Näin helvetin ja siellä kärsivät ihmiset

Anonyymi-ap

Synnyin ateistiseen kotiin ja sukuun Neuvostoliitossa. Muutin Suomeen 2000-luvulla työn perässä, mutta en omaksunut mitään uskontoa. Pysyin ateistina.

Jouduin pahaan kolariin ja minut löydettiin elottomana. Olin saanut iskun päähäni ja luita oli murtunut jaloista ja kyljistä.

Minua elvytettiin ja sydän alkoi lyödä ja henki kulkea. Ehdin olla eloton yli viisi minuuttia ja se teki pahat aivovauriot. Pääni leikattiin ja jalkani amputoitiin. En muista tästä mitään.

Heräsin heti kolarin jälkeen pimeässä paikassa, jossa oli tulinen järvi ja siitä lähti rikin katku. Tulessa oli ihmisiä ja he huusivat tuskissaan liekin polttaessa heitä, mutta ruumis ei kulunut ja menettänyt tuntoaan.

Minäkin paloin ja huusin kauhusta sekaisin nähdessäni isäni ja äitini ja sedät, enot ja tädit tulen keskellä. Itsensä murhannut serkkuni oli myös siellä ja huusi hirveällä tavalla. Tajusin joutuneeni helvettiin.

Sitten näin kirkkaan olennon lentävän luokseni ja hän tempasi minut ylös tulesta. Tuska katosi ja koin pelkkää rakkautta. Enkeli sanoi ettei aikani ollut vielä tullut kuolla. Minä palaisin ruumiiseeni ja saisin kertoa Jeesuksesta muille.

Enkeli kuljetti minut maan syvyydestä luolaverkoston läpi maan päälle ja ylös pilviin. Siellä näin kokonaisen armeijan valkoisiin puettuja enkeleitä ja pilvet kuljettivat meidät Herran valtaistuimen tykö ja minä näin Hänet!

Jeesus oli juuri sellainen kuin Raamattu hänet kuvaa kirkastettuna Jumalan valtaistuimella. Hän sanoi, että minun tuli julistaa evankeliumia, jotta ihmiset pelastuisivat ja minun täytyy todistaa myös helvetistä, jotta he uskoisivat ja tekisivät parannuksen.

Sitten enkeli lennätti minut sairaalaan ja menimme ikkunoiden ja seinien läpi huoneeseen, jossa ruumiini makasi koomassa. Kaivauduin sisälle ruumiiseeni ja avasin silmäni. Enkeli oli kadonnut ja hoitaja tuli pian luokseni. Sain kuulla mitä minulle oli tapahtunut ja mitä lääkärit olivat tehneet.

Aivoihini jäi vaurio, joka tekee puheestani epäselvää, mutta osaan kirjoittaa selkeästi. Käyn pyörätuolilla helluntaiseurakunnassa ja todistan siitä, miten Jeesus paransi minut ja mitä näin kuoleman jälkeen.

Kiitos Herralle!

12

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

JUURI HELVETISTÄ pitää saarnata ja KAIKKIEN SAARNOJEN pitää sisältää kuvauksia SEN KARMEUDESTA!!!!!!!!!!!!!!!!! sis!! ET POLTA, ET JUO, ET KUUNTELE ROKKIA, SIITIN PYSYY ALUSHOUSUISSA Avioliittoon saakka !! NÄIN VÄLTÄT!! helvetin

• Anonyymi

Olen paljon kuolemanrajakokemuksia lukenut ja täytyy sanoa että tämä oli kyllä melko käsikirjoitetun oloinen.Kristinuskon ilosanoma eli helvetti ja sillä pelottelu tässä kuitenkin saatiin hyvin tuotua esille. Sikäli jos tarinasi pitäisikin paikkansa niin sitä vielä ihmettelen, miten voisit ikinä saada minkäänlaista rauhaa siellä taivaassa jonne uskosi ansiosta pääset kun tiedät että kaikki läheisesi kituvat samaan aikaan ikuisessa helvetin piinassa etkä voi tehdä mitään heitä auttaaksesi? Eikö tällä tavoin taivaskin muutu helvetiksi lähes jokaiselle joka sinne pääsee sikäli kun on edes jonkinlaista empatiakykyä?

• Anonyymi

Aloituksestasi ei käy ilmi missä vaiheessa pelastuit, minä vuonna .

• Anonyymi

Aloittaja, kirjoitat todella hyvää suomea! 🙂

• "Itsensä murhannut serkkuni oli myös siellä ja huusi hirveällä tavalla"

Onko Jumalasi sokea ja kuuro kun ei auta näitä kärsiviä ihmisiä?

• Anonyymi

Näitkö J. Stalinia, V. Molotovia kadotuksessa ? On kavereilla tilitekoa. Josef tappoi, tapatti 22.000.000. ihmistä. Paljon myös omia kansalaisia. Molotov vei Suomelta Karjalan Kannaksen. Kukahan aloitti sodat ? Sotakorvaukset niin vääryyttä. Tiliä he vaan näistäkin tekevät kerran. Det är sant.

• Anonyymi

Eikös nuo 22000000 olleet enimmäkseen nimenomaan omia kansalaisia? Muutenkin vanha venäläinen tapa käyttää esim ns "poltetun maan taktiikkaa" omassa maassaan eli hävittää kylät ja teurastaa niiden asukkaat kun vihollinen tulossa. Muiden maille hyökätessä vastaavasti esim raiskaukset, siviilien kiduttaminen ja murhaaminen sekä ylipäätään kaikenlainen terrori ennen kaikkea siviilejä kohtaan on ollut venäläisille erittäin tyypillistä toimintaa kautta historian.

• Anonyymi

Kiitos Jumalalle että antoi sinulle pelastuksen. Raamatussa sanotaan että parempi mennä taivaaseen raajapuolena kuin kaikki jäsenet tallella helvettiin. Kerran Jumalan valtakunnassa ei meillä ole mitään ruumiin vajavuuksia, ei "valuvikoja" vaan saamme olla nuorina kauniina. Kiitos kun kerroit todistuksen. Herra siunatkoon sinua ja palvelutyötäsi.

• Anonyymi

Valejuttu.

Raamatun mukaan tulijärvessä ei ole vielä yhtään ketään. Ihmiset ovat joko Jumalan luona taivaassa tai tuonelassa, vaivan paikassa, joka ei kuitenkaan ole sama paikka ja asia kuin Ilmestyskirjan tulijärvi.

• Anonyymi

Tuo ikuinen tulessa kärventäminen tuntuu mielestäni hiukan epätodelta. En väitä, etteikö noin voisi olla, mikä minä olen sitä kiistämään?

Siltikin tuollainen tuntuu liioittelulta.

Ymmärtäisin paremmin, jos Helvetti olisi muutoin hyvin epämukava paikka, tuntuisi ikäänkuin "hengessä" tosi inhottavalta paikalta, jopa tuliselta pätsiltä. Mutta fyysinen, iankaikkinen tuli on mielestäni kyllä liikaa.

Jos on elämässään, hengessään kokenut helvetin tuskia, voi hiukan päätellä sen tosi mestan olevan ehkä tuhat kertaa pahempi.

Mutta ikuiset, fyysiset lieskat? 🔥 Mitä Jumala siitä hyötyisi?

Nuo taivaan avaruuksien jutut, olennot siellä, no, hehän eivät tietenkään ole ja ajattele ihmisen tavoin. Siellä on tiukemmat säännöt.

Ehkä sitten kerran selittyy tuokin arvoitus.

Henkisessä tuskassakin on jo kestämistä. Itse olen joskus miettinyt, mahdanko / (mahdammeko) jo olla jonkinlaisessa kiirastulessa, sen verran kiirasta ja helvettiä on elämä ollut.

• Anonyymi

Tämä puhe fyysisestä tulella kärventämisestä helvetissä on kehareiden vajaälyinen keksintö jolla yrittävät pelotella toisia kehareita. Se "helvetti" on juurikin tämä maaillma jossa elämme kun taas taivas on ikuisuus ja absoluuttinen totuus.

• Anonyymi

>>Aivoihini jäi vaurio, joka tekee puheestani epäselvää, mutta osaan kirjoittaa selkeästi. Käyn pyörätuolilla helluntaiseurakunnassa ja todistan siitä, miten Jeesus paransi minut ja mitä näin kuoleman jälkeen.<<

Vai niin jaahans.
      Jumalan itsensä itsekseen siittämä Jeesus ei sitten kaikkivoipana Jumalana kuitenkaan ihan täysin ateistia parantanut.

Jätti aivovammaa ja liikuntakyvyttömyyttä sen verra, että nyt pääsee tämä entinen ateisti, nykyinen uskovainen todistamaan ihmeparannuksestaan, helluntaiseurakuntaan.
      Selvähän tämä kuin pläkki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2438
    2. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      184
      2122
    3. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      46
      2062
    4. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1878
    5. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      31
      1791
    6. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      190
      1516
    7. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      215
      1425
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      26
      1235
    9. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      17
      1051
    10. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      1012
    Aihe