Haluaisin kokeilla imeä miestä..?

Elikkä olen 40 vuotias mies.
Miehet eivät muuten minua kiinnosta, kun vaan pelkkä muna.
Ja haluaisin imeä toisen miehen paljasta penistä. Enkä tiädä uskallanko.
Leimaudunko homoksi?
Kannattaako vaan unohtaa?
Miten pystyn unohtaa?

66

2869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin minäkin haluaisin kokeilla, en ole vielä sitä kokenut. +60ukm

• Anonyymi

ehkä 69?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ehkä 69?

69 olisi kiva, saisi molemmat nauttia täysillä.+60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

69 olisi kiva, saisi molemmat nauttia täysillä. 60ukm

Saa piereskellä ikeniin samalla porsaat

• Anonyymi

Sää mää ja bää imee porsaita eläimiin sekaantuja buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä kun 96 on parasta! Tuut takaa ja työnnät kookkan "seipääsi" anukseeni ja lasket spermat suoleen monta kertaa jos jaksat!
        Vakipanijanani lohtaamme usein... emme unohda toisiamme, salli oon sun!

Uuhh ihkuu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo 69 toisen ukkomiehen kanssa kuulostaa tosi kiimaiselta.. olla alasti ja molempien suut toistensa kyrvillä, ihanaa lutkuttamista. Kumpikohan parempi 69 asennossa, alimmainen selällään ja toinen vatsan päällä.. vai molemmat kyljellään kyrpiä imien. 60+um.

• Mistä päin olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo 69 toisen ukkomiehen kanssa kuulostaa tosi kiimaiselta.. olla alasti ja molempien suut toistensa kyrvillä, ihanaa lutkuttamista. Kumpikohan parempi 69 asennossa, alimmainen selällään ja toinen vatsan päällä.. vai molemmat kyljellään kyrpiä imien. 60 um.

Itse olen haaveillut 69:stä kyljellään kyrpiä imien,samalla vois hyväillä kasseja,haaveeksi vaan on vielä jäänyt..vielä kun olis posliini,niinkun oma.
        61ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen haaveillut 69:stä kyljellään kyrpiä imien,samalla vois hyväillä kasseja,haaveeksi vaan on vielä jäänyt..vielä kun olis posliini,niinkun oma.
        61ukm

Pistä viestiä kik joukou12

• 69pori69 kirjoitti:

Mistä päin olet?

moi!ois kiva tutustuu?

• Anonyymi

Muakin kiinnostais kokeilla, oon +50ukm pirkanmaalta

• Anonyymi

Delaa akkas pettäjä

• Anonyymi

Sama täällä. Myöskin pirkanmaalta m62

• Anonyymi

Pirkanmaalta olen minäkin......tyttöilenkin tarvittaessa.......miten saa yhteyden?

• Anonyymi

Tai kik joukou12

• Anonyymi

tottakai on homo jos haluaa miestä! se on aina hyväksyttävä ensin. Bi on siitä erikoinen että se on puoliksi hetero ja puoliksi homo mutta aina silti myös homo.

• Anonyymi

Hetero suhteessa itsekkin mut muna oli pitkään mielessä, kunnes uskaltauduin tapaa vanhemman miehen. Yllätyin miten luonnollista oli ottaa kulli suuhuni, miten nautinkin heti ensi imumusta. Antajan nautinto toi lisää kiimaa kun huuleni ja kieleni nautti hänen jäykästä. Tunsin kun kalu alkoi suussani nykii, saman tein kaveri alkoi voihkii nyt tulee, lämmin sperma täytti suuni mikä tunne. M 33v

• Anonyymi

Porsas röh röh

• Anonyymi

Sää mää ja bää on nyt porsas buaahaa

• Anonyymi

Muna oli pitkään Mielessä?
        Kävikö sille hullusti?
        Kokeilin joskus jotain muuta, kuin Mieleä ja en suosittele, kyllä N.Kyllikki on turvallisempi😀

• Anonyymi

52v. Ukm haluis kokeilla myös pieksämäeltä. Ensi kertalainen...

• Anonyymi

Delaa akkas pettäjä

• Anonyymi

Täällä m58 pohjois pirkanmaa pohjois satakunta.voisin antaa imeä.

• Anonyymi

Mee niuvanniemeen siellä spede lutkuttaa sata lasissa buaahaa

• Anonyymi

Onko suur Hämeenkyrössä piilohomoja ukkomiehen roolissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mee niuvanniemeen siellä spede lutkuttaa sata lasissa buaahaa

Taitaa olla Niuvanniemessä Niukka sanavarasto, joten tässä sitten täydennystä:
        Buaaa-haaa-haaa!

• Anonyymi

Minäkin antaisin imeä. olisi eka kokeilu olen 60 mies samoilta suunnilta.

• Anonyymi

Asutaan kohtuu likellä toisistamme kerrohan lisää itsestäsi.Olen avan kokematoin vielä.Opetellaanko yhdessä.Olen 60 ok mies.

• Anonyymi

Kyllä minun voit imeä👍

• Anonyymi

Mut nyt tuli pierru pelkän ajatuksen takia kun mietin jos vielä löytäisi ihanan rehellisen aikuisen miehen jota myös voisi tapsilla kuin kaveria tapaillaan ja jos haluaa asia voi olla "salaisuus" ... Mutta kellepä muutenkaan ystävyys yms. on salaisuus johonkin - ja miksi?

• Anonyymi

Saattans! Eikö mene kaaliinne, haen vain kyrpää joka ollut elävällä miehellä mutta kun en kiinnostu välitä ja hse miedtä vaan PELKKÄÄ KYRPÄÄ!!!

VAIHTOEHTONA ON ETTÄ OSTAN KOOKKAAN DILDON NIIN MIES SAA ELÄÄ RIKÄ TARVII KULLIAAN TEURASTAA RUUMIISTA!?

Vaihtoehtoisesti sopii trans-nainen jolle kulli jätetty vitun korjaamisen sijaan! Löytyykö!?

• Anonyymi

Mä en valehtele ees sitä että mua on kyllä huijattu humalassa antamaan persettä muka "tytölle" kerta se ei ollut tyttö vaan yks kusipää kormuskyrpä joka kyllä nussi hyvin paremmin ku mä yhtä yhtä toista nuorta poikaa !
      Mut ei sekään yks kerta tee homoks oon kai vittu sitte bi-pedofiili oikeesti !?

Setä 48 - v Heinola

• Anonyymi

Taisit, Setä 48v. jäädä kiinni, (buaahaa) noista mieltymyksistäsi.
        Myöntäisit jo tuon suuntautumisesi, niin et tarvitsisi etsiä kuviteltua naisseuraa itsellesi.
        Ei muuta, kuin kanki pyllykkään, niin johan pitäisi alkaa suoltaa, buaahaa!

• Anonyymi

Annoit tytölle, jolla olikin mekon alla meisseli?
        Ja tietenkään et lähtiessä tiennyt näitä tyttöjen ja poikien eroja vehkeissä? :)
        Buaahaa!

• Anonyymi

Ei kerta homoo tee. Toinenkin kerta lasketaan vielä kokeiluksi ja kolmannesta nollaantuu. Ei kerta homoo tee.

• Anonyymi

Eka tutustumiskerta, toinen "en tiennyt, mitä tein" ja kolmas sitten nollaa sen, kun harkitusti on homostelemassa.?
        Mielenkiintoinen logiikka sulla.

• Anonyymi

Mikkelissä saat imee loppuun m55

• Anonyymi

Hah oon imeny monta kertaa ku satun oleen nainen… ;)

• Anonyymi

Kokeilisin kyllä miltä kundin suu tuntuisi t. Jake78

• Anonyymi

Ota koodia jos tosissasi!!!!

• Anonyymi

+60ukm haluisi kokeilla ensimmäistä kertaa nuoremman puhtaan komean miehen kullin suussa, ensin vaikka kortsun kanssa ja myöhemmin sitten kun tutustuttu niin paljaalla, autolla liikun Uudellamaalla.

• Anonyymi

Hei olen vasta 10 vuotias tyttö mutta mä ja mun poikaystävä ollaan harrastettu jo seksiä se oli ihanaa!❤️

• Anonyymi

No, jo on varhain ehditty. Toivottavasti touhussanne on myös rakkautta mukana eli kunnioitus yms.
        Seksi yksistään ei ole yhtä, kuin rakkaus, vaikka niin monesti luullaan.
        Tsemppiä teille, nuoret
        t:59mies

• Anonyymi

Mua sais nussia suuhun M65v JKL

• Anonyymi

Ei pysty unohtamaan, vaikka haluaisikin. Itse ole yli 50v ukm, mutta jatkuvasti haaveilen kuinka ihanaa olisi imeä toisen miehen kyrpää. Ja jos mahdollista, vielä tyttöilijän asussa.

• Anonyymi

Samat on ajatukset,olisi kiihottavaa ottaa kullia suuhun stayupeissa ja korkkareissa,tiedä mihin se johtaisikaan....60+

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samat on ajatukset,olisi kiihottavaa ottaa kullia suuhun stayupeissa ja korkkareissa,tiedä mihin se johtaisikaan....60

Pidän stayupeista,korkari, mihin
        haluisin johdatella, saisko tulla
        sisääsi?

• Anonyymi

Olen jo pitkään haaveillut nuoremmasta n.20-30v kundista, kuinka saisin ottaa sen kullin suuhuni. Imeä ja nuolla välillä runkata ja kivespusseja hieroa. Vähän voisin anaaliakuan edes sormella koittaa ja jos puhas niin kielelläkin nuolisin ja nussisin. Minullekin saisit tehdä saman jos haluaisit. Olen ensimmäistä kertaa asialla. T. +60ukm etelä-suomesta...

• Anonyymi

Onko paikkaa missä touhuta salaa? Ekaa kertaa kanssa asialla.

• Anonyymi

Onko sulla paikkaa missä touhuta salaa? Ekaa kertaa kanssa asialla.

• Anonyymi

Hei tääl ois yks joka tahtois imetttää nähdä livenä .

• 50-65 ikäistä, imettämisestä kiinnostunutta ukm 09-alueelta ? Ois kiva tutustua

• kerro toki lisää??

• Anonyymi

Miksi pitäisi ensimmäisenä imeä kalua.

Eikö ensikerta ole mukavampi esimerkiksi kädellä tehtynä ja toisen miehen siis.

Ainakin itse muutamalle vanhemmalle +60v miehelle omaa karvattomaksi ajeltua antaneena

M47v

• Anonyymi

Oikein, ensin kädellä tehdään, jos
        jos jatkot sovitaan ja mukavaa oli
        niin sitten muutakin!

• Anonyymi

Mua kiihottaa myös miehessä pelkkä kalu, ja sen runkkaaminen/imeminen. Käyn filminkatselupaikkojen gloryholessa toteuttamassa fantasiani. Oon sopinut imut etukäteen niin helppoa.

• Anonyymi

Olen kerran saanut kokeille kumilla. Olisi mahtavaa päästä kokeilemaan paljasta loppuun saakka. Itseänikin kiinnostaa miehissä ainoastaan kova mina

• Anonyymi

Samoilla ajatuksilla aloittajan kanssa. Olen päässyt jo runkkuja kokeilemaan, olisi tosiaan mahtavaa päästä kokeilemaan myös imuja.

• moi!ois kiva kuulla lisää susta?

• Anonyymi

60 kymppinen ukm pk seutu ja ihan helvetisti tekis mieli saada munaa suuhun ja anaaliin..

• Anonyymi

Olisi ihanaa jos joku imisi minun kiimaista kyrpää.

Kik motorhead1958

• Anonyymi

Missä kiimaista kyrpää sais imeä..

• Anonyymi

Kuopiossa😀

• Anonyymi

Ensikertaa oisin minäkin asialla. olen 60 ok mies.Eihän asiaa tiedä jos ei kokeile.Missäspän asut .Minä satakunnassa.

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      197
      6841
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2026
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1678
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1380
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1055
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      977
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe