Potkupallohuuma on sitä sirkushuvia,millä verhotaan Kuopion heikko taloustilanne.
Potkupalloko Kuopion velat maksaa
4
146
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen valtio on kriisissä ja potkupalloilijat eivät osallistu talkoisiin
vaan vaativat kaupungilta lisää ja lisää, mikään ei riitä !
Hävetkää - Anonyymi
Mestaruus oli Kupsille ja Kuopiolle pahin mahdollinen. Nyt pelaajat ostetaan muualle. Lähtöhalukkuutta on kun KUPSin pelaajien palkat ei ole kummoisia. Seuraa pitkä korpitaival. Stadionille mahtui väliaikaisrakennelmin 8500 niin miksei niin jatkossakin. Eikä Kuopiossa ole suuryrityksiä, jotka rahoittaisi ja pitäisi palavereita siellä. Kuopio on pieni maalaiskaupunki. Älkää siis olko pettyneitä, jos mammuttihanke ei taaskaan lähde liikkeelle. Kiitos Ari Lahdelle, kun on ollut isosti taloudellisesti KuPSissa mukana. Höynäytti vähän kaimaansa kaupunginjohtajaa, mutta kaitpa sillekin on taustansa. Soilen osaksi jää säästöjen tekeminen. Sitten uhrataan alttarilla. Näin on aina käynyt naisjohtajille Kuopiossa ja tulee käymään taas.
- Anonyymi
Finnpulp olisi ollut suuryritys Kuopiossa jolta KUPS olisi saanut kaiken tarvittavan tuen.
Viherpiipittelijät tuhosivat tämänkin hankkeen ja mestaripelaajat valuvat kauas poies!
- Anonyymi
Banzai!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s444789- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301850- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1431317