Taas minua tervehti hyvin nuori nainen

Anonyymi-ap

Jokin minussa vetää puoleensa noita nuoria naisia. Katsoi pitkään minua, käänsi katseen pois ja katsoi kohta taas uudestaan.
Tuli vajaan tunnin kuluttua vastaan ja katsoi suoraan silmiin ja tervehti iloisesti mutta näin kyllä katseesta että katseessa oli muutakin kuin pelkkä tervehtimiskatse. Wau.
Näin se charmikas, harmaa partainen alfauros kiinnostaa.

Kohta 70v

62

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kumpaanko käteen tulit?

    • Anonyymi

      Oliko Thaikku? Ne vaistoaa heti helpot uhrit.

      • Anonyymi

        Niitä on nyt vapaana kun sutenööri lähtee lusimaan.


      • Anonyymi

        Olet alas vaipunut kun aloittelet tuollaisia keskusteluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet alas vaipunut kun aloittelet tuollaisia keskusteluja.

        Ei vaan ylös päin olen menossa. Siis onhan se Suomessa outoa jos nuori nainen tervehtii tuntematonta vanhempaa miestä, ja kyllä minä jo yli 50 vuoden kokemuksella tiedän eleistä, katseesta ja kehonkielestä milloin nainen on kiinnostunut.


      • Anonyymi
        UUSI

        Voi, voi Hannu. Sinusta ei ole enää yhtään mihinkään, kun ei ollut nuorempanakaan.
        Juna meni jo!!!


    • Anonyymi

      On se ihan selvää että nuoret Naiset hakeutuvat Danny tapaisten seuraan.
      Voi elää ihan normaalia elämää turvallisesti.Matkustella,ajella autoilla ja muutenkin on
      turvassa. Toista se naida jonkun lopin auto takapenkillä,ilman minkäänlaista turvaa,
      huume päisenä hörhönä.Ravata tukiluukulla alvariinsa sosiaalipuolella euroja hakemassa. Ihan hyvä että -yli 60 v onnistaa.

      • Anonyymi

        Sinähän sen tiedät herska heikki


    • Anonyymi

      Vaan mulle rahalla kaikkea mahdollista.

    • Anonyymi

      Narsun päiväunia. Jatka tumputusta omissa oloissasi.

      • Anonyymi

        Mikset jatka jo hähähää


    • Anonyymi

      Minä, heppiheikki, tiedän kaiken!

    • Anonyymi

      Etkös tytärtäsi tuntenut? No erostahan on jo yli 40 vuotta aikaa, mutta silti?

      • Anonyymi

        Minulla ei ole tytärtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole tytärtä.

        Niin, ei enää.


    • Anonyymi

      Itse 30vee naisena ottaisin ihan mielellään vaikka yli 60 vuotiaan miehen jolla vakaa elämäntilanne,ei enää elä ruuhkavuosia ja joka voisi vaikka auttaa työpaikan kanssa.

      • Anonyymi

        Asunnon saisit, auton käyttöön ja rahaakin tarvittaessa. Niinhän sitä puolisoa autetaan.

        "Harmaa varis"


      • Anonyymi

        Unohdit mainita "saldon".


    • Anonyymi

      Untako näit harmaavaris?

      • Anonyymi

        Sun äitis aasi


      • Anonyymi

        Tuo "harmaa varis" on kyllä osuva nimitys. Vanha ja viisas. Ei sellainen sinkoilija ja tuuliviiri kuten nämä nuoret miehet joilla nykypäivänä mielessä vain Audi, Mersu tai Bemari.
        Meille vanhoille miehille nainen on se tärkein. Mukava kumppani rinnalle josta pidetään huolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo "harmaa varis" on kyllä osuva nimitys. Vanha ja viisas. Ei sellainen sinkoilija ja tuuliviiri kuten nämä nuoret miehet joilla nykypäivänä mielessä vain Audi, Mersu tai Bemari.
        Meille vanhoille miehille nainen on se tärkein. Mukava kumppani rinnalle josta pidetään huolta.

        Ikäluokkannehan on vielä kasvatettu asettamaan nainen nyrkin ja hellan väliin, ettekä luonnostanne mihinkään pääse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikäluokkannehan on vielä kasvatettu asettamaan nainen nyrkin ja hellan väliin, ettekä luonnostanne mihinkään pääse.

        Se oli sukupolvi ennen minua, ei minun sukupolvi joka syntynyt 50 luvulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo "harmaa varis" on kyllä osuva nimitys. Vanha ja viisas. Ei sellainen sinkoilija ja tuuliviiri kuten nämä nuoret miehet joilla nykypäivänä mielessä vain Audi, Mersu tai Bemari.
        Meille vanhoille miehille nainen on se tärkein. Mukava kumppani rinnalle josta pidetään huolta.

        Vai niinpäin, että se nuori pitää sinusta huolta, kun sen aika on? Tarkoitan omaishoitaja.


    • Anonyymi

      Mitä nuorilla miehillä tarjota? Velkainen omakotitalo, velka Tesla ja huutava kersa? Joillakin jo useamman exän kanssa...

    • Anonyymi

      Nykyään paljon vela naisia (Vapaaehtoisesti lapseton) joille vanhempi mies sopii. Ei ala painostus lisääntyä.

    • Anonyymi

      Vanhahko nainen hymyili minulle hississä. Oli tulossa apteekista ja kädessä oli Vagisa- tuubi. Iski vielä silmää kun jäi pois kyydistä.

      • Anonyymi

        Hienoa huomata että on vielä mahiksia!Kamalaa jos pitäisi Muistsairaiden osastolla työskennellä,että huomataisiin,pitäsis omassa käsissä olla Vagisa-tuubi.Joutuis vielä iskemään silmää Dementikolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa huomata että on vielä mahiksia!Kamalaa jos pitäisi Muistsairaiden osastolla työskennellä,että huomataisiin,pitäsis omassa käsissä olla Vagisa-tuubi.Joutuis vielä iskemään silmää Dementikolle.

        Huomioi että välimerkkien jälkeen tulee välilyönti. Se selkeyttää tekstiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomioi että välimerkkien jälkeen tulee välilyönti. Se selkeyttää tekstiä.

        Onpa hyvä , joukossamme on tarkka toveri!
        Totta pitää muistaa tämä välilyönti.


    • Anonyymi

      Monella vanhemmalla miehellä voi olla perintöäkin. Jos nuori nainen on fiksu ja lämminhenkinen yms. niin vanhempi mies jolla ei ole sisaruksia voi testamentata omaisuutensa puolisolleen.

    • Anonyymi

      Monella leskimummollakin on huomattava omaisuus. Parempi sen olisi siirtyä minulle Bemarin vaihtoa varten, kuin uskonlahkolle joutavanpäiväiseen. Siksi kannattaa pitää Vagisan- tuubi aina mukana.

    • Anonyymi

      Nuorten naisten, 18-25v kannattaa katsella vanhempia miehiä "sillä silmällä".
      Miettiä katsellessaan voisiko olla tuon miehen puoliso?
      Nuoret miehet ja keski-ikäiset voi unohtaa, heillä on elämässä kiire.
      Vanhat, charmikkaasti harmaantuneet miehet odottaa nuorta naistaan kotona, laitaa ruokaa valmiiksi ja pese pyykin ja siivoaa. Helppoa ja rentoa elämää tarjolla meidän senioreiden luona.

      • Anonyymi

        Taidat olla henkisestikin sairas. Ehkä senioriterapia auttaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla henkisestikin sairas. Ehkä senioriterapia auttaisi?

        Kyllähän se kivaa tekisi jos 18v opiskelijatypy maksaisi aina vuokraa, viikoittain vähän kerrallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla henkisestikin sairas. Ehkä senioriterapia auttaisi?

        Kyllä minä olen täysissä sielun -ja ruumiin voimissa.
        Kun pukeutuu hyvin siististi ja käy parturissa. Käyttää miesten hajuvesiä ja käyskentelee ryhdikkäästi niin nuoret naiset on kuin sulaa vahaa.


    • Anonyymi

      Huolestuttaa tuo Cuban tilanne. Tulvia ja sähkökatkoja pitkin maata. Sikaritehtaatkin seisahtaa.

      • Anonyymi

        Onks toi cuba kankitiellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks toi cuba kankitiellä?

        Cuuba on etelä Amerikassa.


    • Anonyymi

      Tällaiset tervehtivät nuoret naiset on sillä hetkellä "höröllään" eli mieli tekisi kovasti miestä mutta kun nuoret miehet Hinkkala vaan autojaan ja seilaavat kännykästä uusia viritys palikoita autoonsa niin vaihtoehdoksi jää enää viriilit seniorit.

    • Anonyymi

      Ettei vaan olis housun vetskari ollut auki.
      Mutta sitten sinun iässäsi, jos nyt totta edes olikaan, mutta kannattaa huomioida, 70vuotiaan silmin, on 60vee nainen "nuori".

      • Anonyymi

        Vain unelmissas fossiili


      • Anonyymi

        Ei mulla ollut housuja lainkaan.


      • Anonyymi

        70 vuotias tarkoittaa nuorella naisella 18-25v, kaikki muut ovat jo vanhoja. Tuo 25v on jo siinä rajoilla etteikö ole jo liian vanha.
        18-20v naisilla on vielä nuoruuden into silmissä, pilke. Tuo pilke katoaa hyvin pian.
        30-35v on jo nykyään niin loppuun ajettu että ne voi potkaista syrjään heti enempää miettimättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        70 vuotias tarkoittaa nuorella naisella 18-25v, kaikki muut ovat jo vanhoja. Tuo 25v on jo siinä rajoilla etteikö ole jo liian vanha.
        18-20v naisilla on vielä nuoruuden into silmissä, pilke. Tuo pilke katoaa hyvin pian.
        30-35v on jo nykyään niin loppuun ajettu että ne voi potkaista syrjään heti enempää miettimättä.

        On täällä "vähemmän ajettujakin" muttei olla tyrkyllä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        70 vuotias tarkoittaa nuorella naisella 18-25v, kaikki muut ovat jo vanhoja. Tuo 25v on jo siinä rajoilla etteikö ole jo liian vanha.
        18-20v naisilla on vielä nuoruuden into silmissä, pilke. Tuo pilke katoaa hyvin pian.
        30-35v on jo nykyään niin loppuun ajettu että ne voi potkaista syrjään heti enempää miettimättä.

        70-v. voi luulla liki 40-50-v. naisia parikymppiseksi. Ei ole mitenkään harvinaista erehtyä.

        Yhä vanhemmat naiset alkaa näyttää nuoremmilta miehen silmissä, kun itsekin vanhenee.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        70-v. voi luulla liki 40-50-v. naisia parikymppiseksi. Ei ole mitenkään harvinaista erehtyä.

        Yhä vanhemmat naiset alkaa näyttää nuoremmilta miehen silmissä, kun itsekin vanhenee.

        Ei pidä paikkaansa.vanhat akat on ja pysyy vanhoina, vanhat miehet unelmoi nuorista naisista.


    • Anonyymi

      Mitä sitten Trumpin voitto merkitsisi Kuuban taloudelle ja turismille. Hyvin arvaamatonta.

    • Anonyymi

      Niinpä niin.....se nuori nainen varmaan erehtyi henkilöstä ja luuli sinua joksikin toiseksi.

      • Anonyymi

        Sun äidikses aasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun äidikses aasi

        Ei vaan sun äidiksi.


    • Anonyymi

      Danny on idolli! Hoitajia riittää,iästä riipumatta.

      • Anonyymi

        Iso D näyttää mallia meille senioreille! Aina kannattaa vaihtaa nuorempaan


    • Anonyymi

      Vanhemmat miehet miksi ette tule juttelemaan vaikka kuntosalilla? Äkkiäkös sen huomaa, jos ei toista kiinnosta niin antaa sitten olla rauhassa niin ei tule mitään "Metoota'

      • Anonyymi

        Ehkä ovat epävarmoja. Jos nainen ei haluakaan edes jutella. Tee itse aloite.


      • Anonyymi

        Ei Suomessa nuoremmat naiset uskalla alkaa edes jutteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Suomessa nuoremmat naiset uskalla alkaa edes jutteluun.

        Luulevat jokaisesta että pyrkii heti pöksyihin.
        Jutella voi niitä näitä minun mielestäni ja useamman kerran kun törmää niin silloin kyllä huomaa jos molemmilla kipinöi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ovat epävarmoja. Jos nainen ei haluakaan edes jutella. Tee itse aloite.

        Kuntosalilla monet haluavat tehdä treenin rauhassa niin ei viitsi häiritä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuntosalilla monet haluavat tehdä treenin rauhassa niin ei viitsi häiritä.

        Paitsi ne jotka "saalistaa".


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuntosalilla monet haluavat tehdä treenin rauhassa niin ei viitsi häiritä.

        Minä en viitsi naisten lähelle mennä salilla, teen ainoastaan selkäpenkkiä kun höpöttää koko ajan, testot tehneet kestoseisokin.


    • Anonyymi

      Trumpin voitto voisi kyllä parantaa kuuban taloustilannetta.

    • Anonyymi

      Kuubalaiskaunottaret ovat aina siellä käydessäni hymyilleet minulle kutsuvasti. Käytän takissani taskuliinana dollariviuhkaa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe