On se kuuma, ylhäällä 31Cylhäällä kannessa pisteenä kuumin kohta. Kuinkahan paljon säästyy euroja vuodessa kun laittaa kanneksi styroksin palan esim 5cm. Tietysti koko varaaja pitäisi lisäeristää mutta se ei ole mahdollista. Olematon säästö mutta teen sen silti jollain foamilla ja ah miten tulee hyvä olo. Fiksu nostaisi pelti kuorta esim 5cm ja uretaania nurkkia myöden pyöreän säiliön kulmatkin täyteen mutta se olisi kyllä ulkona tehtävä kun uuden varaajan asentaisi. Jotenkin harmittaa lämminvesivaraajan turhan kuumat ulkopinnat oikeasti. Eristys on tosi olematon noissa tehtaan jäljiltä. Toisekseen joku 500w lisävastus johon aurinkopaneelin saisi kytkeä omaksi erilliseksi jatkuva lämmitteiseksi ilman mitään ohjausta vaan ainakun wattikin tulee niin lämmittää. Kaikki pitäs itse tehdä jopa se vesilämmönvaihdin alaosaa kastike tason yläpuolelle ja saisi pikku pilke roska annoksella lämmittää haluattaessa. Lvv kun vie sähköä ja joka kw vie siirtomaksujakin. Pörssi sähkö? kiitos ei ikinä!
LVV 290litraa pystymalli L-I-S-Ä ERISTYS?
Anonyymi-ap
3
208
Vastaukset
- Anonyymi
Foam pala paikoillaan 50mm ja miksi en ole aiemmin jo tehnyt tätä onkin ärsyttävä asia.
- Anonyymi
Mitä näin jännää seuraavaksi?
- Anonyymi00004
"Mitä näin jännää seuraavaksi?" Haista sinä xxxttu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?5972720Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671436- 1061424
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831360- 1381246
- 1091187
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1341014- 48930
- 78920
- 47871