Pääkaupungin taksisuharit (ja muutkin) ovat keksineet ”uuden” tavan ruuhka-aikaan. Molemmat kaistat täynnä autoja ja vasenta kaistaa ajaessa vilkuttelevat valoja siinä toivossa, että edellä menevät väistäisivät oikealle kaistalle. Mikä järki kun jonossa ajetaan eikä siitä nopeammin pääse, vaikka kaikkia valoja kuinka vilkuttelisi. Jonon ensimmäinen sen vauhdin määrää (valitettavasti) ja turha siinä on itsekkyyttään muille vilkuttelemalla näyttää. Kyllä pitää itsensä tuntea erinomaiseksi tyypiksi kun muiden pitäisi ruuhkassa väistellä. Ja ei ole mikään hengen hätä siellä, että sairaalaan pitäis päästä. Sen verran on yleistä tietyillä automerkeillä ja takseilla tuo että kertoo ihan itsekkyydestä ja koulutuksen tasosta. Älkäähän antako tilaa noille sankareille ettei enempää yleisty tuo ääliömäinen tapa.
Valojen vilkuttelu
5
152
Vastaukset
- Anonyymi
Itseä se ei haittaa, joku tulee taakse vilkuttaa niin siirryn heti toiselle kaistalle ja annan tilaa toiselle mennä.
Kyllä ne siellä tilaa tekee, pysähtyvät sit vaikka jotta pääsen siirtymään.
En jaksa murehtia olemalla toisten jaloissa liikenteessä. - Anonyymi
Joo, mutta ei niistä tarvitse välittää.
- Anonyymi
AIkooinaan, kun kolmostien motaria vasta rakennettiin, ajettiin usein molemmat kaistat täynnä körötellen kohti Klaukkalaa. Kerran taakse tule tuollainen valojen vilkuttelija, ja kun vieressä sattui olemaan rako, vaihdoin kaitsaa. Tämä syöksyi heti seuraavan auton perään ja taas valoja vikuttelemaan. No, minä siirryin takaisin vasemmalle kaistalle vanhalle paikalleni, ja vuorostaan vilkutin tälle edelle pyrkineelle. Ilmeisesti kaveri sai jonkinlaisen pultin, koska auto heilahteli ja lähti kaistoja vaihdellen ja pientareella ajaen ohittamaan edellä olevaa autosumaa. Minä käännyin Klaukkalaan ja tuo kaheli jatkoi Tampereen suuntaan.
Tuon jälkeen en ole tuota tehnyt, tiedä minkälaisia psykopaatteja tuolla liikkuu. - Anonyymi
Hyvä on kyl ärsyttää edessä meneviä valoilla, pikku ledikisko viel tukena keskellä niin saa joka peilin kautta tuiketta silmäkulmaan.
Jos ajat alle rajoituksen edessäni niin ole hyvä ja siirry sivuun jos on kaistoja mistä valita. - Anonyymi
Ihan oikein kun ajatte hitaasti, ei pidä olla jaloissa tai annetaan valohoitoa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m644021Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163825Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993619Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o823437Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363189Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582678- 502655
- 1212542
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142209Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182199