Nainen hakisitko yhtäkkiä viinerit

Anonyymi-ap

Lähikaupasta kun miehesi sanois nyt tai aamulla tekis mieli juoda viinerikahvit eli nainen kävisitkö nyt kaupassa kun sillä välin mies tekee teille muutamat herkkuvoileivät kuten sämpylän väliin sentin kerros kinkkua ja ainakin 10 juusto siivua ja paistanut kanan munankin väliin ja tomaattii tai suolakurkkuu voi olla tuore kurkkuakin ja keittää kahvit sillä aikaa kun kävisit kaupassa ja kun palaat niin kahvi valmista

27

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En lähtisi, jollen olisi muutenkin jostain syystä menossa kauppaan.

      • Anonyymi

        No eikö muka viineri maistu aamulla sinulle ja siihen vielä suolaista esim löylylenkkiä ooo mikä aamupala


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikö muka viineri maistu aamulla sinulle ja siihen vielä suolaista esim löylylenkkiä ooo mikä aamupala

        Juu ei. En sinnäkään en syö mitään niin aikaisin. Syön voikkarin sitten töissä kahvitauolla. Ja toisekseen ei kaipaa makeaa rasvapommia aamupalaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikö muka viineri maistu aamulla sinulle ja siihen vielä suolaista esim löylylenkkiä ooo mikä aamupala

        Jos mies kaipaa tuollaisia, niin hän voi hakea itsekin. Ei siihen minua tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei. En sinnäkään en syö mitään niin aikaisin. Syön voikkarin sitten töissä kahvitauolla. Ja toisekseen ei kaipaa makeaa rasvapommia aamupalaksi.

        Aamupala on ihmisen tärkein ateria ja kyllä ihmiset kotona aamupalan syö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamupala on ihmisen tärkein ateria ja kyllä ihmiset kotona aamupalan syö

        En syö kotona, kun ei ole nälkä. En myöskään rupea heräämään täysin turhaan vielä aiemmin. Sitäpaitsi kello 9 on vielä aamu, joten voileipä töissä kahvitauolla käy vielä erinomaisesti aamupalasta.


    • Anonyymi

      No joo, voisin käydä, lähileipomosta.

      • Anonyymi

        Tuskin leipomot on auki tähän aikaan


    • Anonyymi

      En, ei ole lähikauppaa. Viineri aamupalaksi muutenkin no can do. En syö viinereitä muutenkaan. Mies saa miettiä jo edellisenä iltana mitä syö aamulla ja varautua itse että löytyy. En mä oo mikään tsuppari.

      Entinen Eivori

      • Anonyymi

        Kyllä viineri kahvit aamulla maistuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä viineri kahvit aamulla maistuu

        Ei maistu. Mä syön turkkilaista maustamatonta jukurttia ja mysliä. Tai marjoja myslin sijaan joukkoon. Ei lisättyä sokeria. Jos mä söisin viinereitä ja muita leivoksia, olisin niin lihava ettei mitään järkeä.

        Onneksi en koe mitään himoja mihinkään makeisiin leipomuksiin, enkä enää karkkeihin tai suolaisiinkaan rasvapommeihin. En halua olla sika kunnossa. Yks elämä, sairauksia muutenkin paljon, vaikka olis nirunaru kokoa.

        Entinen Eivori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä viineri kahvit aamulla maistuu

        Olin tuossa reilut pari vuotta sitten 96 kiloinen möhkäle ja sain sen opettelemalla syömään järkevämmin pudotettua. Ei hotsita kenenkään ihmisen takia enää paisua niin isoksi.

        Joten syököön mies 107 kiloonsa mitä syö. Minä syön oman tarpeeni mukaan.

        Entinen Eivori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin tuossa reilut pari vuotta sitten 96 kiloinen möhkäle ja sain sen opettelemalla syömään järkevämmin pudotettua. Ei hotsita kenenkään ihmisen takia enää paisua niin isoksi.

        Joten syököön mies 107 kiloonsa mitä syö. Minä syön oman tarpeeni mukaan.

        Entinen Eivori

        Elämästä kannattaa nauttia ja syödä viinerin silloin tällöin ym hyvää kerran täällä vaan eletään ettei koko elämä pelkkää myslii ja silti samat vaivat vaik syö myslii ja kauraa on muutakin ruokaa aika ankee ja yks puolinen elämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämästä kannattaa nauttia ja syödä viinerin silloin tällöin ym hyvää kerran täällä vaan eletään ettei koko elämä pelkkää myslii ja silti samat vaivat vaik syö myslii ja kauraa on muutakin ruokaa aika ankee ja yks puolinen elämä

        Nautinkin. Kevyempänä liikkumisestakin.

        Entinen Eivori


    • En mä kyllä lähtis yksin.

      Eikä oikeesti välittävä mies lähettäisi mua edes yksin tonne pimeeseen kipittelee pitkin kyliä.

      Vois mennä yhessä ja kahvi valuis sil aikaa.
      Ja pakkasessa ois kuitenki aamuksi jotain.

      Nyt keitän iltakahvit ja syön ärrältä ostetun Nyyttipullan.
      Se on sellanen miehellä olevan jutun mallinen pulla jossa on tollasta naminami mönjää 😉🤭

      • Anonyymi

        Olkoon sitten mennään huomenna kaupaan sitten tos o herkkusämpylää ja kahvii pulla on hyvää sopii kahvin kera itsellä ei ole mitään makeaa iltapalaksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olkoon sitten mennään huomenna kaupaan sitten tos o herkkusämpylää ja kahvii pulla on hyvää sopii kahvin kera itsellä ei ole mitään makeaa iltapalaksi

        Voi harmi ettei sulla ole mitään makeaa.


    • Anonyymi

      Onneksi mies ei sano eikä tee tuollaisia voileipiä.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Mitäs vikaa nyt on herkku voi leivissä


    • Anonyymi

      En jäisin vahtimaan ettei mies tunge sämpylän väliin koko jääkaapin sisältöä.

      • Anonyymi

        Nyt ei pihistellä kun teille kahdelle tehdään ei vieraille


      • Anonyymi

        Tai sit heitetään sämpylät meneen ja syödään pelkkii lisukkeit eli kiinkkuu juustoo paistettui kananmunii tomaattii ja jos lihapullii niin niitäkin tänään tämmönen iltapala


    • Anonyymi

      Tietenkin. Jos mies noin äheltää sämpylöidensä, muniensa, kinkkujensa jne. kanssa, kyllä wienerit voisi hakea.
      Vilma

      • Anonyymi

        Lisäys. Aamuhan on 11.59 asti.
        Vilma


    • Anonyymi

      Mitä teet sitten syömättä jääneiden viinereiden kanssa? Et kai mitää arveluttavaa tai pervoa jopa?? :D

      • Anonyymi

        b-l:n tapaan. Pakkaseen wienerit niiden edellisten wienerien viereen.
        Välillä niitä ihailisin.
        Vilma


    • Onko muka koteja, joissa ei ole kattavaa viinerivarastoa pakkasessa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3081
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      88
      2095
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      78
      1719
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1445
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      239
      1235
    6. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      148
      1104
    7. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1074
    8. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      116
      1059
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      13
      1018
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      48
      1011
    Aihe