Kytkeekö velkojapankki talon lämmöt päälle vai antaako se lattian alla olevan vesipatjan jäätyä?
Kuinka autioitunut Hoikkalan talo kestää talvea ja pakkasta?
14
670
Vastaukset
- Anonyymi
Voisiko joku imeä nesteet pois?
- Anonyymi
Kaikki riippuu ihan siitä, onko rakennuksella oma pepareikä?
- Anonyymi
Eiks se ole hyvä vain että rapautuu iha issekseeen kappaleiksi
- Anonyymi
Meskanen ihmetteli miksi talon annettiin mennä pilalle
- Anonyymi
Tarkemmin sanottuna hän arveli että muutkin jampen ylläpitämät taloyhtiöt saattavat olla happamia 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkemmin sanottuna hän arveli että muutkin jampen ylläpitämät taloyhtiöt saattavat olla happamia 🤗
Joko kriisikokoukset päällänsä jatkuvilla syötöillä eläimien raivoilla
- Anonyymi
Onhan sieltä katkaistu sähköt ja vedet purettavasta rakennuksesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan sieltä katkaistu sähköt ja vedet purettavasta rakennuksesta?
On se kyl ihan paska
- Anonyymi
Pieni kuntokuuri ei pahasta. https://www.youtube.com/watch?v=42UcIn0JQAY
- Anonyymi
atoomipommi pelastaa koko höskän
- Anonyymi
kovasti olet huolissasi mylliksen temppelistä
- Anonyymi
Talon omistaja näytti hyvin hassulta kun raunon laittama kynttilä pilkisti pepareijästä.
- Anonyymi
Hän makasi seljällään ilkosillaan lattialla ja oranssinen kynttilän tyvi killitti tuhkaluukusta.
- Anonyymi
Nyt tämän retroilun aikana voitais alkaa filmata Tankki täyteen 2 sarjaa tuossa kiinteistöhuoneustossa ei niitä näyttelijöitä pienet homeet haittaa yhtään
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647