Onko se niin,että myymälä päällikkö tervehtii vain tiettyjä asiakkaita. Tossa yksi päivä kävin siel niin edellä olevaa kyllä tervehti mut eipä minulle sanonut mitään. Olisko se vaikuttanut ,että itselläni oli työvaatteet päällä ja edessä olevalla rouvalla oli niin sanotusti pyhä vaatteet päällä.
Taitaa minua kutsua Ylivieskan kaupat kun kuljen päivittäin siellä päin.
Tokmanni Oulainen
25
1385
Vastaukset
- Anonyymi
No voi voi
- Anonyymi
Miten voit ylipäätänsä missään kaupassa käydä?
- Anonyymi
Nii se on. Ja katsotaan kuin tyhmää jos jotain kysyy. Vähän sama kaikilla myyjillä siellä. On niin sotkuinen ja ahdas kauppaki ettei viitsi muutenkaan paljoa asioida.
- Anonyymi
Hän ei ollut sillä päällä.Vähän joka paikassa valikoidaan asiakkaitamutta Tokmannilla on nykyään melko kireitä myyjiä.Työt lisääntyy kun myyjiä vähennetään!
- Anonyymi
Mutta jos se on lestis, niin ei tervehdi muita kun toisia lestiksiä.
- Anonyymi
Tervehtiminen on toisarvoinen asia. Tärkeintähän on jos saa edullisia ostoksia.
- Anonyymi
Tilaa Temusta tai Aliexpressistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilaa Temusta tai Aliexpressistä.
Just ja tuet ihmisoikeuksia polkevaa Kiinaa!??
Vain pölkkypää tilaa mitään Kiinasta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just ja tuet ihmisoikeuksia polkevaa Kiinaa!??
Vain pölkkypää tilaa mitään Kiinasta!Pölkkypäät eivät törsää rahojaan suhteettoman kalliiseen romuun ja huonoon palveluun, sen sijaan törsäävät roposiaan hyvään palveluun ja riittävän hyvään laatuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pölkkypäät eivät törsää rahojaan suhteettoman kalliiseen romuun ja huonoon palveluun, sen sijaan törsäävät roposiaan hyvään palveluun ja riittävän hyvään laatuun.
Kiinasta kauppojen tavarat nykyisin pääosin tulee lähes kaikessa ostoksissa on kiinalaista mukana. Niistä ihmis oikeuksista taitaa suomi loukata eniten lopa kepun kansanedusta aiko ottaa rokottamattomila ihmis oikeudet pois tälläisiko ne täällä äänestävät eduskuntaan.
- Anonyymi
Pakko se vaan on muissakin ammateissa tervehtiä, vaikka ei kiinnostas. Ärsyttää kassalla, kun hän sattuu olemaan. Muita ei voi moitiskella.
- Anonyymi
On kyllä huonosti hoidettu kauppa. Miten Tokmannilla on varaa tuollaista pitää. Kyllä siitä ihan siistin sais ja hyvää tavaraakin, kunhan siellä ois tekevä ja osaava johtaja.
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18679493/oulaisissa-tapahtuva-identeetti-varkauksien-sarja-
Itse välttelisin "kauppaa". Ostoksethan voi hoitaa pääkonsernin puolesta verkosta, varmaan lakkauttavat kaupan. - Anonyymi
Hyvä kauppa mutta tilat surkeat
- Anonyymi
Tilat on kyllä kaupalla surkeat ja työkaluja voi harvoin katsella koko hyllynmitalta kun on kaikenmaailman tavaraa koko väli täynnä. Myyjät omasta mielestä mukavia mutta jatkuvasti tuo Työkalu osaston tukkiminen tympäsee
- Anonyymi
Vaatisko tuo muuta kuin organisointia ? Tai koulukkaita tyhjentään tulleita tavaroita "heti" etteivåt tuki käytäviä, sehän on oikeastaan jopa paloturvallisuus kysymys.. onko tarkastaja tietoinen ?
- Anonyymi
Monesti tukka likaisena rönötetää kassalla, toisena päivänä tervehditään ja toisena ei. Siis myyjä, ei johtava
- Anonyymi
Hyvä, että Oulaisissa on Tokmanni. Tilat ovat vähän pienet, mutta ne ovat entisen K-Marketin. Aikoinaan oli hyvä, että niille saatiin noin hyvä käyttäjä. Eivät jääneet tyhjinä seisomaan. Käydään niin paljon ostoksilla Tokmannilla, että on varaa laajentaa liikettä johonkin suuntaan.
- Anonyymi
Hyvä liike,vastaisku HalpaHallin koville hinnoille. Tavaraa on paljon tarjolla niin pitääkin, hinnat kohillaan!
- Anonyymi
Harmi vaan kun on niin ahtaat ja paskat tilat. Jotenkin tuntuu ahdistavalta käydä tuolla, tuntuu ettei tuolla saa rauhassa katsella vaan aina joku hiippailee lähettyvillä.... Jos tuolle saadaan jonkun kymmenen vuoden päästä uudet liiketilat, jos kaupunki suo.
- Anonyymi
Itse tekevät tilat ahtaaksi. Liikaa tavaraa ja huono suunnittelu. Ammattitaitoa ei tokmannilla tarvita päästäkseen sinne töihin
- Anonyymi
Uusi liikerakennus S-marketin/torin paikalle johon kunnon tilat S-marketille ja Tokmannille saman katon alle
- Anonyymi
Ja se hotellin rumilus purkaa pois ja siihen vielä matkahuollon kenttä niin kyllähän siihen mahtuu isokin kauppakeskus.
- Anonyymi
Eikö tuukkaan ensin jokeen sitä kävelytietä?
- Anonyymi
Mitä ne arkkitehti opiskelijat olikaan suunnitelleet keskustan kehittämiseen ???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138