Onko kaivattunne puhelias

Anonyymi-ap

Vai hiljainen hissukka.

46

1140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puhelias ja huumorintajuinen

    • Anonyymi

      Muistaakseni puhelias

    • Anonyymi

      On on

    • Anonyymi

      Pääosin hiljainen. Kyllä hän puhuakin osaa, tarpeen vaatiessa ja toisinaan ihan oma-aloitteisestikin. Yleensä hän kuitenkin on hiljainen.

      • Anonyymi

        Onko kyseinen henkilö nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kyseinen henkilö nainen?

        Ei vaan mies.


      • Anonyymi

        Kuulostaa ihan minulta. En puhu jos ei ole asiaa, tai joku alkaa puhumaan ensiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa ihan minulta. En puhu jos ei ole asiaa, tai joku alkaa puhumaan ensiksi.

        Oon paljon totisempi kuin hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kyseinen henkilö nainen?

        Jäikö psykoanalyysiin ny ns vajarit?


    • Anonyymi

      Tulemme ja tulisimme juttuun vallan mainiosti.

    • Anonyymi

      Puheliaampi kuin minä.

    • Anonyymi

      en yhtään tiedä.

    • Anonyymi

      Onko kaivattunne hiljainen
      Vai puhelias mölyapina.

      • Anonyymi

        👌💪🙂


      • Anonyymi

        Huomenta. Onko sulla ikävä mölyapinaa, kun kirjoitat siitä? Se sanontahan menee kutakuinkin näin, että siitä puhe, mistä puute, joten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta. Onko sulla ikävä mölyapinaa, kun kirjoitat siitä? Se sanontahan menee kutakuinkin näin, että siitä puhe, mistä puute, joten?

        Huomenta. Ajattelin sitä kuinka hiljaisiin aina yhdistetään negatiivisuus, mutta on kyllä ikäväkin puheliasta naista! Hänen ääni miellyttää korviani 😍 huh huh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta. Ajattelin sitä kuinka hiljaisiin aina yhdistetään negatiivisuus, mutta on kyllä ikäväkin puheliasta naista! Hänen ääni miellyttää korviani 😍 huh huh.

        Onko hän siinä tapauksessa jokin mölyapina? En aina ymmärrä tuollaista ääripäihin laittoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän siinä tapauksessa jokin mölyapina? En aina ymmärrä tuollaista ääripäihin laittoa.

        Millä ehdoilla sitte lie ajattelet miehen monologigalluppien perustuvan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä ehdoilla sitte lie ajattelet miehen monologigalluppien perustuvan

        Miten sinä? Kuitenkin tuut ottaa kantaa, oli aihe ku aihe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä? Kuitenkin tuut ottaa kantaa, oli aihe ku aihe.

        No sillä ehdolla esimerkiksi, että äijä kirjoittelee näitä äärimmäisiä analyyseja ja mieleltään järkkyneet vatvoo niitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sillä ehdolla esimerkiksi, että äijä kirjoittelee näitä äärimmäisiä analyyseja ja mieleltään järkkyneet vatvoo niitä

        Kaikki sen tietää että sinä kirjoitat niitä itse jotta voit vastailla viihdyttääksesi kolmatta persoonaasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän siinä tapauksessa jokin mölyapina? En aina ymmärrä tuollaista ääripäihin laittoa.

        Lue aloitus. Siinähän "puheliaan" vastakohta on "hissukka". Ääripää tuokin. Siinä mielessä tuo mölyapina oli varsin osuva vaihtoehto, koska se nimenomaan osoitti aloituksen ääriajattelun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän siinä tapauksessa jokin mölyapina? En aina ymmärrä tuollaista ääripäihin laittoa.

        Tämä menee ehkä ohi aiheen nyt. 😊

        6:54:14


    • Anonyymi

      Puhelias pohjoisen kaunotar.

    • Anonyymi

      Minulla nainen ei puhu mitään. Mutta minulle on vähän vaikea puhuakin.

      • Anonyymi

        Niin, totta. Nykyään vielä vaikeampi puhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, totta. Nykyään vielä vaikeampi puhua.

        Miksi on vaikeaa puhua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi on vaikeaa puhua?

        Koska mies, joka vastailee itselleen saa naisilta mykkyyttä vastaukseksi, olisko se näin?


    • Anonyymi

      Ei ole kaivattua, eikä tule. En ole vielä löytänyt ikäistäni ystävämiestä, joten en tiedä hänestä vielä mitään! Toiveena on että asuisi suhteellisen lähellä, jotta olisi helpompaa mennä yhdessä lenkkeilemään! Sellaisen muutaman minuutin bussimatkan päässä korkeintaan!

    • Anonyymi

      Ei kumpaakaan vaan jotain siltä väliltä 😊

      • Anonyymi

        Mutta minä olen varmaan hänestä hiljainen hissukka 🤭😂


    • Anonyymi

      Puhelias kassaneiti.

    • Anonyymi

      Mun rakas on hiljainen ja ujohko ❤️🤗😘🥰Itse liiankin suupaltti mutta nyt kun tunteet syventyneet jännitän niin että saanko sanaa sanottua
      Tämä oli blondilta
      🚬👩🏻‍🦳❤️

      • Anonyymi

        Blondi on syvältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Blondi on syvältä.

        Ihan kaikkiko, vai joku tietty, jonka ympärillä mikroskooppinen maailmasi pyörii?


    • Anonyymi

      Samanlainen suupaltti kuin minä.

    • Veikkaan, et vähän sekä että niinku itekkin. Puhuu oikeessa seuras sen mitä tarttee, mut enemmän introvertti, kun kovin puhelias. Toki me molemmat osataan olla tosi puheliaita oikeessa seurassa.

    • Anonyymi

      Toisinaan tahditon ja syleksivä niinku mäkin:D Välillä tosi vaisukin jopa ja mietin et onks hänellä kaikki hyvin..Avautuu vaan tietyil henkilöil niinkun mäkin. :”)Me oltais niin hyvä pari ja mä tiiän et mun on pakko kattoo tää just siks. Sydänsydän.

      • Anonyymi

        ❤️❤️


    • Anonyymi

      Parempi sellainen ihminen, joka rauhassa miettii mitä sanoo. Tyhjyyksiä pälättävä päällepäsmäri ei ole kiinnostava.

      • Anonyymi

        Ihan samaa mieltä minäkin.


      • Anonyymi

        Puhukaa ihmiset toisillenne. Jos ei ole asiaa niin sitten tyhjyyksiä. Kunhan kommunikoitte.


    • Anonyymi

      Hyvä kysymys!!! Ihmisiä ovat yksilöitä ja toiset hieman sosiaalisempia kuin toiset, tai muuten ajatuksissaan viihtyvämpiä. Harvoin kuitenkaan kukaan on aidosti hiljainen, asioiden sivuuttaessa omia kiinnostuksen kohteita, saattaa hiljainenkin innostua kertomaan ajatuksiaan tai mielenkiintoaan. On myös tunteista johtuvaa hiljaisuutta tai ainakin hiljaa puhuttua, koskettavaa äänettömyyttä. Ihastuneet tai vihastuneet ihmiset saattavat puhua toisilleen hiljaa, kuin ääntä peläten tai tunteitaan salaten. Jotkut ihmiset tulevat riehakkaiksi, juttelevat katkeamatta ja kertovat elämänsä kohokohdat vain saadakseen viettää pidemmän ajan ihastuksen kohteen lähellä. Usein myös ihastuneet keskustelevat toisilleen lämpimään sävyyn, kahdenkesken ja keskittyneesti. Hieman ujoilla ihmisillä on tapana hiljentyä epävarmassa tilanteessa, jossa ympärillä olevilla ihmisillä on täysin erilaiset kiinnostuksen kohteet kuin itsellä. "Hissukka" saattaa olla se yhteisen keskustelun johdattaja tai ainakin ylläpitäjä, mikäli kiinnostusta tai ihastusta on, ja aiheet koskettavat kummankin elämää oikealla tai lämpimämmällä tavoin kuin vähemmän tärkeiden asioiden nostaminen suuriksi ihmeiksi. Usein tunteet muokkaavat ihmisiä, halu lähestyä toista tai päinvastoin, saa ihmisen käyttäytymään joko hiljaisesti tai keskustelusävyyn, toki perus kohteliaisuus myös määrittelee kanssakäymistä.
      https://youtu.be/G5qRA47zMP0

    • Anonyymi

      Jostain siltä väliltä. Ajatuksia ja materiaalia on, ja toisaalta osaisi myös kuunnella.

    • Anonyymi

      Ei mitään merkitystä, onko puhelias, vai hiljaisempi. Tärkeintä on, mitä suustaan päästää.

    • Anonyymi

      Puhuu vähän mutta asiaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      901
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe