Olen tapaillut nuorta miestä, joka on 23, ja itse olen 41. Moni varmaan nyt huutaa kauhusta, ja itsekin poden outoa syyllisyyttä. Olen ikäistäni nuoremman näköinen (eikä tämän ikäinen nyt muutenkaan vanha vielä ole...), eli emme ehkä näytä naurettavilta yhdessä, mutta silti tilanne vaivaa. Tiedän ettei tällainen voi jatkua, koska kuulumme aivan eri sukupolviin. Mutta kun olen niin hullaantunut tuohon suloiseen nuorukaiseen, joka on mukava, älykäs ja ihana rakastaja. Sydäntä riipii kun tiedän että tämä loppuu. Hänellä on elämä tuossa vaiheessa, minulla tässä. Pitäisikö tämä laittaa kerrasta poikki vai antaa kestää niin kauan kuin kestää ja kärsiä vasta sitten?
Kun mies on paljon nuorempi
18
2987
Vastaukset
- jarski99
Itse olen 24v mies, ja minulla on/ollut useita seksuhteita/suhteita ikäistesi naisten kanssa. Tiedetään kyllä molemmat ettei pitkällä tähtäimellä vakavaa suhdetta tule. Mutta nauttii toisestena seurasta ja seksistä niin kauan kun molemmat haluaa ja tuntuu hyvältä. Ikäänkuin "päivä kerrallaan".
- olen
lukenut, että n.25-v mies ja nelikymppinen nainen ovat molemmat seksuaalisuutensa huipussa, ja TÄYDELLINEN pari lakanoiden välissä!! Anna mennä!!!
- nainen 43vee
minulla oli 28v poikaystävä. Ei se ikä ollut este. Suhteemme loppui sitten muista syistä.
Oletko joskus kuullut miehen vastaavassa tilanteessa miettineen asiaa tai nähneen siinä mitään ongelmaa? Tietynlaiset 5-kymppiset setäihmiset suorastaan etsiskelevät nuorten missukoiden seuraa.
Elä ja nauti elämästäsi, kun olet rehellinen itsellesi ja kumppanillesi!
Myytti ihanasta 4-kymppisestä naisesta ei ole tuulesta temmattu. Samanikäisiltä miehiltä se usein oman alemmuudentunteensa vuoksi unohtuu. Se on heidän vahinkonsa ja häviönsä.
Kun olen kuullut joidenkin "isojen poikien" sanovan, että he vaihtavat 4-kymppisen vaimonsa kahteen 2-kymppiseen, olen aina sanonut, että kyllä yksi 4-kymppinen nainen vähintään kahta 2-kymppistä vastaakin. ;)
Sanoo varttuneempi täti-ihminen.
Aurinkoista keskikesää!- 30+m
Joo, niin se vaan on, että nelikymppisenä Nainen vasta alkaa ollakin elämänsä kukoistuksessa... Jokin sieltä sisältä huokuu lämpöä, hehkua ulos! Kesää!
- 40+n
30+m kirjoitti:
Joo, niin se vaan on, että nelikymppisenä Nainen vasta alkaa ollakin elämänsä kukoistuksessa... Jokin sieltä sisältä huokuu lämpöä, hehkua ulos! Kesää!
Kunpa joku tulisi minulle sanomaan sen...
- 30+m
40+n kirjoitti:
Kunpa joku tulisi minulle sanomaan sen...
...päivänä joku sen Sinulle sanoo henkilökohtaisesti, ja aidosti sitä tarkoittaen! Iloista ja lämmintä Juhannusta! *halaus*
- 40+n
30+m kirjoitti:
...päivänä joku sen Sinulle sanoo henkilökohtaisesti, ja aidosti sitä tarkoittaen! Iloista ja lämmintä Juhannusta! *halaus*
toivon niin.Hyvää Juhannusta sinullekkin.Olet aarre jollekkin.
- 30+m
40+n kirjoitti:
toivon niin.Hyvää Juhannusta sinullekkin.Olet aarre jollekkin.
Kiitos.
- määh
PERVERSSI PEDOFIILI!!!111!!!! MEE HOITOON!!!111!!!
Noinhan te naiset olette aina sanomassa, jos joku ton i9känen mies ihastuu tai rakastuu ton ikäseen tyttöön, eli eikös se sitten teistä ookkaan sama juttu jos nainen on vanhempi? - mies23
nautitte toisistanne niin kauan kuin on mahdollista!
- N29
Olen aivan ihastunut yhteen 19-vuotiaaseen jätkään. Näytän ikäistäni paljon nuoremmalta/tunnen itseni ikäistäni nuoremmaksi. Molemminpuolista levottomuutta ja tuijottelua on paljon...Saa nähdä, että mitä tästä syntyy...
- Mies33
Minä olen naimisissa 16v. vanhemman naisen kanssa ja meillä menee ihan hyvin. Meillä on 6 ja 7 vuotiaat lapset. Aloimme seurustelemaan, kun olin 24.
- usein
Onkos vaimollasi pää usein kipeä, kun tekisi mieli. Ja onko takamus levinnyt, kun usein tuon ikäisillä äideillä ei ole ykkösluokan takamus. Sääliksi käy sua.
- Nainen
usein kirjoitti:
Onkos vaimollasi pää usein kipeä, kun tekisi mieli. Ja onko takamus levinnyt, kun usein tuon ikäisillä äideillä ei ole ykkösluokan takamus. Sääliksi käy sua.
Kadehditko toisten onnea ? Kyllä se niin on, että aivan muut syyt aiheuttaa päänsärkyä kuin ikä. Kateus esimerkiksi. Sun säälis on kateutta !
- heppu
Nainen kirjoitti:
Kadehditko toisten onnea ? Kyllä se niin on, että aivan muut syyt aiheuttaa päänsärkyä kuin ikä. Kateus esimerkiksi. Sun säälis on kateutta !
Kaverini on 36 ja avoliitossa 49v. naisen kanssa, ovat seurustelleet jo vuosikausia.
Suurin kriisi oli kun mies tajusi ettei tule koskaan isäksi.
Päättivät jäädä yhteen ja ovat onnellisia.
- tuige
Itse 36-vuotias nainen,sinkku, avioliitto ilman lapsia takana, kumpikaan ei halunnut. Näyttää nykyään siltä, että miehet jotka lähestyvät ovat 3-kymppisiä eronneita tai karanneita... Sitä nuoremmat yleensä ihan ok, lähemmäs 4-kymppiset taas välillä rasittavia vonkaajia tai arvostelevia rajan hieman liian ylös asettaneita.. no, jääköön sanomatta... :) 5-kymppisiin en ,tunne olevani vielä tarpeeksi aikuinen, joten parhaaksi vaihtoehdoksi jää alle 3-kymppiset!!! Joten onnea teille!
- Orvokki X
Ihanaa huomata, että suhtautuminen on pääasiassa positiivista. Toisaalta, eihän muiden mielipiteillä pitäisi edes olla väliä... Sitä ei kuitenkaan voi miksikään muuttaa, että mielessäni taka-alalla väijyy tietoisuus siitä, ettei tämä voi jatkua ikuisesti, vaikka itse sitä ehkä haluaisinkin. On todennäköistä, että nuori mies haluaa jossain elämänsä vaiheessa perheen, jota en hänelle enää pysty antamaan. Tai no miksen vielä tässä vaiheessa, mutta en taida olla sellaiseen enää valmis. Siispä nautimme yhdessä olosta. Melankolisena ihmisenä siinä on minusta jotain riipaisevan kaunistakin, että suhteemme loppu on ikään kuin läsnä koko ajan. En puhu siitä, mutta tajuan, että näin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731445
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä411039Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38735- 14660
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21650- 37637
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17593Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577