Heli kertoo kun tavaraa myydään et
" tavarasta on tullut useita ennakkotarjouksia ja huudan toiseksi korkeimman tarjouksen päälle 2 euroa."
Mikä tarkoitus tällä järjettömyydellä ?
Miksei voi suoraan ilmoittaa korkeinta tehtyä ennakkotarjousta ?
Taitaa olla yhtä koijaamista koko huutokauppa kuin netissä oleva Lainvoima.
Palsanmäkien ennakkotarjous
6
334
Vastaukset
- Anonyymi
Toinen outous on että ne itse ostaa omia tavaroita huutokaupasta. Voisi ajatella että tällä nostatetaan hintoja ja jos hinta jää liian alhaiseksi niin ostetaan itselle.
Lähtökohta on että mitään sellaista tavaraa ei pidä tuoda huutokauppaan myytäväksi, minkä haluaa pitää itsellään. - Anonyymi
Voisi ajatella että kukin ilmoittaa ennakkotarjouksessa sen maksimisumman minkä voi maksaa. Mutta jos jätät itse 1000 euron tarjouksen ja toiseksi suurin tarjous on 100 euroa niin et tietenkään maksa kuin 102 euroa.
- Anonyymi
Heli huutaa välillä toimeksiantoja. Jos ostaja on ilmoittanut että Heli saa huutaa ( tämän ostajan puolesta ) vaikka 600 euroon asti niin silloin jos salista ( paikanpäällä ) ei löydy korottajaa enää 350 euron jälkeen niin etähuutaja saa tavaran sitten esim 360 eurolla. Mikä sitten korotussumma onkaan.
Mutta ennakkotarjous on ennakkotarjous, eli jos salista huudetaan korkeimmillaan 100 euroa ja ennakkotarjous on 600 euroa niin se myydään sille 600 euroa tarjoavalle.
Tämä Helin ilmoittama 2 euron korotus toiseksi korkeimman tarjouksen päälle on vähintäänkin outo. - Anonyymi
H. Palsanmäki ! Vastaa tähän perkele mihin tämä perustuu. ? !!
- Anonyymi
Se on TV-ohjelma eli viihdettä. Konkurssikypsä kylähuutokauppa pääsi telkkariin ja siitä tuli yhtäkkiä suosittu ohjelma ja sen jälkeen myös kyläläisten ja mökkiläisten kohtaamispaikka, joissa keharimarkku paistaa makkaraa ja Aki lukee käsikirjoituksesta vuorosanoja vasara kädessä.
- Anonyymi
On on viihdettä mutta itsekin huutokaupoissa aikanaan useinkin käyneenä voi todeta että outoa on.
Aki huudattaa salissa jonkun tavaran kympin nostoilla vaikka nyt 60 euroon.
Heli puuttuu siihen ja mölisee että "tavarasta on tullut useita ennakkotarjouksia, huudan toiseksi korkeimman ennakko tarjouksen päälle 2 euroa eli 262 euroa."
Sali hiljenee ja aki lyö puunuijaansa ja myyty nyt 262 euroa ennakkotarjous.
Mitä vittua !
Eikö saatana korkein tarjous voitakaan ? !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1932822- 1202013
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611672Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791552- 1681481
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831430- 521268
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751231- 591208
- 1191121