Olette ihan pihalla

Anonyymi-ap

olleet koko tilanteesta jo pidemmän aikaa! Minä nimenomaan haluan ikäiseni kumppanin ystäväkseni ja hänen täytyy olla sellainen, jolla on hyvät vuorovaikutustaidot! En halua koskaan olla missään tekemisissä yhdenkään oman lapseni ikäisen kanssa ja on jo kauan kestänyt kokemus siitä, että tietyllä henkilöllä on hyvin huonot vuorovaikutustaidot! En vain voi sietää samalla tavalla ongelmaista ihmistä kuin eksäni oli, todella huonoine vuorovaikutustaitoineen. En ole kertonut vielä sellaista asiaa mikä tuntui minusta naisena valtavan kummalliselta, mutta koska se liittyy hyvin henkilökohtaiseen asiaan en sitä tänne kerro.

10

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos luulette etten halua asua ikäiseni kumppanin kanssa, olette siinäkin täysin väärässä. Se on mahdollista jos löytyy juuri sellainen ikäiseni mies johon todella tykästyn! Se on minulle tärkeää, että saan tehdä itselle mieluista työtä ja jos vielä löytää hyvän uuden kumppanin, niin silloin elämä tuntuu kaikin puolin hyvältä ja tasapainoiselta!! Älkää enää jatkako siitä oman lapseni ikäisestä kertomista. Minulle on ollut selvää jo viiden ja puolen vuoden ajan, ettei hän todellakaan ole millään tavalla tutustumisen arvoinen. Ihme hiippailija ja tietyllä tavalla outo. Olen nähnyt monia ahdistavia unia häneen liittyen!

• Anonyymi

Olen niin kauan yksin kunnes löydän uuden ikäiseni kumppanin ja ihan turha yrittää tyrkyttää elämääni sellaista ihmistä kaveriksi, jota en voi sietää monesta syystä johtuen. Käsi ylös kaikki, kuka haluaisi olla ystävä ihmiselle josta ei pidä ollenkaan! No niin eipä näkynyt yhtään! !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen niin kauan yksin kunnes löydän uuden ikäiseni kumppanin ja ihan turha yrittää tyrkyttää elämääni sellaista ihmistä kaveriksi, jota en voi sietää monesta syystä johtuen. Käsi ylös kaikki, kuka haluaisi olla ystävä ihmiselle josta ei pidä ollenkaan! No niin eipä näkynyt yhtään! !

Eikä saa enää tulla yhtään viestiä ns. toisinnolta joka on olevinaan joku muu kuin on. Tänään sain sellaisen viestin ruoanlaittoon liittyen. Mutta ne vastaa siihen, koska en piä siitä että minulle hyvin tutut henkilöt ovat mukana ns. esittämässä kautta rantain!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä saa enää tulla yhtään viestiä ns. toisinnolta joka on olevinaan joku muu kuin on. Tänään sain sellaisen viestin ruoanlaittoon liittyen. Mutta ne vastaa siihen, koska en piä siitä että minulle hyvin tutut henkilöt ovat mukana ns. esittämässä kautta rantain!

Olen inhonnut sitä jo pidemmän aikaa! Teidän pitää lopettaa kaikki ns. kautta rantain kertominen, koska se ei voi koskaan saada tilannetta paremmaksi! Se mitä se saa aikaan on se, että inhon tunne tiettyä henkilöä kohtaan vain vahvistuu! Nyt todella kannattaa lopettaa projekti siinä muodossa kuin se on ollut jo aivan liian kauan ja siksi se on saanut minut voimaan todella huonosti. SEN PITÄÄ LOPPUA VÄLITTÖMÄSTI! Onko teillä ymmärryksessä jotain vikaa, kun ette tunnu ymmärtävän kirjoitettuja sanoja. Tämä on hätähuuto, koska tuskin jaksan enää kämppääni siivota, koska olen aivan lopussa projektiin ja siihen, että se ylipäätään aloitettiin sellaisessa muodossa jota en ole voinut koskaan sietää, enkä tule koskaan sietämään! Ette voi saada koskaan mitään hyvää aikaan. Olette pahoja ihmisiä jos yhä jatkatte sitä!! Mikään muu ei ole koskaan saanut minua voimaan niin huonosti, kuin ns. projekti, johon minulta ei koskaan edes kysytty lupaa siihen!!

• Anonyymi

Komiikka sen kun jatkuu…

• Anonyymi

Komiikka piilee enemmän hyvä syyntakeeton siinä, että näet niin tavattoman paljon vaivaa sen eteen, että saisit nämä miehen kirjoitukset jalostettua tähän ainoaan elämäntehtävääsi 😉

• Anonyymi

🤩 wau
      Anonyymi aloittaja on mestari 👍
      Tietää toisten olevan aivan pihalla, onneksi itse on sisällä
      🤣🤣🤣

• Anonyymi

Kuulostat trollilta ja luulen, että oletkin. Ethän muuten jauhaisi koko ajan samaa asiaa. Jos et ole trolli, laita kone kiinni ja käy hakemassa se ikäisesi.

• Anonyymi

Sinä et taida edes ymmärtää mitä koko käsite trollaus tarkoittaa, vaan pyörit täällä ku puolukka ämpärissä hääräämässä tämän äijän kirjoituksissa ja ahdistut kun et löydä mitä haet🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et taida edes ymmärtää mitä koko käsite trollaus tarkoittaa, vaan pyörit täällä ku puolukka ämpärissä hääräämässä tämän äijän kirjoituksissa ja ahdistut kun et löydä mitä haet🥱

Mutta ko netissä lukoo näin ja näin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1757
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1692
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1248
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1061
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      1024
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      775
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      637
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      630
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      607
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      566
    Aihe