Sä saisit kenet

Anonyymi-ap

Sä vaan haluaisit

88

2095

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et siis halua minua.

    • Anonyymi

      Ajattelen hänestä samoin

    • Anonyymi

      Noniin sit loppuu nää psykoosit taas ennenku edes alkaa...

      • Anonyymi

        Mieti sinä tarinatoope vaiks sitä oraalihommaa tai mihin sulla pakkoajattelua onkaan. Selvästi vikaa myös alakerrassa K


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieti sinä tarinatoope vaiks sitä oraalihommaa tai mihin sulla pakkoajattelua onkaan. Selvästi vikaa myös alakerrassa K

        Noilta osin yleensä miltäkö pillu mahtaisi tuntua sen toki olen oppinu jo että siinä melkopitkälti ainoa ero on kantajassa itsessään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noilta osin yleensä miltäkö pillu mahtaisi tuntua sen toki olen oppinu jo että siinä melkopitkälti ainoa ero on kantajassa itsessään

        No siitä puhe mistä puute sinullakin, sukurasitteinen sielun serkku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siitä puhe mistä puute sinullakin, sukurasitteinen sielun serkku

        Aa että, tästä nautin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieti sinä tarinatoope vaiks sitä oraalihommaa tai mihin sulla pakkoajattelua onkaan. Selvästi vikaa myös alakerrassa K

        Haluatko Kojootti tallentaa tämänkin kommentin sinne laittomalle pikku leikekirjasellesi?


    • Anonyymi

      Pidä pää kylmänä jalat lämpiminä pohjalliset kengistä uusi pese kuivata. Kenkien huolto Vahaus riittävä uni D vitamiini Syö terveellisesti
      Kaikki menee hyvin.

    • Anonyymi

      On vain yksi hän. Eli ei kiinnosta kommenttisi. Moi.

      • Anonyymi

        ……:3


      • Anonyymi

        Kaikki sen tietää että sitä naista on vain yksi kpl tämän maan päällä. Se saa kenet vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki sen tietää että sitä naista on vain yksi kpl tämän maan päällä. Se saa kenet vaan.

        En ol nähny tavannu tai tunne yhtäkään sellaista naista joka saisi ihan kenet vain panoksi toki saavat ihan kenet vain epätoivoisen tai seksiriippuvaisen jolle/joille kelpaa reikä kui reikä kunhan paineet pääsee poistaan oletteko osannu yhtään edes ajatella niissä märissä päiväunissanne kuinkako monella julkulla mahtaa olla tai on vähintään ollu joku sukupuolitauti kun ovat polkeneet milloi mitäkin faniaan tai bändäriään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ol nähny tavannu tai tunne yhtäkään sellaista naista joka saisi ihan kenet vain panoksi toki saavat ihan kenet vain epätoivoisen tai seksiriippuvaisen jolle/joille kelpaa reikä kui reikä kunhan paineet pääsee poistaan oletteko osannu yhtään edes ajatella niissä märissä päiväunissanne kuinkako monella julkulla mahtaa olla tai on vähintään ollu joku sukupuolitauti kun ovat polkeneet milloi mitäkin faniaan tai bändäriään

        orpo sai maisalta herpeksen+ tippurin silmään.
        Tippurist jäi pysyviä vaurioita orpon psyykkeeseen.
        Tartutti sen myös purraan, josta oireet huomaa kävelyssä ja päännykimisessä..orpon änkytys, käsien tärinä johtuu aivoihin peistytyneestä herpeksestä ..Ihan niiku puuttinillaki.


    • Anonyymi

      Noin sanotaan yleensä kun halutaan luovuttaa silleen nätisti.
      En ole silti ketään Muuta halunnut, mutta jos en kelpaa niin....

      • Anonyymi

        En ees tiiä mitähaluun tai häntä mut sit taas en -sivusta


      • Anonyymi

        Höpö ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö ❤️

        Ite oot😘mussu💕


    • Anonyymi

      Halaus puuttuu

    • Anonyymi

      Aika monikin saisi varmasti jonkun jos viitsisi panostaa. Mutta kyllä siinä tiettyjä rajoituksiakin on mihin mahkut ns riittää.

    • En ole niin rikas.

      • Anonyymi

        Sua ei kukaan huoli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sua ei kukaan huoli.

        Ei sillä ole enää väliäkään. Elämä loppui jo.


      • Anonyymi

        Myy sinä sitä pullaa siellä navetassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sua ei kukaan huoli.

        Olet varmasti oikeassa tässä asiassa tämän susihukkamiehen suhteen vanha piika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myy sinä sitä pullaa siellä navetassa

        😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet varmasti oikeassa tässä asiassa tämän susihukkamiehen suhteen vanha piika

        Onks tää trollaaja joku vanha piika?? No ilmankos on niin katkera akka 😂😂🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks tää trollaaja joku vanha piika?? No ilmankos on niin katkera akka 😂😂🤪

        Joo, kyllä yksi sinun juttujen susiguben kimpussa pyörivä on sitä lajia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kyllä yksi sinun juttujen susiguben kimpussa pyörivä on sitä lajia

        Ei ätmihuntteri siis, vaan omille henkisille reissuillen jäänyt naiseksiluulija. t mieheksiTietäjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kyllä yksi sinun juttujen susiguben kimpussa pyörivä on sitä lajia

        Miksi aina pitää dissata muita? Jos pääkoppa kumisee tyhjyyyttä, niin silloin kannattaa olla hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks tää trollaaja joku vanha piika?? No ilmankos on niin katkera akka 😂😂🤪

        Eipä ois uskonut sinustakaan tuota kommenttia laukovan.
        Vanhoissa piioissa ei oo mitään vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ois uskonut sinustakaan tuota kommenttia laukovan.
        Vanhoissa piioissa ei oo mitään vikaa.

        On niissä silloin jos katkerat tarinallisuudet perustuu pitkälti omiin vajeisiin elämässä


      • Anonyymi
        UUSI

        Pelkkä raha ei riitä saamaan kenet haluaa, siihen vaikuttaa myös ihmisen persoona, eli jos olet hyvä tyyppi, mukava, rento, omaat positiivisen asenteen ym.
        Sivu.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkä raha ei riitä saamaan kenet haluaa, siihen vaikuttaa myös ihmisen persoona, eli jos olet hyvä tyyppi, mukava, rento, omaat positiivisen asenteen ym.
        Sivu.

        No tietty niin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sua ei kukaan huoli.

        Kukapas se sinä rumilus olet kellekään sanomaan kelle ja tai ei. Sua ny ei ainakaan kukaan haluais senkin mt-ongelmainen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kyllä yksi sinun juttujen susiguben kimpussa pyörivä on sitä lajia

        En ole susigubbe? Huono yritys 👎 Mutta ei hänessä näytä olevan vikaa ainakaan jos tuohon vanhapiikatrolliin vertaa. On varmaan pätevämmät syyt jos ei kukaan huoli häntä. Eikä ulkoinen rumuus taida olla edes se pahin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ois uskonut sinustakaan tuota kommenttia laukovan.
        Vanhoissa piioissa ei oo mitään vikaa.

        No taitaa se olla jos se piikuus kirvoittaa muita haukkumaan. Ei taida olla piikana kovinkaan tyytyväinen elämäänsä kun täällä päivät pitkät käy muita haukkumassa.


    • Ehkä, mut haluun vaan sen yhden ja "oikeen" Veeran

      • Anonyymi

        Sulla on jo lähestymiskielto sitä kohtaan. Joten turha haluta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on jo lähestymiskielto sitä kohtaan. Joten turha haluta.

        Mikäs se sellanen lähestymiskielto on josta mulla ei oo mitään tietookaan? Minä en ole kukaan Veeran väkivaltainen exä tai muukaan sekopää, välitän hänestä aidosti koko sydämelläni.. <3


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on jo lähestymiskielto sitä kohtaan. Joten turha haluta.

        Naisten (hypoteettinen) pahoinpitelijä täällä huutelee ja tehtailee omia lähestymiskieltojaan ihmisille, tiedätkö miten sairasta tollanen ihmisten kontrollointi ja manipulointi on? Fyysinen väkivalta ei ikinä ole oikein, eikä ihmisten kontrollointi ja manipulointi, en tiedä mihin sekopäähän mut sekotat nyt jos et oo yks niistä ärsyttävist trolleist tai muista häiriintyneist ihmisist.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on jo lähestymiskielto sitä kohtaan. Joten turha haluta.

        Mistä sinä trolli tuon tiedät ?Ettet vain oisi mustis?
        Nimimerkillä: Kyllä koira koiran tuntee .


    • Anonyymi

      Kysymys ole siitä, että saa kenet haluaa vaan se keneen on tunteita. Naiselta

      • Anonyymi

        Juuri näin!


    • Anonyymi

      Todennäköisesti jos esittäisin jotain mitä en ole.

    • Anonyymi

      Ai, sepä hienoa! Haluan Marion Cotillardin!

    • Anonyymi

      Niin mä tiiän. Oon heitelly sulle sydäntä ihan turhaan. Niin paljon parempaakin on.

      • Anonyymi

        Snif


    • Anonyymi

      Minä
      Nainen
      En ole saanut enkä tule saamaan

    • Anonyymi

      Pim*bua vaiko p*belssiä hmm

    • Anonyymi

      Nii kyl. Ihan ruuhkaa ollu täs. TiäksÄÄÄ

      • Anonyymi

        Jaa jonotetaanko sinun juttuja kuulemaan?


    • Anonyymi

      Ehkä haluaisin uskoa noin mutta sydämeni on sykkinyt vain yhdelle.

      • Anonyymi

        Teillä on vsrmsan ongelmia tuon seksuaalisuuden ja hiustemkaa, ku jstkuvasti on noi asiat teillä käsittelyssä🌈🙊👽! Hyväksykää ittenne sellaisina kuinolette! Ei se asia tule paremmaksi täällä kirjoitellen!


    • Anonyymi

      En, ja mitä ihailullakaan tekee? Tärkeintä on ihminen josta itse viehättyy ja joka ymmärtää luonnettasi.

    • Anonyymi

      Niin sinäkin, mutta taidat olla valinnut minut😉❤️

    • Anonyymi

      Ei se mitään merkitse, kun haluan vain sinut.

    • Anonyymi

      Jaadi jaa... "Olen valinnut sinut" ja silti täällä palstalla pyöritte. Sanahelinää vaan tuollainen. Lähestykää kaivattujanne ihan oikeasti! Kaikki muu on vaan pelailua ja vedätetty osapuoli saattaa jäädä jumimaan tänne vuosiksi.

      • Anonyymi

        Pelailua? Ettei ole rohkeutta lähestyä irl? Todella outo kommentti. Ensinnäkään ei se vähennä mun tunteita mitenkään jos kirjoitan niistä tänne, enkä epävarmuudesta johtuen niistä ole vielä kertonut. Minulle tunteet eivät ole mitään pelailua.
        Jos sinulla on kaikki hyvin, miksi tulet tänne jakamaan noita neuvojasi, ja yllättäen negatiivisella ajatusmaailmalla? Oletat myös että täältäpä ne oikeat itsensä aina tunnistaa.
        Jos tiedät että joku jää jumiin vuosiksi.. missä itse olet aikasi viettänyt?


      • Anonyymi

        Hei,mitä pahaa täällä on ollessaan?Täällä voi joku yhtäkkiä kaivata minuakin joten skarppina pitää olla.
        Jos en vastaa hänen tunteisiinsa hänen toivomalla tavalla ,pidän kuitenkin luonnollisena hänelle ilmoittaa sitten irl tämän.En halua itse ainakaan et joku jää roikkuu minuun.Jokainen tehköön mitä lystää ,puhuin vain omasta puolestani.


      • Anonyymi

        Ehkä tätä nk kaivattua ei ole ollut ikinä olemassakaan, jos ei ole lähestynyt ns oikeasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tätä nk kaivattua ei ole ollut ikinä olemassakaan, jos ei ole lähestynyt ns oikeasti

        Mutta mikäs siinä älyllisessä epärehellisyydessä, että mumisee jonkun ihmisen ns pelailusta omien mielleyhtymien perusteella kun täällä keskustelupalstalla on näitä anonyymeja kirjoituksia.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tätä nk kaivattua ei ole ollut ikinä olemassakaan, jos ei ole lähestynyt ns oikeasti

        Sitä minäkin pelkään, koska minua ainakin on lähestynyt henkilö, joka ei ole se, jota olen kaivattunani pitänyt.


    • Anonyymi

      Ehkä saisin, mutta ei siltä vaikuta. Nyt, jos ensi alkuun hindut, buddhalaiset ja muslimit pysyisivät kaukana minusta.

      • Anonyymi

        Kenestä🥲Laita tunnisteet.


    • Anonyymi

      Niin mitä siitä si mulla on jo kaksi lasta mun ei tartti tyytyä jättää paljon avoimeksi vai mitä mitä se voi haluta kun ei ulkonäkö riitä eikä auta onko rahaa vaiko ei ei auta vaikka olisi nuori on se hieno paikka tää suomi24 täältä yritätte kaikki mun kirjotukset löytää ni ihan kuka vaan yksin siihi saa käyttää vähintään seuraavat viiskyt vuotta ottaa meinaan vitusti aikaa lukea jokea kommentti mitä tänne kukakin on kirjotellu

    • Anonyymi

      Niin se sitten on kun sanotaan.

    • Anonyymi

      Hyvä tietää tilanne haltuun

    • Anonyymi

      Ja sen takia pelkäät edes yrittää, harmi. Vain sillä on merkitys kenet haluaa, ei se kenet saisi.

      • Anonyymi

        Enpäs pelkää. Tai vähän vaan.


      • Anonyymi

        Ehkä et höpise tarkoittamallesi henkilölle, vaan elät illuusiossa, että naisella on joku mielen vika tai rajoite


      • Anonyymi

        Ei silläkään ole merkitystä, kenet haluaa.

        Vain sillä on merkitystä, kenelle uskaltaa mennä sanomaan, haluan sinut. Ne kaikista parhaat kun eivät ole jonossa itseään tyrkyttämässä, ovat ronkeleita ja oman arvonsa tuntevia itsekin.

        Kaikki muu on haihattelua ja surkeaa teoriaa.


    • Anonyymi

      Tämä voi olla myös sellainen lause, joka sanotaan kun halutaan, että ihminen katoaa pysyvästi pois ja joka kanavasta. Että hittoako yrität pyörittää jotain mistä et ole edes kiinnostunut ja lähettelet nakkevideoita kysymättä. Se on nätisti kiitos ei helve*issä

      • Anonyymi

        Kiinnostus on voinut myös joissain esihistoriallisissa tapauksissa olla ihan vain todellisen persoonan selvittämistä. Joskus voi riehaantua skagan puhumiseen, jos toinen ei juuri muuta tarjoa. Olla ehkä seurana kun toinen sekoilee omia juttuja. Silti voi suhtautua platonisesti, mutta löytää elämään jonkun kulman mitä ei ollut ajatellut aiemmin. Toisen persoona vaihtelut voi mietityttää, halveksunnasta ihan kypsään keskusteluun ja sitten taas outoon 12v gangsteri örinään. Turha sitä on enää murehtia. Turha kuitenkaan syyttää toisia, ei ne asiat ihan niin yksinkertaisia ole. Omista ongelmista muiden syyttely viittaa myös usein päihdeongelmiin, samoin se ettei osaa päästää irti ja päihdeongelmat ei kuulu minun elämään ollenkaan. En mä niistä muita myöskään herjaa, kaikilla on jotain haasteita.


    • Anonyymi

      Mutta haluun T sut.

    • Anonyymi
      UUSI

      Millainen tyyppi se on jos saisi kenet vain haluaa?

    • Anonyymi
      UUSI

      Se ei ole mikään tekijä ihmissuhteessa, vaan muut seikat sekä ymmärrys. Naiselta.

    • Anonyymi
      UUSI

      Jani sullapa oli lyhyet päikkärit. saitko nyt nukuttua

    • Anonyymi
      UUSI

      Käkkärit on kallellaan taas ties minne?

    • Anonyymi
      UUSI

      Mut beibi mä ikävöin sua. Nainen sul on parantava vaikutus muhun. Mihkähän mä vielä joudun sun kanssas tai et jos annan liikaa tilaa näille tunteille.
      Tiäks nytki voisit olla vaa täs. Kyl mä pitäisin sust kiinni ja tekisin sul aamupalaa. Tai mä veikkaan et sä nukkuisit vielä. Mulle jäis aina aamutouhut mut mä oon tottunu siihe niinku tiiät. Sirkus ois pyöriny jo luultavasti tunteja kun ’saisin’ tarjoo sulle ne kahvit. 😀☀️❤️

      • Anonyymi
        UUSI

        Se olis ihanaa kulta😘


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olis ihanaa kulta😘

        Hemmottelisin sua & laittaisin sut nauttimaan kultaisin.. Ois kiva nähä sun kasvoista kun katot mua rakastuneesti.aaah. Tiiät ittekki et pystyisit/osaisit juoksuttaa mua vähän😘 … laita mut juokseen jonku takii mä sytyn siit ajatuksesta


    • Anonyymi
      UUSI

      Rakastan sua♥️

      • Anonyymi
        UUSI

        Miten paljon


    • Anonyymi
      UUSI

      Ensitaapamisesta asti oon ihan pyörällä kun mietin sinua. Olet päivänvaloni hymyilyttää kohdatessa. Jos voisin valita sinut elämääni valitsisin. Mutta elämän haasteet ja arvomaailma meidät erilleen asettaa. Oot huumorintajuinen, nöyrä asemastasi huolimatta. Ei ehitty keskustella kahden kesken, harmittaa. En usko että päädyt tänne tätä lukemaan . Jokin minussa vetää sinuun päin ihanko oisit sielukumppani.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kunpa saisin sinut.


    • Anonyymi
      UUSI

      Haluun sut K ❤️

    • Anonyymi
      UUSI

      Rakkauden minä haluun ja ilmeisesti sen saan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3081
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      88
      2095
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      78
      1719
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1445
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      239
      1235
    6. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      148
      1104
    7. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1074
    8. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      116
      1059
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      13
      1018
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      48
      1011
    Aihe