitsit itse miehen jota haluut. Pelkää menettämistä tän takia, vielä jos mies komea isolla varustettu. Kyllähän naisen täytyis itse valita yhdyntä kaveri joka herättää kiimaa jo valo kuvana, silloin lähtö kohta myös vieraalle hyvä.

• Anonyymi

Mitäs olet ja vielä kehut sillä.

• Anonyymi

Mitä oikein odotat sit? Mee vaan panee tätä jätkää jos hän on sun miellettys

• Anonyymi

Trololoo ääliöt

• Anonyymi

Mieluiten haluaisin luvan kanssa mennä vieraan kanssa nauttimaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trololoo ääliöt

Mitäs toinen. Älä kuvittele olevasi fiksumpi täällä kyyläät ja osaat jopa kaksi sanaa kirjoittaa.

• Anonyymi

Meillä minä hommaan miehiä vaimoa panemaan ja vaimoni on mielellään miesten kimppanainen.
      Vaimoni saa itse myös ehdottaa kuka mukaan otetaan ja minä yleensä kysyn miehet mukaan.
      Kun vaimo on iskenyt miehiä niin he säikähtävät ja tahtovat menettää seisokin ainakin joksikin aikaa.

• Anonyymi

Kauan ootte harrrastanut tuota?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauan ootte harrrastanut tuota?

Yli 4 vuotta. Vaimo oli 22-vuotias kun ensimmäinen mies sai olla vaimoni kanssa.
        Emme ole harrastaneet pikapanoja muuta kuin viikolla. Yleensä miehet ovat olleet meillä viikonloppuna 2-3 ollaan pantu ja nukuttu samassa sängyssä.
        Vaimo on keskellä ja pantu aina kun on seissyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yli 4 vuotta. Vaimo oli 22-vuotias kun ensimmäinen mies sai olla vaimoni kanssa.
        Emme ole harrastaneet pikapanoja muuta kuin viikolla. Yleensä miehet ovat olleet meillä viikonloppuna 2-3 ollaan pantu ja nukuttu samassa sängyssä.
        Vaimo on keskellä ja pantu aina kun on seissyt.

Ja sä oot antanut vaimos valita miehet etkä sinä pakottanut keitä miehiä naitat hänelle?

• Anonyymi

Onko tää valitsemas tyyppi kunnon alfa?

• Anonyymi

Luonteesta en tiedä mutta todella hyvä vartalo ja niin iso kalu etten ole ikinä edes nähnyt moista.
        Nyt minulla olisi mahdollisuus kokea miltä se tuntuìsi.
        Saisin tuntea pitkää ja paksua pillussa ja suussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luonteesta en tiedä mutta todella hyvä vartalo ja niin iso kalu etten ole ikinä edes nähnyt moista.

Kiihottavaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö se sun miehes vältelee ideaa? Eikö hän koskaan tule taipumaan vaatimukseesi?

• Anonyymi

Miehesi ehdottamat toivottomat runkkarit siksi ettei hänen tarvitse pelätä menettävänsä sua kun itse luultavasti on niin toivoton tapaus ettei edes vahingossa sais pillua keltään muulta kun sulta

• Anonyymi

Voisi olla hankalampi löytää nainen joka suostuu olemaan jopa kuuden miehen kimppanainen vain kun mies haluaa katsoa kun vaimoa pannaan.
        Mies oli hommannut Sildenafil tabletteja 3 pakettia näytti olevan pöydällä.
        Mieheni haluaa että vieraat panisi minua mahdollisimman paljon pitkään ja usein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisi olla hankalampi löytää nainen joka suostuu olemaan jopa kuuden miehen kimppanainen vain kun mies haluaa katsoa kun vaimoa pannaan.
        Mieheni haluaa että vieraat panisi minua mahdollisimman paljon pitkään ja usein.

Omanlainen kiihoke etsiä vieraita ...Kik stagdream71

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin olis edes vaikeaa nykyjään

• Anonyymi

Sama meillä mies haluaa valita miehet joita panen. Mutta ei käy jos itse haluaisin valita joka minua miellyttää. N27v

• Anonyymi

Olen saanut tosi kiihoittavia kuvia valitsemaltani mieheltä.
        Lähetin myös oman alastonkuvani miehelle.
        Mieheni on katkera kun minulla on kuvia tästä miehestä ja miehellä minusta.

• Anonyymi

Minäkin olen jopa ehdottanut miehelleni toista naista silloin kun olisin valitsemani miehen kanssa.
        Ehdotin jopa omaa 23v siskoani, siskoni kohdalla mieheni meni vähän mietteliääksi saa nähdä onnistuuko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen saanut tosi kiihoittavia kuvia valitsemaltani mieheltä.
        Lähetin myös oman alastonkuvani miehelle.
        Mieheni on katkera kun minulla on kuvia tästä miehestä ja miehellä minusta.

Vau minkälaisia kuvia?

• Anonyymi

Annan sulle neuvon: Lopeta tuo suhde ja vähän äkkiä! Etkö huomaa, että järjestelynne on sairas ja sinä tulet siinä kärsimään? Miehesi käyttää sinua hyväksi ja objektoi. Pärjäisit vallan hyvin ilman tuota suhdetta ja juuri omilla ehdoillasi. Näissä järjestelyissä on aina mm. herpeksen tarttumisen vaara olemassa, vaikka käyttäisittekin kondomia.

- Nainen

"Mieheni on järjestänyt minulle seksikumppaneita noin 3vuotta ja olen aina suostunut.
      Nyt löysin itse ensikertaa tosi komean ja isokaluisen miehen.
      Haluaisin seksiä tämän miehen kanssa.
      Mieheni ei halua että olisin kyseisen miehen kanssa seksisuhteessa sen sijaan hän haluaa että antautuisin hänen ehdottamalle miehelle ja hänelle kimppanaiseksi.
      Pistin ehdoksi että saavat panna minua sillä ehdolla että saan panna oman ehdottamani miehen kanssa joko kimpassa tai voisin olla miehen kanssa kaksistaan joko yön tai koko viikonlopun."

• Anonyymi

Toi on kyllä totta

• Anonyymi

Sanoisinko että turhaa moralisointia kun eivät itse tunnu ymmärtävän mitä tekevät ymmärtääkseni pitää olla jo helvetin hyvää tuuria jos ei ole jotain sukupuolitautia sairastanu kun ollu yli viiden kanssa sukupuoliyhteydessä ilman kortsua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoisinko että turhaa moralisointia kun eivät itse tunnu ymmärtävän mitä tekevät ymmärtääkseni pitää olla jo helvetin hyvää tuuria jos ei ole jotain sukupuolitautia sairastanu kun ollu yli viiden kanssa sukupuoliyhteydessä ilman kortsua

Olet siis ollut alle viiden naisen kanssa sukupuoliyhteydessä?

Onko sinulla ollut vain yksi nainen, se joka sinut jätti joskus parikymppisenä kuten joskus aikaisemmin kerroit?

• Anonyymi

Minäkin olen jopa ehdottanut miehelleni toista naista silloin kun olisin valitsemani miehen kanssa.
      Ehdotin jopa omaa 23v siskoani, siskoni kohdalla mieheni meni vähän mietteliääksi saa nähdä onnistuuko.

Nyt mieheni kysyi "suostuisiko siskoni olemaan hänen kanssa"?.
      Lupasin kysyä siskoltani suostuuko hän.

• Anonyymi

No oletko päässyt tän vieraan kanssa petiin?

• Anonyymi

Minusta antamasi ehto on ymmärrettävä sinun kannaltasi. Kun kemiat kohtaa niinkuin ymmärtäisin sen kohdanneen tämän komean ja kookkaan omaavan miehen kanssa. Kun kyseessä ei ole sinulle ekakerta vieraanmiehen kanssa. Itse olen järjestänyt miehiä vaimolleni mutta lopullisen päätöksen on tehnyt vaimoni kenelle antaa. Vaimoni on myös ehdottanut omia löytämiään miehiä harrastaen seksiä heidän kanssaan kahdestaan. En ole kokenut aviomiehenä itsetunto ongelmia vaikka vaimoni on antanut vieraille miehille niin etten ole ollut mukana

• Anonyymi

Minä olen jopa puhunut 23-vuotiaalle siskolleni että olisi mieheni kanssa minun ollessa valitsemani miehen kanssa.
        En ole vielä saanut vastausta haluaako hän olla siskoni kanssa yön tai viikonlopun.
        Siskoni on lupautunut olemaan mieheni kanssa.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1841
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      138
      1676
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      55
      1548
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1372
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1356
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      151
      1326
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1173
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1158
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1045
    Aihe