Viesti taivaiseen! En ikinä unohda sinua

Anonyymi-ap

Valvon taas ja mietin että kunpa et olisi kuollut ja pienen hetken kun kirjoitan tuntuu kuin olisit minun lähellä.

Olisitpa ollut täällä kun minulla on ollut ihan hirveä syksy.

Olisin tänä syksynä tarvinnut sinua.

Välillä tuntuu että haluan tulla sinun luo, mutta se ei ole mahdollista. Voisinpa edes kerran nähdä sinut, mutta se ei ole mahdollista.

9

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisinpa viimeisen kerran nähdä sinut ja hyvästellä erilailla miten tein. Kunpa olisin sinun kuoleman jälkeen ehtiny viimeisen kerran nähdä kuinka sinut oli puettu kauniiksi ja rauhallinen ilme sinulla.

      Mutta viimeinen näky, että näin sinut kuolleena sängyssä ja miksi se oli minä joka sinut löysi kuoleena. Sitä olen miettinyt ehkä muuten en ikinä olisi uskonut, että olet kuollut.

      En edelleenkään meinaa uskoa, mutta on pakko.

      Haluaisin palata koko sydämestäni siihen viimeiseen iltaan kun näin sinut elossa ja sanoa, että rakastan sinua yli kaiken ja olet ehdottomasti tärkein ihminen minulle ja kiittää sinua kuinka monet kerrat siedit minun käytöstä ja etkä koskaan luovuttanut.

      Sinä olet koko elämäni ollut ainoa ihminen, joka on uskonut minuun ja halunnut että minun elämäni on hyvää.

      Sinä olet ainoa ihminen joka EI koskaan antanut porttikieltoa.

      Sinä et koskaan hylännyt minut tai jättänyt.

      Sinä olet ainoa, joka on ikinä koskaan hyväksynyt minut sellaisenaan kuin oikeasti olen.

      Kiitos, että rakastit minua aina vaikka en aina ymmärtänyt kun ohjasit minua kohti itsenäistä elämää ja käytökseni oli minulta sinua kohtaan välillä hirveä.

      Sinä näit kuitenkin, että koska olet minut tänne luonut ja ilman sinua en koskaan olisi edes syntynyt, että et halua hylkää jotain mikä on lahja. Oma lapsi on kaikista suurin lahja.

      Kiitos, ettet koskaan hylännyt minua!

    • Anonyymi

      Kuka kuoli?

      • Anonyymi

        Katja on kuollut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katja on kuollut

        En tunne, osanotto🌹


      • Anonyymi

        Dude, you’re just insane as this all cuckoo for cocopuffs


    • Anonyymi

      Ikävä palstalla siksi koska joskus ihminen rakastaa toista niin paljon, ettei hylkää vaikka toinen olisi ollut huono.

      En tarkoita nyt mitään että pitää hyväksyä väkivaltaa missään muodossa vaan sitä että minä olen oikeasti kokenut aidon rakkauden.

      Rakkauden , joka on omanlainen joka syntyy jo aivan pienestä elämästä alkaen.

    • Anonyymi

      Lasten tekeminen on ihmiskunnan
      suurin taakka, mitä voi kuvitella.

      Entä hänen oma elämä?

    • Anonyymi

      Pitääkin tehdä nopeasti testamentti.

      • Anonyymi

        Taas tätä

        Voi kun

        On vaan tultava toimeen jäljeenjääneiden kanssa

        Kaikilla sama juttu

        Saithan pitää hänet kauan

        Olet jo iso mies

        Pärjäät

        With the help of your frieds


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe