Minun näkökulmasta

Anonyymi-ap

projekti on ollut kuoleman projekti, koska menetin paljon hyviä elinvuosia, enkä pystynyt kauhistukseltani edes ajattelemaan normaalisti, alkaen yli kymmenen vuotta sitten tapahtuneesta, liittyen itselle mieluisaan työpaikkaan. Siitä lähtien olen kokenut projektin kiusaamisprojektina! Kymmenen vuotta hakattu henkisesti, fyysisesti ja taloudellisesti. Haluan elää rauhassa ja vähällä rahalla, kunhan hakkaaminen loppuu, sitä toivon todella, koska haluan tunteeni takaisin omien lapsieni takia. Olen kokenut olevani huono äiti, koska en tunne asioita ja elämää samalla tavalla kuin tunsin vielä monia vuosia sitten, tunteet ovat latistuneet olo ja on voimaton. Marraskuun alusta toivon pääseväni tekemään itselle mieluista työtä, muuten vointi yhä huonoee ja siksi alkoholikin maistuu enemmän.

5

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moni varmaan ajattelee, että minun pitäisi ajatella lapsiani ja heidän tulevaisuuttaan, mutta en pysty siihen, koska olen monien vuosien rankkojen kokemusten takia lähes tunteeton. Pystyn ajattelemaan vain sitä, että kunpa projekti loppuisi ja saisin sen elämäni takaisin, ettei sitä olisi aloitettu ja olisin saanut asua näihin aikoihin saakka omassa ensimmäisessä asunnossa. Ja toinen mitä pelkään on se, että kuolen projektin takia, että se kauan kestänyt stressi ja ahdistus tappaa minut. Tämä kaikkien kannattaa todellakin sisäistää, olen mieluummin köyhä kunhan vaan saan elää huomisesta lähtien ilman projektia. Lähestymis- ja yhteydenottokielto koskee ihan kaikkia ja kaikenikäisiä, koska en todellakaan jaksa ruveta tutustumaan keneenkään, tunnen eläväni toinen jalka jo haudassa! Olen rukoillut iltaisin, etten enää joutuisi kokemaan minkäänlaista kautta rantain kertomista ja se päivä kun huomaan ettei sitä enää ole ollenkaan, on päivä joka alkaa muuttaa elämääni paremmaksi! En jaksa auttaa ketään, koska oma jaksamiseni menee omaan tarpeeseen. ja siihen että selviän päivästä kerrallaan. Olen hyvin hauras ja vahingoittunut ja hyvin huonosti voiva ihminen pysty muuhun kuin juuri ja juuri itsensä kannattelemiseen. Niin se vain on, ajattelen että varmasti kaikki ne jotka ovat kokeneet äärimmäisen rankkoja vuosia ymmärtävät mistä on kyse, kun ihminen on todella uupunut.

• Anonyymi

En nyt pysty edes ajattelemaan milloin voisi olla sellainen aika, että jaksaisin ruveta tutustumaan uusiin ihmisiin. Sitä ei voi määritellä ulkopuolelta sen tietää vain ihminen itse, eikä sitä muut voi nopeuttaa ulkopuolelta. Voi myös käydä niin, ettei sellaista tarvetta tulee enää koskaan ja se voi myös liittyä siihen että, koska kokee tulleensa kiusatuksi niin ei enää jaksa luottaa ihmisiin! Projektin aloitus ilman lupaani niin laaja-alaisena tuntuu sekin kiusaamiselta ja oikeastaan koko projekti oli täysin turhaa, koska se pilasi omat itselle tärkeät suunnitelmat ja siinä tehtiin se todella kammottava virhe, ettei minulta edes kysytty tarvitsenko apua! Jos minulta olisi sitä kysytty olisin vastannut etten tarvitse, koska olen jo suunnitellut miten sen haluan elää. Ylipäätään uusiin ihmisiin ei ole minulle mitenkään välttämätöntä ja projekti on vain vahvistanut tätä tunnetta. Se liittyy juuri siihen kauheaan kautta rantain kertomiseen, jonka olen kokenut aivan kammottavaksi kokemukseksi. Mitään niin kauheaa en ole koskaan elämässäni kokenut!

• Anonyymi

Ihan ymmärrettävää. Toivottavasti pääset projekteista eroon ja saat rauhan.

• Anonyymi

Ketä sinä mielestäsi tulet taukki ymmärtämään, kun vastailet tälle miestrollille? Et taida olla itse sen eheämäii henkisesti

• Anonyymi

Olisi mukavaa tietää miten paljon ap kuluttaa aikaansa palstalla. Ei taida jäädä aikaa etsiä sitä itsensä ikäistä. Veikkaan kylläkin, että olet onnellisesti naimisissa ukkopaha.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      274
      7160
    2. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      64
      3879
    3. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      269
      3172
    4. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      52
      1909
    5. Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä

Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1377
    6. Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä

Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,
      Elokuva
      3
      1222
    7. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      5
      1077
    8. Ajattelin silloin

että jos olet kiinnostunut, ihan oikeasti, niin kuulen sinusta vielä.
      Ikävä
      101
      1033
    9. TTP avajaiset

Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja
      Haapavesi
      40
      982
    10. Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!

Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.
      Tv-sarjat
      0
      961
    Aihe