Stubb lähtee kuin leppäkeihäs,kesken kauttaan,jos ei lopeta sotahulluuttaan !?

Anonyymi-ap

Yhdysvaltain pakolaisuuskin epävarma,niin hallituksellekkin,niin huonosti on asiat ja vain itsevietynä !?
Eikä EU:lla ole sen paremmin asiat,onhan konkurssi kypsä,vain sotahuuma vielä peittää tämän,vaalipetturi Zelenski juoksupoikana !?

12

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomenmaassa Hannes Mannisen kolumni aiheeseen liittyen.
      Ei tarvitse lisäkommentteja . Todella hyvä kolumni,

      • Anonyymi

        Kuvernoorin paikka on hakusessa.


    • Anonyymi

      Taisimme tehdä väärän valinnan pressaksi.
      Toimiiko presidentti tuomarina maailmalla?
      Jälkiviisautena: Olisiko Rehn tai Haavisto ollut kuitenkin parempi valinta?

    • Anonyymi

      Suomesta tehtii nyt hetkessä,johtva rasisti ja väkivaltamaa,moniala terroristi Yhdysvallat johtotähtenä !?

    • Kerrotko taas kerran vastauksen kysymykseen miten Suomessa kansanvaalissa valittu Presidentti saadaan ”lähtemään”?
      Tähän on aika huonosti ikinä saanut vastausta…

    • Anonyymi

      Stubbi ADHD testiin ja matkabudjetti tiukkaan kulukuuriin.

    • Anonyymi

      Sota hullu Stubbi oli jo valittu ennen äänestystä. Joka on USAn liekassa.

    • Anonyymi

      HAHHAHHAAA,sinäkö lähetät ihan itse leppäkeihäänä???

    • Anonyymi

      Niihä tuo jo liitellöö pitkin muelmoo , totteuttamassa Kokkomukse vireetä politiikkoo ,jättäen vahva hiili jala jäle taivahalle .

    • Anonyymi

      Pangatkin piti palauttaa, stubin riehumisen syynä,onhan Yhdysvaltain Kiina politiikka vuorossa rantautua,Venjän jälkeen !? Miljardit aseisiin,ei tunnu mitään,vai viedäänkö ne Ähtäriin näytille !?

    • Anonyymi

      Nyt on Stubbilla pää pilvissä ja jalat ilmassa.

    • Anonyymi

      Stubbi esittelee joka paikassa muijaansa (ei mikään ruusu,mutta kukka kuitenkin). Tämän takia huomio kiinnitetään vaatteisiin. Stubbi henkivartijan ja ovien aukojana asemansa puolesta parempiin piireihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      33
      2929
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      92
      1978
    3. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      9
      1399
    4. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      101
      1324
    5. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1229
    6. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      77
      1177
    7. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      65
      1017
    8. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      12
      979
    9. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      31
      877
    10. Kaikkea hyvää sulle

      Elämään. Toivottavasti löydät vierellesi ihanan naisen, jonka kanssa olet onnellinen. Se en ollut minä. Viimeiset heipa
      Ikävä
      36
      824
    Aihe