Ketään runkkaamaan palstalla?

Anonyymi-ap

Pillu ihan märkänä ja valuu jo. Haluttaa niin paljon ja haluan että kirjoitat alle kaikkea kiihottavaa

20

1278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ketään valmiina runkkaamaan?

• Anonyymi

Panettaa valtavasti ja pillu on niin märkä

• Anonyymi

Otan tyynyn sängylle, riisuudun ja alan runkkaamaan

• Anonyymi

Ahh

• Anonyymi

Pyllistä narttu niin nussin takaapäin

• Anonyymi

Onko kyrpä jo kovana

• Anonyymi

Ahh panettaa niin paljon. Pillu on märkä ja kiimainen

• Anonyymi

Pyllistä, niin nussin takaapäin. Toinen mies tulee ja työntää kyrvän suuhun. Kaksi reikääsi saa kyrpää

• Anonyymi

Moi

• Anonyymi

Pyllistä niin nussin takaapäin. Toinen mies tulee mukaan ja työntää kyrvän suuhun. Kaksi reikääsi saa kyrpää

• Anonyymi

Ahhh pillu on niin märkä

• Anonyymi

Runkkaatko jo

• Anonyymi

Haluatko vielä useampaa kuin kahta miestä?

• Anonyymi

Sekin käy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin käy

Yksi pillussa, toinen suussa ja kolme runkkaa ja katsoo kun nainen saa kyrpää kiimaansa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin käy

Aaahh mikä kyltymätön narttu. Nyt on pakko runkata. Alkoi kutista ajatuksesta, kuinka monta tarvitset kiiman laantumiseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aaahh mikä kyltymätön narttu. Nyt on pakko runkata. Alkoi kutista ajatuksesta, kuinka monta tarvitset kiiman laantumiseen

Nyt vuotaa oikein kunnolla. Terska ja koko vehje valmiina kirnuamaan pillua ja pumppaamaan spermaa sisään tiukkaan kiimareikään

• Anonyymi

Runkkaan kyrpääni

• Anonyymi

On Lauantai aamu kun herään vierestäsi sinun vielä jatkaessa untasi. Katson sinun kauniita levollisia kasvojasi, olet niin häikäisevän kaunis että on ihan pakko suudella sinua poskelle. Havahdut unestasi ja katsot minua hymyillen. Sanon sinulle "kulta Rakas, lähdetään piknikille järven rantaan, voidaan vähän onkiakin" Sinä haluat jäädä vielä sänkyyn lepäämään. Kapsahdat kaulaani ja vedät minut sänkyyn takaisin. Sanot minulle "voisitko antaa minulle kielikylvyn ennen kuin nousemme kahville". Levitän jalkasi ja kosketan klitoristasi kielelläni, koko vartalosi värähtää ja hengityksesi kiihtyy. Nuolen joka puolelta pimpsaasi, se on niin taivaallisen kiihottavaa myös itselleni. Kiihotut enemmän ja enemmän, jatkan nuolemista voimakkaammin ja ahnaammin. Otat minua päästä käsilläsi kiinni ja painat huuliani pimpsaasi vasten niin että se jopa huuliini sattuu. Kielen kärjelläni hyväilen nyt klitoristasi joka puolelta vikkelästi. Vartalosi jäykistyy kaarelle orgasmin kulkiessa koko vartalosi läpi päästä varpaisiin. Huutosi on jotain niin kiimaisen sykähdyttävän kiihottavaa kun laukeat minun vielä jatkaessa sinun nuolemista. Yrität pyristellä vastaan, onhan klitoris nyt hyvin tunto herkkä orgasmin vielä jatkuen jatkumistaan. Pidän sinua tiukasti kiinni jatkaen nuolemista, tiedän että pidät tästä ollaanhan puhuttu että "Antti kultaseni kun laukean niin älä lopeta siihen vaan jatka nuolemista, haluan monta orgasmia perätysten". Kohta laukeat uudestaan voimakkaammin niin voimakkaasti että squirttaat suoraan suuhuni makeaa kirkasta nestettä mikä ei ole ollenkaan virtsaa. Kiihotun tästä niin että pyydän sinua asettumaan kontillesi kaunis pylly minuun päin suoraan kaluni terskaa vasten. Työnnyn voimalla sisääsi kivikovan kaluni suorastaan huutaen armoa laukeamisen kynnyksellä. Panen sinua syvin työnnöin tiukkaakin tiukempaan pilluusi. Voihkit nautinnosta lähes suorastaan itkien orgasmin vallatessa jälleen kehosi. Minäkin olen nyt valmis tulemaan sisälläsi sperman purskahtaessa syvälle vaginaasi. Olemme hetken molemmat tässä asennossa huohottaen voimakkaasti syvin hengen vedoin. Kierähdämme siitä sitten sängylle suutelemaan toisiamme vielä vartaloittemme värähdellessä orgasmeista.

• Anonyymi

On Lauantai aamu kun herään vierestäsi sinun vielä jatkaessa untasi. Katson sinun kauniita levollisia kasvojasi, olet niin häikäisevän kaunis että on ihan pakko suudella sinua poskelle. Havahdut unestasi ja katsot minua hymyillen. Sanon sinulle "kulta Rakas, lähdetään piknikille järven rantaan, voidaan vähän onkiakin" Sinä haluat jäädä vielä sänkyyn lepäämään. Kapsahdat kaulaani ja vedät minut sänkyyn takaisin. Sanot minulle "voisitko antaa minulle kielikylvyn ennen kuin nousemme kahville". Levitän jalkasi ja kosketan klitoristasi kielelläni, koko vartalosi värähtää ja hengityksesi kiihtyy. Nuolen joka puolelta pimpsaasi, se on niin taivaallisen kiihottavaa myös itselleni. Kiihotut enemmän ja enemmän, jatkan nuolemista voimakkaammin ja ahnaammin. Otat minua päästä käsilläsi kiinni ja painat huuliani pimpsaasi vasten niin että se jopa huuliini sattuu. Kielen kärjelläni hyväilen nyt klitoristasi joka puolelta vikkelästi. Vartalosi jäykistyy kaarelle orgasmin kulkiessa koko vartalosi läpi päästä varpaisiin. Huutosi on jotain niin kiimaisen sykähdyttävän kiihottavaa kun laukeat minun vielä jatkaessa sinun nuolemista. Yrität pyristellä vastaan, onhan klitoris nyt hyvin tunto herkkä orgasmin vielä jatkuen jatkumistaan. Pidän sinua tiukasti kiinni jatkaen nuolemista, tiedän että pidät tästä ollaanhan puhuttu että "Antti kultaseni kun laukean niin älä lopeta siihen vaan jatka nuolemista, haluan monta orgasmia perätysten". Kohta laukeat uudestaan voimakkaammin niin voimakkaasti että squirttaat suoraan suuhuni makeaa kirkasta nestettä mikä ei ole ollenkaan virtsaa. Kiihotun tästä niin että pyydän sinua asettumaan kontillesi kaunis pylly minuun päin suoraan kaluni terskaa vasten. Työnnyn voimalla sisääsi kivikovan kaluni suorastaan huutaen armoa laukeamisen kynnyksellä. Panen sinua syvin työnnöin tiukkaakin tiukempaan pilluusi. Voihkit nautinnosta lähes suorastaan itkien orgasmin vallatessa jälleen kehosi. Minäkin olen nyt valmis tulemaan sisälläsi sperman purskahtaessa syvälle vaginaasi. Olemme hetken molemmat tässä asennossa huohottaen voimakkaasti syvin hengen vedoin. Kierähdämme siitä sitten sängylle suutelemaan toisiamme vielä vartaloittemme värähdellessä orgasmeista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      150
      4048
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      390
      3135
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2028
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1728
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1148
    6. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      985
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      881
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      849
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      45
      809
    Aihe