Kovin oli Lidilissä kansainvälistä 23. päivä. Pari afrikkalaista nuorukaista puhuivat kännyköihin asioitaan huutamalla. Ukrainalaisperhe, vanhammat + 4 lasta, valtasivat käytävät. Arabiaa puhuvat miehet pitivät poikittain pihassa autoaan kolmessa ruudussa. Lopuksi sisään laahusti sateenkaariväreissään afrikkalaisporukka 4 - 5 naista. Olin helpottunut kun pääsin autooni ja sen liikkeelle.
Muistan kun persujen terävä kärkinokka kuulutti neljä vuotta sitten, että
"on päättämällä päätetty, että Kankaanpäähän ei tule ainuttakaan yli tietyn kiintiön ulkomaista lomalle!"
Kovin oli Lidilissä kansainvälistä 23. päivä
30
517
Vastaukset
- Anonyymi
Tuollainen baabelinsakki oli siellä sunnuntaina 13.10. niin sisällä kuin pihassakin. Ulkomaan rekistereissä olivat autot. Muistilla pankkikorteilla maksoivat kassilliset tavaraa jokainen.
- Anonyymi
Sinulla oli uskomattoman erikoinenja ja jännittävä päivä, siitä riittää kerrottavaa lastenlapsillekin.
- Anonyymi
Onko sinulla afrikkalainen poikaystävä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla afrikkalainen poikaystävä?
Kiinnostaako sinua mustat miehet, vai miksi kyselet.
- Anonyymi
Ukrainalaiset ymmärtää,mutta mutta.
Ja kyllä ukrainalaiset lähtee kotimaahan,kun tämä Bidenin ja hölmön
lännen sateenkaari porukan sota loppuu!- Anonyymi
Haastattelussa kolme nuorehkoa miestä kertoi: "Miksi lähtisimme? Täällä on melkein kaikki ilmaista. Totta kai jäämme suomeen!"
- Anonyymi
Missä tuo sota käydään? Minulla on tiedossa vain Venäjän terroristivaltion aloittama laiton hyökkäyssota naapurivaltio
Ukrainaan. Siis se sota, jossa venäläiset sotarikollisen iskevät siviilikohteisiin kuten sairaalat, koulut, päiväkodit jne. tappaen vanhuksia, lapsia ja muita siviilejä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä tuo sota käydään? Minulla on tiedossa vain Venäjän terroristivaltion aloittama laiton hyökkäyssota naapurivaltio
Ukrainaan. Siis se sota, jossa venäläiset sotarikollisen iskevät siviilikohteisiin kuten sairaalat, koulut, päiväkodit jne. tappaen vanhuksia, lapsia ja muita siviilejä.Luet liikaa Korkeajännityksiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukrainaan. Siis se sota, jossa venäläiset sotarikollisen iskevät siviilikohteisiin kuten sairaalat, koulut, päiväkodit jne. tappaen vanhuksia, lapsia ja muita siviilejä.Sehän on jo ihan maailmanlaajuisesti tullut selväksi, venäläiset- sotarikolliset on surkeita taistelemaan sotilaita vastaan, mutta siviilien tappamisessa onnistuvat kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on jo ihan maailmanlaajuisesti tullut selväksi, venäläiset- sotarikolliset on surkeita taistelemaan sotilaita vastaan, mutta siviilien tappamisessa onnistuvat kyllä.
Sekoitat nyt juutalaiset ja venäläiset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkä ihmeessä sekoitetaan juutalaiset ja sotarikollisvenakot??
Otappa nyt punikki ne lääkkees taas, kyllä toi ahdistus siitä sit taas tokenee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkä ihmeessä sekoitetaan juutalaiset ja sotarikollisvenakot??
Otappa nyt punikki ne lääkkees taas, kyllä toi ahdistus siitä sit taas tokenee.Hei! Sulla on uusia ja tuoreita heittoja. Lue lisää Korkeajännityksiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samoja sotarikoksia molemmat tekee,toisen tekemiselle vain ummistetaan silmät...
- Anonyymi
Onhan Suomikin jo kohta melkein yhtä paska maa
kuin ne maat joista ne maahantunkeutujat tulevat,
sen kaiken paskan takia ovat alunperin lähteneetkin!
Vai kuuleeko joku oikeesti että se jotenkin Suomen tekee paremmaksi maaksi vai?
Jos niin olisi niin tännehän tulisi kaiken maailman
Norjalaisetkin, ja Ranskalaiset, ja Saksalaiset,
Irlantilaiset, Tanskalaiset ja Englantilaisetkin!
Mutta niitä et nää täällä "Maahanmuuttajina" Missään! - Anonyymi
Kävisit joskus kankaanpään rajojen ulkopuolella, ei tarvii ihmetellä että kun on muunkin värisiä ja muita kansallisuuksia kuin suomalainen olemassa. Ai että mua naurattaa nää tämmöset ihmettelijät. Hyvin te kuule sinne Lidliin mahdutte kaikki ostoksille sulas sovus.
- Anonyymi
Olen käynyt noissa mainituissa maissa Tanska, Norja,
Ranska, Saksa, Englanti, Irlanti ja monia muita maita!
Olen myös käynyt monissa eri kaupoissa kuten Lidlissä.
Mutta se on eri asia kuin se että Suomeen tulee vain maahanmuuttajia sellaisista maista joista halutaan pois minne tahansa ja juuri sen takia ei noista edellä mainituista maista muuteta Suomeen koska ovat kunnon maita jotka myös ovat muuttuneet huonompaan suuntaan sen jälkeen kun pahimpia maahantunkeutujia alkoi tulla Eurooppaan miljoonittain Euroopan ulkopuolelta.
Rehellisesti, onhan Suomikin muuttunut jo paljon huonommaksi monella tavalla juuri sen takia!
Jos itselleni olisi mahdollista muuttaisin itse pois
pahasta Suomesta mutta en ole varma mihin juuri samasta syystä miten on käynyt wanhalle kunnon Euroopalle!
- Anonyymi
ja missähän päin nämä mutapäät asuu, koskaa nähnykkää misään päin kpäätä.
- Anonyymi
Tiedätkö paikasta Myllymäen, Reiman ja Luomanraitin? Katsele kartalta ja uskalla käydä
- Anonyymi
Oottako huomanneet, että kun "ne" tulee, me suomalaiset väistämme, pelkäämme ja alistumme?
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan että Kankaanpääläiset pelkää? Ei muualla suomessa pelätä muita kansallisuuksia. Kankaanpääläiset ovat katos niin ymmärtämättömiä mistään niin lähtevät karkuun toisen näköstä ihmistä ja sitten tulevat tänne nettiin niistä rohkeasti kertomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat varmaan että Kankaanpääläiset pelkää? Ei muualla suomessa pelätä muita kansallisuuksia. Kankaanpääläiset ovat katos niin ymmärtämättömiä mistään niin lähtevät karkuun toisen näköstä ihmistä ja sitten tulevat tänne nettiin niistä rohkeasti kertomaan.
Ootko huomannut, että lainsäädäntömmekin muutettiin niin, että suomalainen vain voi tehdä "viharikoksen"? Ootko huomannut, että rasismia ei koskaan tee tai harrasta mustat, ruskeat tai albinot, vaan ainoastan valkoihoinen suomalainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko huomannut, että lainsäädäntömmekin muutettiin niin, että suomalainen vain voi tehdä "viharikoksen"? Ootko huomannut, että rasismia ei koskaan tee tai harrasta mustat, ruskeat tai albinot, vaan ainoastan valkoihoinen suomalainen?
Pahimmat rasistit kpäässä/parkanossa
- Anonyymi
Taisit pelätä kun menit autoon istuu,ja sieltä kyttäsit ,,
- Anonyymi
Onhan se metsäläiselle vaikea ja pelottava paikka kun tännekin on kulkeutunut ulkomaan kieltä puhuvia ja vähän tummempi ihoisia ihmisiä tai mitä lie.
- Anonyymi
Aloittajan kommentti kertoo aika paljon Kankaanpääläisistä. Ulkomaalaisia nähty kaupan pihassa, joukossa jopa mustaihoisia.
- Anonyymi
Ootko jo huomannut, että lainsäädäntömmekin muutettiin niin, että suomalainen vain voi tehdä "viharikoksen"? Ootko huomannut, että rasismia ei koskaan tee tai harrasta mustat, ruskeat tai albinot, vaan ainoastan valkoihoinen suomalainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko jo huomannut, että lainsäädäntömmekin muutettiin niin, että suomalainen vain voi tehdä "viharikoksen"? Ootko huomannut, että rasismia ei koskaan tee tai harrasta mustat, ruskeat tai albinot, vaan ainoastan valkoihoinen suomalainen?
En puhunut rasismista, puhuin kankaanpääläisistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En puhunut rasismista, puhuin kankaanpääläisistä.
Kankaanpääsähän ei ole rasismia!
- Anonyymi
Tää viesti on hyvä esimerkki siitä mitä kirjoitan kun haluan valehdella
- Anonyymi
No miksi kirjoitit sen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138