SOTKAMON NESTEELLÄ KAHVITTELU / JUTTELU
Torstaina 24.10. kello 14 - 15 kahvitteluhetki ja samalla jutellaan, muistellaan Antti Kelan 60-vuotispäivän merkeissä.
Yrittäjän taivalta taittunut 34 vuotta ja mukana Hiukkayhtiöiden naiset Leena, Jaana ja Elina.
Tule morjestamaan.
Lahjoja en tarvitse, mutta osta itselle tavaroita tai palveluita sotkamolaisista yrityksistä.
Antti p. 0505490666
Antti Kela 60 vuotta ja "bileet" nesteellä
14
591
Vastaukset
- Anonyymi
Antti oli tänään Alkossa ja jöllissä ostamassa viinaksia bileisiin.!
- Anonyymi
Mitä jos ulkomaalaisille maksaisi kunnon palkan ja lakisääteiset lisät. Vuokraakin kohtuuttoman paljon peritään. Eli huono palkka ja palkasta työnantaja ottaa erittäin ison vuokran vielä lisäksi. Näin on juoruiltu pitkin kyliä. Mielestäni kyseinen henkilö saisi muuttaa Suomussalmelle takaisin.
- Anonyymi
Ja naisille on sitten luontaisedut tarjolla
- Anonyymi
Vai on juoruiltu? Minun mielestä tällaisten juttujen kirjoitttelijat voisivat hankkia itselleen ammattilaisten apua. Siis hakeutua hoitoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai on juoruiltu? Minun mielestä tällaisten juttujen kirjoitttelijat voisivat hankkia itselleen ammattilaisten apua. Siis hakeutua hoitoon.
Niin monesta suunnasta tätä asiaa on kuulunut ja myös ukrainalaisiltakin, että ei voi ihan tuulesta temmattu olla tämäkään juoru.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin monesta suunnasta tätä asiaa on kuulunut ja myös ukrainalaisiltakin, että ei voi ihan tuulesta temmattu olla tämäkään juoru.
Tätä narratiivia on Sotkamossa jauhettu vuosikausia. Yhtä uskottava juttu kuin väitteet Ukrainan natsihallinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä narratiivia on Sotkamossa jauhettu vuosikausia. Yhtä uskottava juttu kuin väitteet Ukrainan natsihallinnosta.
Nää Antti ketjut ovat jotenkin niin noloja. Kuka niitä aina aloittanee, saisi lopettaa tuon homman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää Antti ketjut ovat jotenkin niin noloja. Kuka niitä aina aloittanee, saisi lopettaa tuon homman.
Eikö tuo ite Antti tämänkin ketjun ole aloittanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tuo ite Antti tämänkin ketjun ole aloittanut.
Mahdollisesti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sun mielestä noloja..Mutta toi setä mies esim on käyttänyt vuokralais naisiaan seksuaallisesti hyödykseen sekä muutenkin touhunnut muitten naisten kanssa pappa the taalar tyyliin..Et se siitä siveellisestä yrittäjä taustoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sun mielestä noloja..Mutta toi setä mies esim on käyttänyt vuokralais naisiaan seksuaallisesti hyödykseen sekä muutenkin touhunnut muitten naisten kanssa pappa the taalar tyyliin..Et se siitä siveellisestä yrittäjä taustoista.
Tämä on jo sen verran noloa, että minä Anttina antaisin nuo väiteet seksualiisesta hyväksikäytöstä poliisin tutkittavaksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on jo sen verran noloa, että minä Anttina antaisin nuo väiteet seksualiisesta hyväksikäytöstä poliisin tutkittavaksi.
Veikkaan että likaisia korttia sieltä löytyy
- AnonyymiUUSI
Kyllä nuo Antti -jutut on tympeitä, ei voi mitään.
Pitäkää ihmiset huoli itsestänne. Älkää sortuko tuollaisen takia herjaaviin viesteihin. Varokaa ihmeessä.
Kun otsakkeesta jo näkee, että aloittajalla on tarkoituskin vain ärsyttää, niin silloin ei pidä vastata kenenkään.
Provosoija saa "nuolla näppejään", kun kukaan ei välitä!- AnonyymiUUSI
Ystävällinen kutsu synttärikahville on ärsyttävä ja provosoiva?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138