Yli 80:nen saanut sammutimen sisällön päällensä,siitä kasvot ja kädet kärsiä pahastikin.Raision uutiset ei ole turvallista kulkea näinkö opetettu?
Vanhempien turvallisuus
10
339
Vastaukset
- Anonyymi
Sama suomeksi?
- Anonyymi
Onko ymmäryksessä vikaa natsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ymmäryksessä vikaa natsi
Sama suomeksi?
- Anonyymi
Ikäihminen voi saada vaikka sydänkohtauksen, kun tuollaisen hyökkäyksen kohteeksi joutuu. Jos ei heti niin sitten tuntien kuluessa. Ja ihan hyvä jos toi häirikköjengi saatais jo kiinni ja korvausvastuuseen tekemisistään.
Ei liene noiden vekaroiden vanhemmilla häpeämiseen kykyä! Niin kuin ei liene senkään porukan vanhemmilla, jotka siellä Raision keskusta-alueella hävyttömiä huutelevat. Säälittävää, sillä ne huutelijat ovat jonkun aikuisen yllytyksen alaisia. Huutelijat huutelevat sellaisia asioita, jotka eivät huutelijoiden ikäisille kuulu, ja toisaalta jos ovat huutelevinaan joistakin menneistä asioista, niin nuo huutelijat eivät ole tapahtumien aikaan olleet vielä olemassakaan, ja vielä enemmän huutelijoilla ei ole ymmärrystä juuri minkään vertaan mihinkään päin, sen ymmärryksen puutteen todistavat tekemiset ja sanomiset, ja eipä liene se yllyttäjäkään paljon tätä sakkia järjellisempi! Hirvee kauna sillä tyypillä kuitenkin taitaa olla, tosin ei ole mitään tietoa, mitä sille tyypille oltais niin kuin tehty tai aiheutettu, joten se kauna on ihan sen omaa sepitettä niin kuin moni muukin sen tyypin tekemisissä. Tietty, kysyä voi myös, palkitseeko se yllyttäjä näitä jengiläisiään jotenkin... ja miten... Sekopäiseen käyttäytymiseen ja älyttömyyksiin sortuvat alaikäisethän voivat olla jonkin aineen vaikutuksen alaisia, noin niin yleisesti sanottuna eikä tarkoiteta sokerihumalaa.
Ei hävetä tota sakkia. Muuten eikö ole olemassa jokin tietty ryhmä kansaa, joka ei todellakaan kykene mitään häpeämään, sen sijaan sen jäsenet häpäisevät muita kostaakseen. Mutta tuo keskustan sakki, no, se häpäisee tekemisillään lähinnä vanhempansa, mutta silläkään ei ole vanhemmille mitään väliä edellä mainituista syistä!
Raisio, sekopäitten kaupunki. Raisio muuttuisi heti paremmaksi, kun.... - Anonyymi
Mistä ne jauhesammuttimet on pöllitty? Montako on pöllitty? Lehti kertoo että Turun puolella joku toinen, nuorempi, henkilö on joutunut saman porukan jauhottamaksi.
Pesulalaskut jengille! - Anonyymi
Kerran silikonirintojen kanssa kävi ikävä tilanne.
– Minulla oli implantit, jotka hajosivat aivan pillunpäreiksi, Palander kertoo podcastissa. - Anonyymi
bää bää lampaat
- Anonyymi
Suvakkiposdujej idioottikakarat taas pahanteossa. Nää on näitä kullanmuruja joilla on tyhmät vanhemmat.
- Anonyymi
Marketissa ääntänsä käyttäneelle: sepittelijän puheet ja sepittelijän vainoaman kirjoitukset poikkeavat siten, että kirjoitusten sidällösyä ei löydy vainoajan puheitten sisältöä!
Vainoaminen - Anonyymi
Vainoaminen, poliisin tekstistä ensimmäisen kappaleen voi jättää huomiotta, muuten kyllä sopii
https://poliisi.fi/vainoaminen
Uhkaamists seurailua tarkksilua, ei-toivottuja yhteydenottoja, kontaktiyrityksiä kuten nyt vaikkapa marketissa..
Tappouhkaus, ilkivaltainen häirintä, pahoinpitely.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529