🥰🐶❤ Ylellä alkaa kahdeksan viikon satsi 24h koiranpentujen elämää. Tällä kertaa vuorossa on bordercollie, joka on fiksu paimenkoira. Joskus ihmetellyt miten sellainen saa ison lammaslauman ohjattua isännän haluamaan paikkaan.
https://yle.fi/t/18-332106/fi
Söpötystä kerrakseen
14
391
Vastaukset
- Anonyymi
Ja susia pelätään, vaikka ne ovat koiria 🐺=🐶. Ihmiset kohtaisivat ennemmin karhun kuin suden ja naiset kohtaisivat ennemmin karhun kuin miehen. * "Nallen" 🐻🤭. Itse asiassa susi voi jopa pelastaa ihmisen karhulta, sillä susi eli koira on karhulle aina epämiellyttävä ilmestys. Pitäisiköhän itsekin asettua nelinkontin ja alkaa räksyttämään naamasta naamaan jos kohtaisin karhun 🤔? Kuulemma mursuja imitoimalla voi koettaa horjuttaa jääkarhun uskoa siten että se ei hyökkäisi päälle 🐻❄️. Tuo emoji yrittää kaiketi emuloida jääkarhua koska siinä on mukana tuo lumihiutale.
- Anonyymi
On taas ihme läppää.
Koirissa ei vikaa vain omistajissa on.Palkitsemis opetus on tehokasta ja väkivallalla ohjaaminen lisää väkivaltaa eläimessäkin.
Sulla on mennyt nämä hahmot huonosti sillä en tunnista mitään näistä.
Voin varmasti olla koira ja nallekin ,susi vasta käykin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On taas ihme läppää.
Koirissa ei vikaa vain omistajissa on.Palkitsemis opetus on tehokasta ja väkivallalla ohjaaminen lisää väkivaltaa eläimessäkin.
Sulla on mennyt nämä hahmot huonosti sillä en tunnista mitään näistä.
Voin varmasti olla koira ja nallekin ,susi vasta käykin.Olet siis therian 🤔? Ookoo, huvinsa kullakin. Sudet kyllä nappaavat koiria suupaloikseen ja tuosta karhu vs. mies-kohtaamisesta on tehty galluppia eli totuuspohjani perustuu siis todellisuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis therian 🤔? Ookoo, huvinsa kullakin. Sudet kyllä nappaavat koiria suupaloikseen ja tuosta karhu vs. mies-kohtaamisesta on tehty galluppia eli totuuspohjani perustuu siis todellisuuteen.
Ahaa,turhimmasta turhin galubbi taas.
Toiset näkee miehissä karhuja minä en.Minulle ne näyttäytyy ihan miehinä.
Naiset on naisia tai lutkia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis therian 🤔? Ookoo, huvinsa kullakin. Sudet kyllä nappaavat koiria suupaloikseen ja tuosta karhu vs. mies-kohtaamisesta on tehty galluppia eli totuuspohjani perustuu siis todellisuuteen.
No,kyllä minäkin voin ihmisenä koiran syödä.
Jos nyt joku mursuksi heittäytyy jääkarhun edessä, niin on kyllä viimeinen imitointi. Mursuthan ovat jääkarhun ruokaa.
https://tieku.fi/elaimet/selviytyminen/nalkaiset-jaakarhut-kivittavat-mursut-kuoliaaksi
Enkä usko, että kukaan ihminen karhun edessä heittäytyy nelinkontin. Omaa henkikultaansa arvostavat poistuvat kyllä paikalta vähin elkein. Toivottavasti mukana on karjalankarhukoira tai muu rohkea koira joka vie karhun huomion muualle.Anonyymi kirjoitti:
Olet siis therian 🤔? Ookoo, huvinsa kullakin. Sudet kyllä nappaavat koiria suupaloikseen ja tuosta karhu vs. mies-kohtaamisesta on tehty galluppia eli totuuspohjani perustuu siis todellisuuteen.
Itärajan tuntumassa missä tuttujen takapihan kompostilla käy karhut ruokailemassa ei kyllä kukaan heittäydy karhun eteen rähmälleen. Hyvin ovat hengissä pysyneet silti tai juuri siksi.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Itärajan tuntumassa missä tuttujen takapihan kompostilla käy karhut ruokailemassa ei kyllä kukaan heittäydy karhun eteen rähmälleen. Hyvin ovat hengissä pysyneet silti tai juuri siksi.
Mursueleiden emulointi oli vain yksi teoria johon törmäsin jossain dokkarissa. Aattelin että sitä voisi soveltaa myös koirien käyttäytymisen kopiointiin. Toki parempiakin keinoja on olemassa mutta joka tapauksessa kyllä tuo sen voittaa että kääntäisi pedolle selän ja lähtisi juoksemaan karkuun. Onkohan vielä keksitty voimakasta hajustetta mikä loisi ympärilleen kalman hajun? Eläimet kavahtanevat sitä. Voisi sopia jos lähtisi metsään tekemään muuta kuin metsästämään. Ötökät luultavasti pörräisivät silloin entistä innokkaammin ympärillä, eli hyttyssuoja olisi käyttökelpoinen. Minuun hyttyset hyökkäävät kiinni aina superinnokkaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mursueleiden emulointi oli vain yksi teoria johon törmäsin jossain dokkarissa. Aattelin että sitä voisi soveltaa myös koirien käyttäytymisen kopiointiin. Toki parempiakin keinoja on olemassa mutta joka tapauksessa kyllä tuo sen voittaa että kääntäisi pedolle selän ja lähtisi juoksemaan karkuun. Onkohan vielä keksitty voimakasta hajustetta mikä loisi ympärilleen kalman hajun? Eläimet kavahtanevat sitä. Voisi sopia jos lähtisi metsään tekemään muuta kuin metsästämään. Ötökät luultavasti pörräisivät silloin entistä innokkaammin ympärillä, eli hyttyssuoja olisi käyttökelpoinen. Minuun hyttyset hyökkäävät kiinni aina superinnokkaasti.
Ai niin, kalmahajusteessa voi olla myös kääntöpuolensa. Sehän muistuttaa eläimen raadon lemua ja kyllä karhutkin käyvät haaskoilla. Linnuilla on heikompi hajuaisti eli ne eivät välttämättä ala piirittämään axen kalmahajusteen käyttäjää. Korpit ovat usein haaskoilla, samoin muut varislinnut. Olen miettinyt sitä että petoeläimet saattavat assosioida korppiparven haaskan läsnäoloon. Kun ne lentelevät niin näkeehän ne jo kaukaa, miksei siis karhu ja susikin. Älykkäät linnut ovat usein uteliaita eli ne voivat kerääntyä retkeilijän läheisyyteen ihan jo itsessään sen vuoksi. Pedoilla on silti niin hyvä hajuaisti että ne kyllä haistavat ihmisen jo kaukaa. Ihmisen ominaistuoksu ei miellytä villieläimiä ja kalmahajuste saattaa peittää ihmisen ominaistuoksun alleen.
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin, kalmahajusteessa voi olla myös kääntöpuolensa. Sehän muistuttaa eläimen raadon lemua ja kyllä karhutkin käyvät haaskoilla. Linnuilla on heikompi hajuaisti eli ne eivät välttämättä ala piirittämään axen kalmahajusteen käyttäjää. Korpit ovat usein haaskoilla, samoin muut varislinnut. Olen miettinyt sitä että petoeläimet saattavat assosioida korppiparven haaskan läsnäoloon. Kun ne lentelevät niin näkeehän ne jo kaukaa, miksei siis karhu ja susikin. Älykkäät linnut ovat usein uteliaita eli ne voivat kerääntyä retkeilijän läheisyyteen ihan jo itsessään sen vuoksi. Pedoilla on silti niin hyvä hajuaisti että ne kyllä haistavat ihmisen jo kaukaa. Ihmisen ominaistuoksu ei miellytä villieläimiä ja kalmahajuste saattaa peittää ihmisen ominaistuoksun alleen.
Jotkut kehuvat, että mennen partavesi on hyvä hyttyskarkoite. Karkottaisikohan se petoeläimetkin. Mulla oli kesällä sitruunaisia ilmanraikastimia eri paikoissa, eikä hyttyset eivätkä sudetkaan vaivanneet pihapiirissä. Vaikka lähimetsässä törmäsinkin susipariskuntaan.
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin, kalmahajusteessa voi olla myös kääntöpuolensa. Sehän muistuttaa eläimen raadon lemua ja kyllä karhutkin käyvät haaskoilla. Linnuilla on heikompi hajuaisti eli ne eivät välttämättä ala piirittämään axen kalmahajusteen käyttäjää. Korpit ovat usein haaskoilla, samoin muut varislinnut. Olen miettinyt sitä että petoeläimet saattavat assosioida korppiparven haaskan läsnäoloon. Kun ne lentelevät niin näkeehän ne jo kaukaa, miksei siis karhu ja susikin. Älykkäät linnut ovat usein uteliaita eli ne voivat kerääntyä retkeilijän läheisyyteen ihan jo itsessään sen vuoksi. Pedoilla on silti niin hyvä hajuaisti että ne kyllä haistavat ihmisen jo kaukaa. Ihmisen ominaistuoksu ei miellytä villieläimiä ja kalmahajuste saattaa peittää ihmisen ominaistuoksun alleen.
Lintujen hajuaisti on huono, mutta näkö sitäkin parempi. Esim. strutsi näkee parin sentin kokoisen jutun kilometrin-kahden etäisyydestä.
- Anonyymi
Kaikkeen sitä ihmisten verorahoja haaskataankin. Hyvä, että YLELTÄ leikataan.
Et taida tietää nykyajan tekniikasta mitään. Tuollainen pentulive ei reursseja kuluta muutakuin pentujen omistajalta pienen nurkan, mihin valvontakamerat laitetaan. Siellä ne kuvaa automaattisesti ja kuvan näkee netissä, joka muutenkin on päällä.
Mulle on noita mustia maskeja kertynyt tarjouksista. Aion käyttää ne loppuun vaikka tulisi lempinimeksi mustanaamio!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
