Kuulen lähes joka päivä homovastaisen sanan. Se sanotaan minulle ulkona kun joku menee asunnon ohi tai kerrostalon toisesta asunnosta, joskus kadulla, joskus eri paikoissa. Eilen gigantti myymälässä joku solvasi minua homovastaisella sanalla hyllyjen takaa. Se huudettiin niin että varmaan kaikki siellä kuuli. Kukaan ei sanonut "älä huuda noin, se ei ole hyväksyttävää."
Pitääkö homon päivä pilata?
15
303
Vastaukset
- Anonyymi
Minusta homous ei ole yhtään paha asia.minä itse olen homo ,olen vielä naisten asuja käyttävä.ei kyllä haittaa jos joku sanoo et mitä homo.
- Anonyymi
Eikö haittaa jos joku kiusaavalla ja häirintä tarkoituksessa huutaa homovastaisella haukkumasanalla vaikka myymälässä? Minua haittaa ja häiritsee. Kunnioitatko itseäsi? Kiinnostaako sinua tasavertainen kohtelu? Kiinnostaako homojen oikeudet?
- Anonyymi
Ihan niin ei kannasta edes välittää ei muuta kun pää pystyyn ja ajattele että sinulla oikeus olla ihan se mikä olet . Maailmassa on näitä joka puolella joille on elämän ehto pilkata muita .
Homous on niin yleistä nykyisin että normaalisti varustettu ihminen tietää että lapsi on jo kohdussa saanut suuntauksensa , hieman samaa kun että joku syntyy vasenkätisenä ei sen kummempaa. Mutta nämä huutelijat eivät tavallisesti ole edes ole koulutettuja ja tulevat perheistä joissa lapsia ei ole kasvatettu edes . Niitä on joka kaupungissa
Ole ylpeä itsestäsi ihan sellaisen kun olet , niin ovat minunkin tuttavani jotka ovat homoja .eivät välitä , huutelijat haluavat vaan saada sinut epävarmaksi , älä anna sitä iloa niille .
- Anonyymi
Peba sex best !
Jos olet 18..30v, hyväpeppuinen ja pidät tiukkoja housuja, voit kuulla huutelua. Sananvapaus.- Anonyymi
en ole mitään noista
- Anonyymi
vihapuhe ei kuulu sananvapauteen
- Anonyymi
Minun mieheni oli hoikka ja hyvän näköinen ja aina istuvat housut päällä , yksi huuteli hänelle kerran, ei varmasti huutanut enää koskaan sen jälkeen homoillekkaan .
- Anonyymi
Ei todellakaan ole hyväksyttävää huudella , mutta ajattele aina kun joku huutelee että se on vaan ihminen jolla on älykkyysosamäärä hyvin alhainen , sillä sivistyneet ihmiset eivät huutele .
Kyllä he saavat eräänä päivänä kokea nahoissaan miltä se tuntuu kun huudellaan . Voi olla että saavat itse lapsen joka syntyy homona , niin kävi yhdelle joka aina pilkkasi ja sai itse pojan joka oli homoseksuaali arvaa oliko hiljaa sen jälkeen karma se opettaa näitä jos ei muuta niin hiljaa kävelemään . Poika on hänelle rakas lapsi ja luokkansa paras aina ja komea nuori mies. Luulen että isänsä on huomannut ettei koskaan pitäisi huudella asioista mistä ei ymmärrä mitään. Samoin kävi eräälle miehelle kun matki aina yhtä lasta joka änkytti , kun sai ensinmäisen lapsen niin hän oli mykkä .itse en usko yliluonnollisiin asioihin mutta nämä kaksi tapausta oli jotenkin sellaisia että sitä ajatteli kaksi kertaa että miten voi mennä noin. Yksi vanha mummo sanoi että karmaa se vaan on .että se joka pilkkaa toisia saanitse kokea sen tavalla tai toisella - Anonyymi
Lähikaupassa myyjä solvasi tänään kassalla sanoen ensin kirosanan joka alkaa v kirjaimella ja sitten homovastsisen sanan. Se pilasi ainakin tunnin päivästäni.
- Anonyymi
Jaa että sellaisen unen näit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa että sellaisen unen näit
Älä sumuta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä sumuta.
Ei ole sumuttamista, aloittaja näkee unia päivittäisestä häirinnästä, koska haluaa olla huomion keskipiste ja luulee kaikkien puhuvan hänestä.
- Anonyymi
Pitääkö teidän homojen sitten kulkea muna pystyssä ja heiluttaa pyllyä? Olkaa homoja kotona.
Heteropride- Anonyymi
En kulje muna pystyssä tai heiluta pyllyä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974