Onneksi meillä on tämä palvelu käytössä ja veikkaan että täällä se Lappeenrannan asiat oikeasti läpi käydään,nyt E-saimaa tilaus katkolle.
E-saimaa kieltää kommentit muuta kuin omalla nimellä
14
386
Vastaukset
- Anonyymi
Juu Mullikka Sanomat tilausta ei jatketa.
- Anonyymi
Lankaa vaan ylikselle.
- Anonyymi
Yks nuoleskelee kopraa kun se ei ole armejaa käynyt niin nyt yks on jo puolustusministeriksi sitä sovittemassa ,niin Putin taas voi lahjoittaa yhen kissan lisää niinkuin Haloselle.
- Anonyymi
Entinen Mullikka-Bladet on nykyisin ViherVasemmistolaisuuden äänen kannattaja.
- Anonyymi
Juu, tämä Etelä-Saimaan vihervassari-homma , ei jatkoon. Ja samaa paskaa suoltaa valtamedia,
en kyllä laita punaisia housuja enkä sateenkaaripaitaa. Kiitos.
- Anonyymi
Ei uusita tilauksia kun näitten toimittajien juttuja ei voi kommentoida.
- Anonyymi
Willimiehenranta ja muut kaikenvastustajat kihisevät varmasti kiukusta. Kannattaa vaikka kokeilla rukoilua, sehän on Willimiehelle entuudestaan tuttua. :)
- Anonyymi
Meillä alkaa oikein säpinä täällä 24 ,kun kaikki kommentit on täällä luettavissa.
- Anonyymi
Kultatili ja ylikselle.voi toki muutenkin kommentoida.
- Anonyymi
Ei löydy kommentteja E -saimaassa.
- Anonyymi
Ampuivat omaan jalkaan nyt jää koko lehti lukematta ja tilaus katkolle.
- Anonyymi
Muutama mummo siellä parantaa maailmaa ja auttaa lehteä kehittymään .
- Anonyymi
Tietääkö joku willimiehenrannan tai soosoosoon henkilöllisyyttä? Melkoisia itkijöitä ja jankkaajia
- Anonyymi
Kommenttien ja keskustelun taso on noussut uudistuksen myötä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181- 551179