Tampere ruudun takaa-tapahtuma /Halloween

Anonyymi-ap

ampereella on nyt Ruudun takaa -tapahtuma, jota markkinoidaan Tampereen virallisella kotisivulla kuvalla, missä pinkkitukkainen sarvipää demoni katselee "ruudun takaa". Raamatussa tällaista henkivaltaa kutsutaan nimellä Iisebelin henki.
"Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua." — Ilmestyskirja 2:20
Voimme tästä yhdestä jakeesta poimia seitsemän ongelmaa, jotka osuvat hyvin tuon tamperelaisen pinkkidemonin kanssa:
1) Pahan suvaitsevaisuus. Tampereella on hyvin vahva ilmapiiri, jossa ainoa synti on se, jos jostain väärästä nuhdellaan ja epäterveenä kaiken mahdollisen kunnioittamisena vaikka se tiedettäisiin pahaksi.
2) Iisebel. Iisebel oli Israelin paha kuningatar, mutta nyt se Ilmestyskirjassa paljastuu seurakunnassa vallitsemana pahana henkenä, jota nykyään edustaa noituudesta ammentava feminismi. Iisebel kuohitsi miehet eunukeiksi, tappoi Jumalan profeetat ja vihasi Jumalan profeettoja.
3) Profeetaksi. Iisebelin alla oli paljon vääriä profeettoja ja täälläkin kaupungissa on noussut historian aikana paljon vääriä profeetttoja aina Vladimir Leninistä Nokia Mission Markku Koivistoon. Kovasti on esillä, että ollaan hyvinkin "profeettoja" ja visioidaan tulevaisuutta, mutta kestääkö ne profetiat, ennusteet ja lupaukset?
4) Opettaa. Tampereen punainen yliopisto on kuin Harry Potter sarjojen Tylypahkala, josta valmistui noitia. Täällä on paljon väärää opetusta, jota Iisebel tarjoaa, mutta terve Jumalan sana on harvinaista. Pohjanmaalta Pirkanmaalla muutto sai tämän huomaamaan äkkiä.
5) Eksyttää. Tämä on aikamme vitsaus ja Tampereella on valitettavasti monta pahaa esimerkkiä eksytyksestä, mutta syvällisemmin voidaan todeta suosittujen pride-marssien, pehmopastoreiden puheiden ja imelän mielistelykulttuurin valossa, että iso osa kaupunkia on aivan hukassa eivätkä erota miestä naisesta.
6) Haureus. Seksisynnit ovat ilmeisin Iisebelin vaikutus, joka on näkynyt että täällä ensimmäisenä niitä kirkkokin siunaa ja koko tapahtuman primusmoottorina on Meri-Maija Näykki, joka nousi otsikoihin tempauksillaan yläosattomissa rinnat paljaana. Erityisen inhottavasti silmiin pistää katukuvassa erilaiset haureuden pesät.
7) Epäjumalille uhrattu. Tämä on moninainen kysymys, joka lähtee vääränlaisesta hengellisestä ruuasta aina fyysisiin ruokiin. Tampere on tunnettua veriruuista, Tapolan mustasta makkarasta, mutta Raamattu ja apostolit kielsivät veren syönnin. Syvempi totuus on, että Iisebel tarjoaa paljon väärää kaikenlaisia taikauskoisia käsityksiä tarjoavia oppeja luonnosta, uskonnoista ja kulttuurista.
Kiitos Herralle, niinkuin Iisebelin pahoina päivinä profeetta Obadjan johdolla oli joitakin Jumalan miehiä ja naisia jäljellä Israelin maassa luolissa vedellä ja leivälle elätettävinä, niin myös tänä aikana on jäännös.
Kaikki tyyni, en usko sattumaan, että "ruudun takaa kurkkaa demoni", mutta herättäköön tämä veljiä ja sisaria Tampereella rukoilemaan, että sieltä ikkunasta voisi näkyä ensikerralle Herran enkeli, jopa Jumalan Poika Herramme Jeesus Kristus, jolla on paljon anteeksiantamusta katuvalle syntiselle. Aamen.
"Mutta teille muille Tyatirassa oleville, kaikille, joilla ei ole tätä oppia, teille, jotka ette ole tulleet tuntemaan, niinkuin ne sanovat, saatanan syvyyksiä, minä sanon: en minä pane teidän päällenne muuta kuormaa; pitäkää vain, mitä teillä on, siihen asti kuin minä tulen." — Ilmestyskirja 2:24-25

Mauno mattila

2

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voithan kuvitella mitä tahansa, mitä sekaiset aivosi sinulle syöttävät.

• Anonyymi

vieläkö se yksi pitää sitä israelin lippua ikkunassa ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2453
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1191
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1092
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe