Hirveän huono tuuri tai tekoäly henkilökohtaisesti valvoon minun keno numeroitani jo 9 kk lapun hinta 58-78€ palautus 1,50€ kiinostus menee tämän vuoden olen luvannut katsoa loppuun asti.Jos ei tule mitään suurempaa voittoa pelaus hanat kiinni 1 vuodeksi ,ainakin yli 900€ kulut on jo mennyt 1 kerran arvasta isompi voitto ,arpavoittoja vielä kontrolloida tarkasti .Koskaan ikinä tullut arpojen lisäarvonnoista koskaa IKINÄ TULLUT MITÄÄN siis tuntuu sitä kontroillaan tälle ei anneta mitään joku ihminen 3 kertaa saman kuukauden aikana arvan lisäarvonnasta saanut rahaa saanut on .Siellä tekoälyä tarvittaisiin monta kertaa antaa samalle ihmiselle saman kuukauden aikana .Pelattu jo 41 vuotta jo satunnaisesti ,koko ajan odottaen sitä isompaa voittoa väsyttää jo kun ei tule mitään kuin armopaloja vain🤔🥺☹️.
Aina viereiset keno numerot vaikka 5 riviä tekisi ja viereisiä numeroita 7 vrk kaikki arvonta kerrat
Anonyymi-ap
1
98
Vastaukset
- Anonyymi
Viiden numeron päästä lotossakin päävoitto menee vaikka saisi viisi oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup272754Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1202652Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua342161Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592043Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4081595- 601123
- 2591049
- 541047
- 151966
- 45938