Okei, sanon tämä vielä kerran

Anonyymi-ap

Ainakin kerran.
Rakastan sua mies ja haluaisin että me edes juteltaisiin aiheesta joskus.
Mehän ei tällä menolla nähdä enää koskaan. Mutta onko tämän pakko mennä näin?

36

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nähdään vaikka heti minun puolestani, ehdota.

      • Anonyymi

        Kylläpä kesti että tuli kommentit näkyviin. Odottelin jo.
        Kuka olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä kesti että tuli kommentit näkyviin. Odottelin jo.
        Kuka olet?

        Kenen minun pitäisi olla? Olen mies.


    • Anonyymi

      Miten se voisi onnistua? Vaikka olenkin jo poistanut sen viestin minkä lähetit on sanamuodot jäänyt elävästi mieleen. Älä enää koskaan ikinä vaivaa ja anna olla viimeinen kerta kun vaivaat asialla jne jne... Minun kädet on asian suhteen kyllä sidotut. Olen avoin keskustelemaan mutta se kyllä vaatii sen että sinä lähestyt muuten ei tule mitään...

      • Anonyymi

        En minä ole hänelle noin viestinyt ikinä. Tietenkään en ole.


    • Anonyymi

      Miksei nähdä enää? Oletko kenties muuttamassa toiselle paikkakunnalle? Jos olisit kaivattuni, niin tottakai voidaan jutella vielä

      • Anonyymi

        En ole muuttamassa minnekään. Mutta en jaksa enää juosta perässä, joten tuskin nähdään, jos en juokse enää perässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole muuttamassa minnekään. Mutta en jaksa enää juosta perässä, joten tuskin nähdään, jos en juokse enää perässä.

        Et ole tehnyt mitään. Jos palstalla lässytät omias. Se ei ole perässä juoksemista.


      • Anonyymi

        Kaikille kiusaajille infoa.
        Toisella paikkakunnalla sitä vasta näkeekin toista.
        Olette kyllä vajaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole tehnyt mitään. Jos palstalla lässytät omias. Se ei ole perässä juoksemista.

        En tarkoittanut perässä juoksemisella palstaa vaan irljuttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikille kiusaajille infoa.
        Toisella paikkakunnalla sitä vasta näkeekin toista.
        Olette kyllä vajaita.

        Tämä infojuttu sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole tehnyt mitään. Jos palstalla lässytät omias. Se ei ole perässä juoksemista.

        Olen tehnyt jotain irl ja se ei liity palstaan mitenkään. Älä kerro tuntemattomien puolesta mitä ne on tehnyt. Ei liity sinuun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole tehnyt mitään. Jos palstalla lässytät omias. Se ei ole perässä juoksemista.

        Miksi purat pahaa oloasi tänne? Tuskin sinulle kuuluu jonkun naiten tekemiset jotain miestä kohtaan. Pilaat koko palstan tuolla kiukuttelullasi. Mene oikeasti rauhoittumaan välillä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikille kiusaajille infoa.
        Toisella paikkakunnalla sitä vasta näkeekin toista.
        Olette kyllä vajaita.

        Kommenttisi on ihan outo. Jos päätän muuttaa Rovaniemelle niin tuskin tulen näkemään kaivattuani enää koskaan. Ei näe, jos muuttaa kauan pois.


      • Anonyymi

        Gubbe raatailee taas yksinään!


    • Anonyymi

      Mun piti siis sanoa vaan tuo Rakastan sua, mutta ajatus katosi kirjoittaessa. 🅰️🅿️

      • Anonyymi

        Ap=aina paschassa!


    • Anonyymi

      Näytä se jotenkin että haluat nähdä ja rakastat minua.

      • Anonyymi

        Olen näyttänyt että haluan nähdä tai hänen se pitäisi tajuta. Rakkautta ei voi näyttää etänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen näyttänyt että haluan nähdä tai hänen se pitäisi tajuta. Rakkautta ei voi näyttää etänä.

        olen näyttänyt
        tai hänen pitäisi tajuta

        Toisin sanoen et ole näyttänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen näyttänyt
        tai hänen pitäisi tajuta

        Toisin sanoen et ole näyttänyt.

        No hän tietää silti, jos edes kiinnostaa.


    • Anonyymi

      Runkuttaminen palstalla ei ole rakkautta. Se on ihan jotain muuta;pelkuruutta, puskista huutelua, häiriköintiä, harhaa, palstariippuvuutta, ei ole mitään oikeaa..ei ole ihmis- suhde..

      • Anonyymi

        Ei tietenkään ole. Mutta sen rakkauden voi silti sanoa tännekin. Tajuat kun rakastut, että kirjoitat sen vaikka vessan seinään. 😄 Pahantuulinen oot. Mee pois kun et pysty asialliseen keskusteluun.


      • Anonyymi

        Hirveen ristiriitaista tuo ajattelusi.

        Jos se on puskasta huutelua ja harhaa eikä mitään oikeaa, niin miten se voi olla häiriköintiä?
        Sinä olet niin tyhmä että koskee!


      • Anonyymi

        Sinä vmmainen olet suuttunut siitä yhdyssanasta jollekin ja purat sitä kaikille.
        Mene oikeasti hoitoon kun keskustelukykysi on tuota tasoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä vmmainen olet suuttunut siitä yhdyssanasta jollekin ja purat sitä kaikille.
        Mene oikeasti hoitoon kun keskustelukykysi on tuota tasoa.

        Sivusta- vammainen ei liity mihinkään palstan konflikteihin kun ei osallistu tuollaiseen eikä riitele täällä.


    • Anonyymi

      Minäkin voisin sanoa samoin eräälle miehelle. Rakastaminen on liian vahva sana, mutta olen ajatellut ja kaivannut häntä noin puolitoista vuotta. Hän saattaa luulla etten välitä enää, mutta totuus on aivan toinen. Tai sitten voi olla, ettei muistakaan minua enää. Ei olla tekemisissä, mutta sydämeeni hän jäi.

      • Anonyymi

        Mikä on sinun eka kirjain? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on sinun eka kirjain? 🤔

        Eka kirjain N


    • Anonyymi

      Ehkä joku päivä.

      • Anonyymi

        En aio roikkua enää hänen perässään kuten sanoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En aio roikkua enää hänen perässään kuten sanoin.

        ps. tämä roikkuminen ei tarkoita palstaa kuten osa olettaa. Puhun irl jutuista.


    • Anonyymi

      Taiatte sit olla molemmat miehiin siuntautuneita!

    • Anonyymi

      ❤️❤️❤️ joojoo. järjestyy. Hyvää yötä rakas.

    • Ei ole, mut Veera: oot blokannut mut kaikkialla ja sanoit hyvästi, joten kannattais tehä selväks palstan ulkopuolel et kaipaat mua, musta on tuntunut pitkään et kuvittelin vaan sen sun "tykkäämisen". Mul on niin ikävä sua </3

    • Anonyymi

      Oletko kertaakaan laittanut hänelle viestiä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe