kaivatullasi on?
Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne
Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
Minkälaiset hiukset
65
1931
Vastaukset
- Anonyymi
Mies vähän niin kuin Curt Cobain olin vähän petttynyt kun oli leikannt lyhyeksi
- Anonyymi
näyttää hyyyyvin pitkälti veljeltäni hän /sivusta
- Anonyymi
Vaaleat kiharat justiinsa on hänellä.
- Anonyymi
Normaali miesten siisti tukka, vaaleahko
Ei partaa eikä naamassa läväreitä tms
Kesällä lippis ja syksyllä ohut pipo
Just niin tyylilleen sopivia ❤️😘🥰viiteen päivään ei ole nyt näkyilly mutta tuskin on luukki muuttunut
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Kai sillä ihan normaalit hiukset on 🤔 ehkä enemmän vaaleat kuin tummat, siis miehellä.
- Anonyymi
Karvaton mies, itse täällä puhunut!
On kyllä tylsää kun ei enää ole sitä jännitystä eikä näihin voi enää osallistua... 🥲
- Anonyymi
voithan sä kertoa että sä kaipasit vielä tänä vuonna Nettaa,jolla on vaaleat pitkät hiukset
- Anonyymi
voithan sä kaivata nettaa vaikka netalla on mies. eihän se aikasemminkaan sua ole estänyt
Anonyymi kirjoitti:
voithan sä kaivata nettaa vaikka netalla on mies. eihän se aikasemminkaan sua ole estänyt
Tottakai se estää.
- Anonyymi
Ei ole naisella vaaleat kiharat 🙂
- Anonyymi
Pääasiassa blondit kiinnostaa. m
- Anonyymi
🚬👩🏻🦳👙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🚬👩🏻🦳👙
Tupakoitsijat 🤮
- Anonyymi
Juu niin minuakin. Meillä on kaivatun kanssa normaalisti ihan eri väriset hiukset, mulla tummahkot ja hänellä vaaleat. Lisäksi, kun me värjätään hiuksia, niin ne on kans ihan eri väriä, toisella viel blondimmat ja toisella tummemmat. Vastakohdat viehättää, sanotaan. ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu niin minuakin. Meillä on kaivatun kanssa normaalisti ihan eri väriset hiukset, mulla tummahkot ja hänellä vaaleat. Lisäksi, kun me värjätään hiuksia, niin ne on kans ihan eri väriä, toisella viel blondimmat ja toisella tummemmat. Vastakohdat viehättää, sanotaan. ☺️
Hiukset niitettävä, oli tuholaistorjunnan, myös yliopisto lautakunnan kehoitus.
T.no hair, thats fair
Mr.ladies and miss gentlemen MISTER DI'ANNO!
REST IN PEACE
https://m.youtube.com/watch?v=VDI_AwAHs_Q - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ohan niitä erilaisia peruukkejamitä vaihtaa, jos eimuuta ole!
Jaa, enpä tiedä kun ei oo näkynyt…
- Anonyymi
Piiloon menny? :)
- Anonyymi
Tummahkot siistit lyhyet hiukset miehellä.
- Anonyymi
Meillä on molemmilla ruskeat ja pitkät.
- Anonyymi
Eli n-n
- Anonyymi
Vaaleat, lyhyehköt, tuuheat, ihanat
- Anonyymi
🚬👩🏻🦳💋💄😘🥰
- Anonyymi
Klju paistaa
- Anonyymi
Kilju? Pata porisee?
- Anonyymi
Jossain valossa tumman ruskeat, että auringossa näyttää vähän suklaan ruskeilta. Tummat…parransänki näyttää mustalta. Niin s_xy kun ohi kävelee, että voisin vaikka pyörtyä. Vihreään ja mustaan tykkää pukeutua.
- Anonyymi
Parransänkipä juupa juu🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parransänkipä juupa juu🤭
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Varmaan edelleen pitkät vaaleat tyttöjen hiukset.
- Anonyymi
Hän mies, noudattaa Kekkosen oppeja.
- Anonyymi
Ihanuus nasella ollut viimeaikoina tummat ja välillä pitänyt niitä nutturalla myös
- Anonyymi
Miehellä paksut tummat luonnolliset, ei ihan lyhyet.
- Anonyymi
Vaaleat jotka yltävät kaulalle. Tosin en ole pariin kuukauteen nyt nähnyt häntä niin en tiedä onko jo tyyli muuttunut, hän vaihtaa usein.
- Anonyymi
Lopettakaa se valehtelu!
- Anonyymi
Just kivat. Tykkää pannoista ja päähineistä niinku mäkin.
- Anonyymi
juuu tykkään 😘😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juuu tykkään 😘😊
ja mä tykkään susta
- Anonyymi
Ponnari.
- Anonyymi
Se on paras. Hiukset ovat suoraan sui***ottoon sopivalla tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on paras. Hiukset ovat suoraan sui***ottoon sopivalla tavalla.
Joo.. eivät tartu temminpäähän.
- Anonyymi
Vaihtelee 😁👩👩🦰👩🦱👩🦳🤔
- Anonyymi
Pälvikalju, naiselle menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pälvikalju, naiselle menee.
Anna toisen olla rauhassa vtun pskaläjä
- Anonyymi
Kertoo keskustelun tasosta, että sana "minkälainen" pitää erikeseen selittää erilaisilla attribuuteilla.
- Anonyymi
Kalju. Naiselle.
- Anonyymi
Varmaan ananas 🍍
- Anonyymi
Melko karseet hiukset. Oikein pälvikaljuakin vissii. Naiselle
- Anonyymi
Se on seksikästä kun sisäkumi paistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on seksikästä kun sisäkumi paistaa.
Jos miehellä sisäkumi paistaa, ei tule kuin lämmintä ilmaa..😂
- Anonyymi
Ristiverinen, vaaleahkot hiukset olkapäille, ehkä hieman pidemmätkin. Joskus nutturalla nähnyt.
- Anonyymi
Naisella on TOSI ohuet hiukset.
- Anonyymi
Kutri Heluna?
- Anonyymi
miehellä ruskeat
- Anonyymi
Naisella vaaleat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisella vaaleat.
☺ ja tuuhean näköiset miehellä ikäisekseen
- Anonyymi
👩🦰✨…
- Anonyymi
Eli punaiset hiukset, mutta mitä tähdet tarkoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli punaiset hiukset, mutta mitä tähdet tarkoittaa?
Onnentähdet...Lentää siivin hopeisin , taivaaseen ja takaisin.
- Anonyymi
Miehellä melko lyhyt luonnollinen keskeltä vähän pidempi mutta siili. Tiheään käy parturissa. Mulla se on kampaaja 1-2krt 2 vuoteen.
- Anonyymi
Poninhäntä joka hänelle niin tärkeä..tärkeämpi kuin mikään muu😟
- Anonyymi
Tosi tuuhea kalju, oikea kihara puoliananas.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin6312405Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh175321Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r344938Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4752407Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142260Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2931843FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01491Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu951345- 391256
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101225