Varatun rouvan kuville runkkaus.

Anonyymi-ap

Varmaan monia meitä puutteessa olevia miehiä kiinnostais saada varatun seksikkäitä kuvia, joiden kanssa fantasioida ja runkata varatun vaimolle. Aisuri oloisia avio miehiä varmaan moni. T. Laukeisin vaimollesi.

19

284

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee 🤣😅

      • Anonyymi

        Mitäs sä urpo muka tuon tiedät. Kommentoitikin vissiin ihan itseäsi hä hä hää.


      • Anonyymi

        Hä hä hää mitäs riehaannuit. Osuiko ja upposi hähähää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hä hä hää mitäs riehaannuit. Osuiko ja upposi hähähää

        Menkääs nyt spedet muualle leikkimään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menkääs nyt spedet muualle leikkimään

        Vedä paska huuleen hönö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vedä paska huuleen hönö

        Mitäs olet ite paska huuli hönö. Ethän sä hönö osaa muuta edes kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs olet ite paska huuli hönö. Ethän sä hönö osaa muuta edes kirjoittaa.

        No niin sää mää ja bää se tiedetään että olet perse Savon vanhapiika buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin sää mää ja bää se tiedetään että olet perse Savon vanhapiika buaahaa

        Jestas sentään tuota idioottia, mitäs olet helvetin yksinkertainen sää mää ja bää .Täällä on tiedetty jo kauan mikä olet ja mistä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin sää mää ja bää se tiedetään että olet perse Savon vanhapiika buaahaa

        Hä hä hää Mitäs että oikein savosta perse vanhapiika olet. Kiitos tuostakin tiedosta tuotahan just tarvittiinkin. Et siis vieläkään löyda itsestäs mitään hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin sää mää ja bää se tiedetään että olet perse Savon vanhapiika buaahaa

        No kova olet edelleen haukkumaan itseäsi. Voihan tuo olla tietysti tottakin ola mitä ittestäs kerroit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin sää mää ja bää se tiedetään että olet perse Savon vanhapiika buaahaa

        No miksi et tietäisi tuota itsestäsi. Ei ennen täällä tiedetty nyt tiedetään.


    • Anonyymi

      Mä runkkaan varatulle naiselle. Ihmiselle josta vaan tykkään aivan sairaasti. Hän on jopa vähän kiusaantunut siitä, että osoitin aikanaan kiinnostusta. Helpompi ihmiselle johon on jokin yhteys kuin aivan randomi.

      • Anonyymi

        Vain unelmissas eunukki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain unelmissas eunukki

        Mitäs hönö muuta voit tehdäkkään peräkammarin luuseri.


      • Anonyymi

        Minä olen myös lähettänyt kuviani tutuille kavereilleni joiden kanssa olen pannut aiemmin mutta nykyään asun kauempana.
        Niin lähetän heille kuvia kun hyväilen rintojani videolla ja öljyä niitä ja tyydytän itseäni.
        Tyydyttävät itseään kuulemma kun katsovat niitä videoita ja kuvia.
        Ja käyn joskus panemassa heidän kanssaan kun matkustan heidän luokseen..
        Ja on siinä silloin muitakin mukana ekstrana.
        Olen tykännyt ja nauttinut.
        Olen kyllä harkinnut muuttoa takaisin niin voisimme panna useammin. Nautin siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen myös lähettänyt kuviani tutuille kavereilleni joiden kanssa olen pannut aiemmin mutta nykyään asun kauempana.
        Niin lähetän heille kuvia kun hyväilen rintojani videolla ja öljyä niitä ja tyydytän itseäni.
        Tyydyttävät itseään kuulemma kun katsovat niitä videoita ja kuvia.
        Ja käyn joskus panemassa heidän kanssaan kun matkustan heidän luokseen..
        Ja on siinä silloin muitakin mukana ekstrana.
        Olen tykännyt ja nauttinut.
        Olen kyllä harkinnut muuttoa takaisin niin voisimme panna useammin. Nautin siitä.

        Miekin sain joku aika sitten täältä kahden varatun rouvan kuvii. T. Eläkeläinen Mikkelistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miekin sain joku aika sitten täältä kahden varatun rouvan kuvii. T. Eläkeläinen Mikkelistä

        Saml tapoo sain toinen rouva mies aisuri, helvetin naitava mitkä sääret ja pillu paistaa pitsi pöksyjen läpi. T. Vanhapoika mualta


    • Anonyymi

      Miksi juuri varattu? Miksi ei sinkku kelpaa?
      - Nainen ihmettelee

      • Anonyymi

        Toisen omalle kiima parempi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe