Oletko mielestäsi kaivattusi

Anonyymi-ap

ihannetyyppi ulkoisesti?

120

1734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En oo kenenkään tyyppiä 🤢

      • Anonyymi

        😢 yötä


    • Anonyymi

      on, just sopiva

    • Anonyymi

      Näin tunnen🤗❤️😘🥰sopisimme hyvin ulkoisesti yhteen ja uskon että sisäisestikin 🤭sopivan ikäisiä olemme ja samantyyppisiä. Tiedän että hän ihailee ja minä häntä kun tavataan❤️Tapaaminen on vain niin pikainen ettei olla syvällisesti päässeet jännitykseltä jutskaamaan

    • Anonyymi

      En voi tietää. Toivottavasti nyt edes takaraivo miellyttäisi 🤔

      • Anonyymi

        Se riittänee. Olitpa kumpaa sukupuolta tahansa…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se riittänee. Olitpa kumpaa sukupuolta tahansa…

        Kiitos sulle 🙂


    • Anonyymi

      Mitäpä lottoat kun täällä ollaan

    • Anonyymi

      En ole, tiedän että naiset kaipaavat hyvin pukeutuvia pitkiä, timmejä ja tummia miehiä, tai lyhempiä ja tummempia miehiä.

      Ei minusta tekemällä saa sen näköistä millään.

      Toisaalta sen verran monet pakit ja haukut saanut elämän aikana että ei kiinnosta, itsellänikin kun on kriteerit.

      • Anonyymi

        Sinuna en elättelisi toiveita. Naiset tykkäävät tummasta ja isosta, ei mistään pellavapääpikkupojista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinuna en elättelisi toiveita. Naiset tykkäävät tummasta ja isosta, ei mistään pellavapääpikkupojista.

        Älä yleistä tol lo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinuna en elättelisi toiveita. Naiset tykkäävät tummasta ja isosta, ei mistään pellavapääpikkupojista.

        😂😂😂voi hassu joka kirjoitti tuon. Mä hekottelen täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂voi hassu joka kirjoitti tuon. Mä hekottelen täällä

        Joku pinnallinen tyllerö 😁


    • Anonyymi

      Kyllä J on 😍😚

      • Anonyymi

        Kiitti ☺️ J


      • Anonyymi

        Lue aloitus uudestaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue aloitus uudestaan...

        Oho😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti ☺️ J

        ❤️ jos olet oikea J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue aloitus uudestaan...

        Kyllä palstagubbe varmaan oman aloituksensa luki ihan että sikäli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️ jos olet oikea J

        ❤ no senpä kun tietäis ihan varmuudella, että kuka täällä on oikea. Täällä eräs J Etelä-Savosta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤ no senpä kun tietäis ihan varmuudella, että kuka täällä on oikea. Täällä eräs J Etelä-Savosta :)

        Ei osu 😕


    • Anonyymi

      Kyllä J on 😍😚

    • Anonyymi

      En todellakaan. Huonoksi onnekseni kaipaan henkilöä, jolle en edusta mitään ihannetta.

    • Anonyymi

      Joskus hymyili ja katseli aika avoimesti 😊💕 mut sitten meni ja otti toisen naisen 😒

      • Anonyymi

        No J. Asui vielä jossain kohtaa aika lähellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No J. Asui vielä jossain kohtaa aika lähellä.

        😥😥😥😥😥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😥😥😥😥😥

        Kirjoitin tähän aikasemmin, mut se on kadonnut. Niin eli mikä nyt tuli? 😕🥺


      • Anonyymi

        Nono ku säkin olet mies, ainakin melkein! Hyi teitä, olette kuvottavia!


    • Anonyymi

      Tuskin olen kenenkään tyyppiä.

    • Anonyymi

      No en varmasti ole! 😅

    • Anonyymi

      Hah, en vaikka joskus esittikin kiinnostunutta. Oli varmaan joku vedonlyönti kyseessä.

      • Anonyymi

        90 % kyllä 😏


      • Anonyymi

        Oon tehnyt joskus noin.
        Mieheltä


    • Anonyymi

      Ulkonäköön meidän keissi ei olisi kaatunut. Mies on kun veistos! Mutta yksipuolista rakkautta on vähän niheetä ylläpittää pidemmän piälle.

      • Anonyymi

        Ai luuletko vaiko tiedätkö suhdetta on yksin mahdoton pitää pystyssä oli rakkautta tai ei ja siinä on monikin oikeassa ettei pelkkä rakkaus riitä jos ei suhde ole tasa-arvoinen voi seurustelun melkopitkälti unohtaa ja raha ei korvaa noista kumpaakaan ei raukkautta eikä varsinkaan tasa-arvoa se on vai välttämätön paha kun elämä ei ole ilmastakaan


    • Anonyymi

      En tiedä

      • Anonyymi

        Ei tuosta teodän kohelluksesta tule yhtikäs mitään! Jatkunut 30v.....


    • Anonyymi

      Edellisen ihanteesta en ole varma vaikka jotain kertoikin. Nykyisen, aivan varmasti.

    • Anonyymi

      Se tunne kun on sisällisesti läsnä niin. Kiitollisuus ennenkaikkea lähes kaikesta siitäkin pitää pitää mieleenpainuvimpana.

    • Anonyymi

      Vaikea uskoa, että olisin edes kumppanini ihannetyyppiä, jostain syystä silti jotkut ihmiset minustakin sanoo tykkäävänsä.

      Tarkoittaa varmaan kanssakäymiseen liittyen.

      Entinen Eivori

    • Anonyymi

      Olen liian lihava omasta mielestäni

      • Anonyymi

        Laihduta äläkä ruikuta.


    • Anonyymi

      Ei olla kumpikaan. Sehän tässä huvittavaa onkin.

    • Anonyymi

      En voi vastata tähän, koska minulla ei ole kaivattua. Ja voin nyt todella huonosti, enkä siksi jaksa ruveta etsimään uutta ystävääkään. Mietin uuden ystävän etsimistä seuraavan kerran ensi keväänä. Ikäluokka 60+ miehet.

    • Anonyymi

      En ole. Katselee meikattuja ja laitettuja blondeja.

    • Anonyymi

      En tiedä hänen ihannetyyppiään. Mutta toivottavasti olis jotain mikä silmää miellyttää.

    • Anonyymi

      En, enkä välitä piitata, koska mitään ei tapahdu.

    • Anonyymi

      En. Sanonut suoraan etten ole sellainen mitä normaalisti olisi lähestynyt.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Onko kokemusta?


    • En tiedä ihanne tyypistä, mut luotan mun silmiin ja itsevarmuuteen ja kasvonpiirteisiin (vaik niiski ois parantamiseen varaa vähän), sekä energiaan. En tiiä onko toi hiusrajaongelma niin paha kuin muut antaa olettaa, tietenkin totta kai sitä ois vielä paljon komeampi jos sitä ei olis, sen tiedän, mut toivottavasti saan sen korjattua joskus.

      Veera taas oon henkisesti ja fyysisesti aiklail mun ihannetyyppiä, nautin suunnattomasti meidän pituuserost, ja hänel on maailman kauneimmat siniset silmät,myös kasvonpiirteiltään niin upea ja kaunis. <3 Kyllä hän on mun unelmien nainen ,energialtaan ,persoonaltaan ja ulkonäötään, se on ihmeellistä.. <3

    • Anonyymi

      No en varmasti ole. Varppina haluaisi pitkän tumman komean könsikkään.

      • Anonyymi

        No en, vaan vaalean ja lyhyen könsikkään 😊


    • Anonyymi

      Ei sen ole väliä kun olen sisäisesti ei kukaan. Se nainen ei ikinä tule muistamaan että olisin edes olemassa.

    • Anonyymi

      En varmaan, mutta hän on minun ihannetyyppi ❤️

    • Anonyymi

      Olen kyllä joskus ajatellut miellyttäväni häntä jollain tasolla, varma en voi olla.

    • Anonyymi

      En kai minä tässä kirjoittelisi, jos kuvittelisin olevani kaivattuni ihannetyyppi.
      Mitä ääliökyssäreitä nämä on?

    • Tuskinpa vaan, kovin äkkiä kenenkään ihannetyyppi. Se on hyvä tiedostaa.

      • Anonyymi

        Saanko kysyä jos et puhu Netasta niin kuka tämä sun kaivattu on. Jos vielä puhut netasta niin mä laitan netan sukulaisille viestiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saanko kysyä jos et puhu Netasta niin kuka tämä sun kaivattu on. Jos vielä puhut netasta niin mä laitan netan sukulaisille viestiä.

        Missä kohtaa mainitsin ketään kaivattua?! En missään, vaan totesin etten varmaan ole KENENKÄÄN ihannetyyppi ulkoisesti.


      • mustasusi kirjoitti:

        Missä kohtaa mainitsin ketään kaivattua?! En missään, vaan totesin etten varmaan ole KENENKÄÄN ihannetyyppi ulkoisesti.

        Jos olisin, niin tuskin olisin tässä. Mulla olis joku ihana kainalossa, vaan ku ei ole.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Missä kohtaa mainitsin ketään kaivattua?! En missään, vaan totesin etten varmaan ole KENENKÄÄN ihannetyyppi ulkoisesti.

        Miksi sitten vastasit ketjuun jossa kysytään kaivatustasi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten vastasit ketjuun jossa kysytään kaivatustasi?

        Kyllä voin vastata mihin ketjuun haluan. Sä et täällä mikään poliisi ole.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jos olisin, niin tuskin olisin tässä. Mulla olis joku ihana kainalossa, vaan ku ei ole.

        miksi jani sitten vastailet näihin kaivattusi ketjuihin


      • Anonyymi kirjoitti:

        miksi jani sitten vastailet näihin kaivattusi ketjuihin

        Ihan kuule huvikseni vaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä voin vastata mihin ketjuun haluan. Sä et täällä mikään poliisi ole.

        ja mä voin ilmottaa netan sukulaisille että sä kaipaat nettaa ja puhut netasta täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja mä voin ilmottaa netan sukulaisille että sä kaipaat nettaa ja puhut netasta täällä.

        Sinä hänestä jatkuvasti puhut. Sen näkee kaikki muutkin kyllä. Ja olet jatkuvasti minun kimpussa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä hänestä jatkuvasti puhut. Sen näkee kaikki muutkin kyllä. Ja olet jatkuvasti minun kimpussa.

        no sano sitten kuka sun kaivattu on koska viestiketju koskee kaivattuasi. niin kerro onko kyseessä joku muu kuin netta


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä hänestä jatkuvasti puhut. Sen näkee kaikki muutkin kyllä. Ja olet jatkuvasti minun kimpussa.

        no sitten sua ei haittaa että laitan netan sukulaisille viestiä


      • Anonyymi kirjoitti:

        no sano sitten kuka sun kaivattu on koska viestiketju koskee kaivattuasi. niin kerro onko kyseessä joku muu kuin netta

        Mä vastasin tähän neutraalisti, enkä puhu mistään kaivatusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no sitten sua ei haittaa että laitan netan sukulaisille viestiä

        Eli menet valehtelemaan minusta heille, ja aiheuttamaan turhaa porua? Mä saan sun nimen vielä selville tällä menolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no sitten sua ei haittaa että laitan netan sukulaisille viestiä

        Minäkin voin tehdä sinusta rikosilmoituksen poliisille vainoamisesta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eli menet valehtelemaan minusta heille, ja aiheuttamaan turhaa porua? Mä saan sun nimen vielä selville tällä menolla.

        mitä mä valehtelen . ite olet sanonut ettet ikinä unohda nettaa. se löytyy kyllä netistä jos et muista että olet sanonut noin


      • Anonyymi kirjoitti:

        mitä mä valehtelen . ite olet sanonut ettet ikinä unohda nettaa. se löytyy kyllä netistä jos et muista että olet sanonut noin

        Mihin sä tällä pyrit? Kerropa se.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mihin sä tällä pyrit? Kerropa se.

        Teidän kannattaa perustaa joku blogi missä voitte ikuisesti jankata näitä typeriä netta juttujanne!
        Menee jo ihan sairauden puolelle, eikä meitä muita kiinnosta hittojakaan!
        Viette vaan turhaan palstatilaa ton yhden asian veivaamisella.
        Hölmöä sukua vai pitäisikö sanoa klaania..!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teidän kannattaa perustaa joku blogi missä voitte ikuisesti jankata näitä typeriä netta juttujanne!
        Menee jo ihan sairauden puolelle, eikä meitä muita kiinnosta hittojakaan!
        Viette vaan turhaan palstatilaa ton yhden asian veivaamisella.
        Hölmöä sukua vai pitäisikö sanoa klaania..!

        Mä en tätä harrasta edes, vaan tää yksi, joka uhkailee jatkuvasti kaikenlaisilla ilmiannoilla ja perättömillä jutuilla terrorisoi minua ja nettaa ja sotkee joka ketjun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän kannattaa perustaa joku blogi missä voitte ikuisesti jankata näitä typeriä netta juttujanne!
        Menee jo ihan sairauden puolelle, eikä meitä muita kiinnosta hittojakaan!
        Viette vaan turhaan palstatilaa ton yhden asian veivaamisella.
        Hölmöä sukua vai pitäisikö sanoa klaania..!

        no sano se janille. jani jauhanut netasta jo kolme vuotta. jani se tässä kaipailee varattua naista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teidän kannattaa perustaa joku blogi missä voitte ikuisesti jankata näitä typeriä netta juttujanne!
        Menee jo ihan sairauden puolelle, eikä meitä muita kiinnosta hittojakaan!
        Viette vaan turhaan palstatilaa ton yhden asian veivaamisella.
        Hölmöä sukua vai pitäisikö sanoa klaania..!

        Kyseessä onyksi tekniikoista joita wanhaouva Mustasusi käyttää kun palstan "tilanne" on mielestään epäkelpo, hän jankuttaa itse itselleen, vuoronperään rekisteröityneenä ja anonyyminä. Tämä joko kuluttaa palstaa seuraavien aikaa, tai jossa avausviesti on "tärkeä" wanharouvalle. nin nostaa avauksen ykkössijalle listalla.


      • Onneksi nuo jutut voikin laittaa suoraan roskikseen, kun ne tuskin häntä kiinnostavat. Eikä tarvitse yhtään omaa rauhaansa niillä antaa häiritä. Ihan saa vapaana mennä ja kulkea. Minua ei tule näkymään yhtään missään, niin kuin ei ole näkynyt tähänkään asti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minäkin voin tehdä sinusta rikosilmoituksen poliisille vainoamisesta.

        Tee, oikeasti. Tuollainen jatkuva häirintä, kiusaaminen ja kuten sanoit, vainoaminen on ihan poliisille kuuluva asia ja siitä voi tehdä ihan anonyymistikin nettivinkkauksen poliisille. Samalla hyvä mainita tuo nimien levittely täällä, mitä tuo harrastaa. Se rikkoo yksityisyyden suojaa ja on poliisiasia myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee, oikeasti. Tuollainen jatkuva häirintä, kiusaaminen ja kuten sanoit, vainoaminen on ihan poliisille kuuluva asia ja siitä voi tehdä ihan anonyymistikin nettivinkkauksen poliisille. Samalla hyvä mainita tuo nimien levittely täällä, mitä tuo harrastaa. Se rikkoo yksityisyyden suojaa ja on poliisiasia myös.

        Se ei ole kenenkään ulkopuolisen asia muutenkaan, ketä joku kaipailee, vaikka sitten varattuakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee, oikeasti. Tuollainen jatkuva häirintä, kiusaaminen ja kuten sanoit, vainoaminen on ihan poliisille kuuluva asia ja siitä voi tehdä ihan anonyymistikin nettivinkkauksen poliisille. Samalla hyvä mainita tuo nimien levittely täällä, mitä tuo harrastaa. Se rikkoo yksityisyyden suojaa ja on poliisiasia myös.

        No ilmoita poliisille . Soita vaikka heti ja kerro toki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ilmoita poliisille . Soita vaikka heti ja kerro toki.

        Kyllä sut vielä selville saadaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä mä valehtelen . ite olet sanonut ettet ikinä unohda nettaa. se löytyy kyllä netistä jos et muista että olet sanonut noin

        Ihan näin sivusta. lopeta toi suden trollaaminen jo. Mikä hel….ti sua vaivaa. Joka ikiseen paikkaan missä susi jotain viestiä laittaa sinä änkeät trollaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän kannattaa perustaa joku blogi missä voitte ikuisesti jankata näitä typeriä netta juttujanne!
        Menee jo ihan sairauden puolelle, eikä meitä muita kiinnosta hittojakaan!
        Viette vaan turhaan palstatilaa ton yhden asian veivaamisella.
        Hölmöä sukua vai pitäisikö sanoa klaania..!

        Eihän susi mitään Netasta kirjoita vaan tuo yks hullu joka jankkaa ja jankkaa ja ilmeisesti vuosia tota jo harrastanu.

        Onko joku mielenterveys ongelma hänellä? Ei pysty lopettamaan millään täytyy joku mt-ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no sano se janille. jani jauhanut netasta jo kolme vuotta. jani se tässä kaipailee varattua naista

        Sinähän se täällä jankutat netasta. Ole jo hiljaa kun pilaat koko keskustelupalstan. Voisitko kertoa meille mikä sun ongelma on?


      • Anonyymi
        Pakarafiili kirjoitti:

        Kyseessä onyksi tekniikoista joita wanhaouva Mustasusi käyttää kun palstan "tilanne" on mielestään epäkelpo, hän jankuttaa itse itselleen, vuoronperään rekisteröityneenä ja anonyyminä. Tämä joko kuluttaa palstaa seuraavien aikaa, tai jossa avausviesti on "tärkeä" wanharouvalle. nin nostaa avauksen ykkössijalle listalla.

        Älä höpötä huuhaata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee, oikeasti. Tuollainen jatkuva häirintä, kiusaaminen ja kuten sanoit, vainoaminen on ihan poliisille kuuluva asia ja siitä voi tehdä ihan anonyymistikin nettivinkkauksen poliisille. Samalla hyvä mainita tuo nimien levittely täällä, mitä tuo harrastaa. Se rikkoo yksityisyyden suojaa ja on poliisiasia myös.

        Saman minäkin tekisin koska näin sivusta olevallekin alkaa suoraan sanoen ärsyttämään tuollainen. Kait ne pystyy selvittämään ip osoitteista nyt ainakin kuka tuo on. Tai suomi24 väki. Pliis tehkää jo jotain ei jaksa tita hullua 🤮🤬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sut vielä selville saadaan.

        Mielelläni ton trollin naamankin näkis millainen hullu sieltä paljastuu.


      • Anonyymi
        Pakarafiili kirjoitti:

        Kyseessä onyksi tekniikoista joita wanhaouva Mustasusi käyttää kun palstan "tilanne" on mielestään epäkelpo, hän jankuttaa itse itselleen, vuoronperään rekisteröityneenä ja anonyyminä. Tämä joko kuluttaa palstaa seuraavien aikaa, tai jossa avausviesti on "tärkeä" wanharouvalle. nin nostaa avauksen ykkössijalle listalla.

        Älä ny toi oli huono vitsi. Etkö tajua mitä toi hullu suden vainooja tekee. Ei sudella oo mitään tekemistä tän kanssa jos nyt ees vähänkään seurannu palstaa.


    • Anonyymi

      En ole ulkonäöllisesti hänen normaalia miestyyppiään.

    • Anonyymi

      Tumma ja tulinen mau

    • Anonyymi

      En. Pitäisi olla iso meisseli ja mulla on keskikokoinen.

      • Anonyymi

        luuletko tosiaan mies että se siihen kaatuisi..:D-sivusta


    • Anonyymi

      En usko!

    • Anonyymi

      Vahva ehkä. Oma tavoite on olla hoikka, lihaksikas ja sulavaliikkeinen, minkä veikkaisin kyllä sopivan myös hänelle maailman ihanimmalle naiselle. Hän on varmasti jo menetetty tapaus, mutta tämän vuoden ujo ihastus vaikutti varovaisen kiinnostuneelta.

    • Olen mies, kaunottaret eivät kamalasti pane arvoa ulkoisille ominaisuuksille, mutta näillä koetan pärjätä: 188cm, BMI 18,1, ja paljon karsimaa kasvoissa.

      • Anonyymi

        Tuolla painoindeksillä ei kyllä lihaksia löydy nimeksikään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla painoindeksillä ei kyllä lihaksia löydy nimeksikään.

        Se ei ole lihas, vaan paisuvaiskudos, josta markkinat riippuvat.


      • Anonyymi
        Pakarafiili kirjoitti:

        Se ei ole lihas, vaan paisuvaiskudos, josta markkinat riippuvat.

        Miehillä varmasti noin. Naisiin tuo ei päde.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehillä varmasti noin. Naisiin tuo ei päde.

        Tuossa on vinha perä, naisien osalla markkinat riippuvat usein pakaralihaksista tai etenkin reisilihaksista.


      • Anonyymi
        Pakarafiili kirjoitti:

        Tuossa on vinha perä, naisien osalla markkinat riippuvat usein pakaralihaksista tai etenkin reisilihaksista.

        Näin naisena tiedän kyllä paremmin naisen näkökulman kuin sinä. Ja voin sanoa, että jollain pakaralihaksilla tai reisilihaksilla ei ole yhtään mitään väliä kumppanin valinnassa 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin naisena tiedän kyllä paremmin naisen näkökulman kuin sinä. Ja voin sanoa, että jollain pakaralihaksilla tai reisilihaksilla ei ole yhtään mitään väliä kumppanin valinnassa 😂

        Olet oikeassa. Se on --miehen näkökulma--, että (riippunen miehestä) pakaralihaksilla, tai reisilihaksilla, tai rintaläskillä, tai ylipäätään sillä mitä kaunotar kulloinkin paljaana esittelee, on valtava merkitys sille, pääseekö hän miehen kumppaniksi vaiko ei pääse.


      • Anonyymi
        Pakarafiili kirjoitti:

        Olet oikeassa. Se on --miehen näkökulma--, että (riippunen miehestä) pakaralihaksilla, tai reisilihaksilla, tai rintaläskillä, tai ylipäätään sillä mitä kaunotar kulloinkin paljaana esittelee, on valtava merkitys sille, pääseekö hän miehen kumppaniksi vaiko ei pääse.

        Ei ollut kyse naisen kehosta vaan miehen. Dementiako vaivaa?


    • Anonyymi

      Luultavasti en. En ole mikään kedon kaunein kukkanen

    • Anonyymi

      Hah. En hänen enkä kenenkään muunkaan. Näkisit vain, ni et kysyis tuollaista.

    • Anonyymi

      Ei ole ollut vielä naista tullut vastaan jonka ihanne tyyppi olisin.

      -Keskimittainen
      -väljähtänyt ohut vaalea hiustyyppi, ihan sama miten laittaa näyttää karmealta
      -vartaloltaan varsin normaali hieman lihasta, toisinaan ollut hieman ylimääräistä pyöreyttä

      Ei vaan tihku seksiä niin on turha odottaa että naiset kiinnostuvat. Tietysti ne epätoivoiset jotka väkisin yrittävät löytää yhteistä ovat kimpussa. Henkilökohtaisesti en koe että selkeästi ylipainoinen nainen olisi koskaan naistyyppini tai nainen jolla on jo lapsia ja jonka bonusisukiksi pääsisin.

      ELämä ja maailma on tällainen. Luonteella ei hirvittävästi ole väliä eikä huumorintajulla. Pärstä ja seksi ratkaisee.

    • Anonyymi

      En ole. Tykkää varmasti tummista ja hoikista naisista.

      • Anonyymi

        Totta. Tykkään tummista, hoikista välimerellisistä naisista, joilla on pitkä ja paksu tumma tukka. Monet suomalaiset ovat ns. mallia pötikkä, eli tasapaksuja mutta pienirintaisia. Pieni pyöreys ei haittaa, jos on kiinteä ja on uhkeutta myös rinnoissa, mutta jos ei minkäänlainen vyötärö ja lantion kaari erotu ja rinnat ovat pienet riippuvat lapaset, niin vaikea sitä on syttyä, vaikka olisi kuinka kiva luonne. Miehen seksuaalisuus kun perustuu aika paljon visuaaliseen ärsykkeeseen, ja jos ei viisari värähdä, niin sitten se ei värähdä.


    • Anonyymi

      Olen mies, liian höttöinen keskeltä.

    • Anonyymi

      Naurettava kysymys

    • Anonyymi

      En.

    • Anonyymi

      Tuskin moni onkaan, mutta yleensä ihastuksen herättää jokin mielenkiintoinen "vain hänessä" oleva yksityiskohta tai luonteenpiirre. Ihmisillä on joskus unelmia ja toiveita kumppanin osalta, mutta oma rakas vie kuitenkin voiton kaikesta sillä omalla hyvällä ja söpöllä tavallaan.

      • Anonyymi

        Kiva vastaus.


    • Anonyymi

      Minulla ei ole kaivattua ollut moneen vuoteen! Etsin vain ikäisistäni vanhemmista miehistä ystävää itselleni.

    • Anonyymi

      Olen mies urheilullinen timmissä kunnossa, mutta kaivattuni valitse saattajakseen mahakkaan miehen, olen kateellinen hänen isosta pyöreästä massustaan.

      • Anonyymi

        😂😂😂johan ny jotakin


    • Anonyymi

      En 🤣 enkä muidenkaan

    • Anonyymi

      Varmaan. Nainen joka omassa mielessä pyörii varmasti on ihanne. Itseäni vanhempi, hyvävartaloinen ja kiinteä peppu, mukava luonne ja vielä tuttu vuosien ajan.

    • Anonyymi

      Moro!

      terv. Ideologinen sinkku

      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣠⣤⣀⣀⣀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⢀⣤⣶⠟⠋⠉⠛⠛⠛⠻⢿⣦⣄⠀⠀⠀
      ⠀⠀⣠⡿⠛⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠉⢿⣷⡄⠀
      ⢀⣼⠏⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠻⣿⣆
      ⣾⠗⠀⣤⣤⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣶⣦⠀⠀⠀⠀⠻⣿
      ⣟⠁⠀⣿⣿⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⣿⠀⠀⠀⠀⠈⢿
      ⡯⠀⠀⠛⠋⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠛⠋⠀⠀⠀⠀⠀⢫
      ⡏⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣸
      ⣗⠀⢷⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣤⡄⠀⠀⣿
      ⣿⡄⠈⣿⣦⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣴⣿⠀⠀⢠⣿
      ⢻⣷⡀⠈⢿⣿⡷⣤⡤⠤⢤⣾⡿⣻⠏⠀⢠⣿⡿
      ⠀⠹⣿⣧⡀⠙⠛⠟⣛⢿⡟⠏⠋⠁⠀⣴⡿⠉⠀
      ⠀⠀⠈⠻⣿⣦⣀⠀⠀⠀⠀⣀⣠⣴⣿⠟⠁⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠈⠻⠿⠿⠿⠿⠿⠿⠟⠉⠀⠀⠀⠀⠀

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      901
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe