Näin se elämä etenee

Mukavaa päivää ja huomenta. Päivät ne vaan vaihtuu nopeasti. 😊📅🏙️💖💎

70

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää päivää👩🍒🤗♥️

      • Kiitos kivaa päivä sinulle. Missä olet nyt? 🤗♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos kivaa päivä sinulle. Missä olet nyt? 🤗♥️

        En saa kertoa 👩🍒🤗♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        En saa kertoa 👩🍒🤗♥️

        Ahaa, ok se on salainen tehtävä. Varmasti jännittävää. 🤗♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        En saa kertoa 👩🍒🤗♥️

        Miten pitkään se matka kestää? 😊♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miten pitkään se matka kestää? 😊♥️

        Se peruuntui 👩🍒🍁♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se peruuntui 👩🍒🍁♥️

        Mä en tiedä oletko oikea vai feikki kirsi nyt tässä... Harmi jos se peruuntui. 😊♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en tiedä oletko oikea vai feikki kirsi nyt tässä... Harmi jos se peruuntui. 😊♥️

        Luulet vaan gubbe olevasi näpsäkkä feikkihahmosi kanssa. Löytyi jo selityskin, miksi "kirsi" ei tänään olekaan matkoilla🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      älä sitten tänään itkupotkuraivoa täällä. Sä varmasti muistat että kirsi on työmatkalla.

      • Anonyymi

        Gubbe ei enää ollenkaan muistanut, että "kirsi" on tänään työmatkalla, kun aloitti lapsellisen käsinukkeleikkinsä itsensä kanssa 🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Sä olit kyttäämässä suden uutta aloitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olit kyttäämässä suden uutta aloitusta.

        Kaiken kansan kytättävänä sun lässytykset täällä on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaiken kansan kytättävänä sun lässytykset täällä on.

        Niin on ja on monen muunkin.


    • Anonyymi

      viikonloppuun👩🍒🤗♥️

      • Kivaa. Toivottavasti siellä on mukavaa ja hyvää ruokaa. 😊🤗♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kivaa. Toivottavasti siellä on mukavaa ja hyvää ruokaa. 😊🤗♥️

        LOL etkö erota feikkikirsiä aidosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LOL etkö erota feikkikirsiä aidosta

        Dingdong typerys lopeta! Mites ne lääkkeet oletko taas jättäny ottamatta?


    • Anonyymi

      Mukavaa päivää sudelle! 😊

      • Kiitos. Aika haastavaa on löytää sitä mukavaa, mutta yritetään. Ainakaan palstalla ei muuta ku matkitaan muita ja kiusataan. Painetaan alas ja muistutetaan siitä mikä rumilus olen.


      • Oikein mukavaa päivää myös sinulle. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oikein mukavaa päivää myös sinulle. 😊

        No tuon ilkeilijän mielipiteet kannattaa jättää omaan mitättömyyteensä. Toivottavasti päiväsi paranee kun päivä etenee 😊.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tuon ilkeilijän mielipiteet kannattaa jättää omaan mitättömyyteensä. Toivottavasti päiväsi paranee kun päivä etenee 😊.

        Kiitos, kaipa tämä tästä. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Aika haastavaa on löytää sitä mukavaa, mutta yritetään. Ainakaan palstalla ei muuta ku matkitaan muita ja kiusataan. Painetaan alas ja muistutetaan siitä mikä rumilus olen.

        kuka on sanonut että olet rumilus. ei kukaan muu kuin sitä itse haukut itseäsi


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Aika haastavaa on löytää sitä mukavaa, mutta yritetään. Ainakaan palstalla ei muuta ku matkitaan muita ja kiusataan. Painetaan alas ja muistutetaan siitä mikä rumilus olen.

        No moi miten päivä täällä se muuttui etäpäväks👩🍒🍁♥️🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No moi miten päivä täällä se muuttui etäpäväks👩🍒🍁♥️🤗

        tee sitten töitä. Siitähän sulle maksetaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        No moi miten päivä täällä se muuttui etäpäväks👩🍒🍁♥️🤗

        Moikka vaan. Tässä lähdössä kaupalla käymään. Eipä tässä vielä sen ihmeempää ole ehtinyt tapahtuu. Sulle ei sitten reissua tullutkaa? ♥️🤗


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Moikka vaan. Tässä lähdössä kaupalla käymään. Eipä tässä vielä sen ihmeempää ole ehtinyt tapahtuu. Sulle ei sitten reissua tullutkaa? ♥️🤗

        niinhän kirsi sanoi että se peruuntui. etkö tiedä mitä se tarkoittaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        niinhän kirsi sanoi että se peruuntui. etkö tiedä mitä se tarkoittaa

        Sinun takia en tienny kuka on oikea kirsi vai onko kukaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Aika haastavaa on löytää sitä mukavaa, mutta yritetään. Ainakaan palstalla ei muuta ku matkitaan muita ja kiusataan. Painetaan alas ja muistutetaan siitä mikä rumilus olen.

        Oletettavasti yksi ojanpohjakallu, joka saa iloa ja valon kajastusta roikkumalla Jani sun aloituksia härkkimässä. Ne pitäisi jättää huomioimatta.-Mennäämpäs pääasiaan. Pitääkö minun vetää maiharit jalkoihin ja tulla vakuuttaan , ettet ole ruma. Ottaisin sut omakseni, jos saisin. Mutta kun en saa. Onnitteluni hänelle, jonka oma kerran vielä olet. 🤗🤩🤗


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Moikka vaan. Tässä lähdössä kaupalla käymään. Eipä tässä vielä sen ihmeempää ole ehtinyt tapahtuu. Sulle ei sitten reissua tullutkaa? ♥️🤗

        No eipä tullu👩🍒🍁♥️🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä tullu👩🍒🍁♥️🤗

        mikset sä halua nähdä jania livenä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletettavasti yksi ojanpohjakallu, joka saa iloa ja valon kajastusta roikkumalla Jani sun aloituksia härkkimässä. Ne pitäisi jättää huomioimatta.-Mennäämpäs pääasiaan. Pitääkö minun vetää maiharit jalkoihin ja tulla vakuuttaan , ettet ole ruma. Ottaisin sut omakseni, jos saisin. Mutta kun en saa. Onnitteluni hänelle, jonka oma kerran vielä olet. 🤗🤩🤗

        Luuletko että joku teinityttö haluu seurustella janin kanssa. Älä oikeesti luo uskoa siihen että joku nuori tyttö haluaa janin kun ei ole halunnut 13 vuoteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletettavasti yksi ojanpohjakallu, joka saa iloa ja valon kajastusta roikkumalla Jani sun aloituksia härkkimässä. Ne pitäisi jättää huomioimatta.-Mennäämpäs pääasiaan. Pitääkö minun vetää maiharit jalkoihin ja tulla vakuuttaan , ettet ole ruma. Ottaisin sut omakseni, jos saisin. Mutta kun en saa. Onnitteluni hänelle, jonka oma kerran vielä olet. 🤗🤩🤗

        Mikset sä saa jania? oletko jo varattu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eipä tullu👩🍒🍁♥️🤗

        Ehkä joku toinen päivä 😊✨❤️🍁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletettavasti yksi ojanpohjakallu, joka saa iloa ja valon kajastusta roikkumalla Jani sun aloituksia härkkimässä. Ne pitäisi jättää huomioimatta.-Mennäämpäs pääasiaan. Pitääkö minun vetää maiharit jalkoihin ja tulla vakuuttaan , ettet ole ruma. Ottaisin sut omakseni, jos saisin. Mutta kun en saa. Onnitteluni hänelle, jonka oma kerran vielä olet. 🤗🤩🤗

        Voi sua hassua. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voi sua hassua. 😊

        hihii hiiii hassu


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voi sua hassua. 😊

        siinä on nainen joka haluu sut mutta sä et halua tutustua häneen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ehkä joku toinen päivä 😊✨❤️🍁

        Ensi viikolle siirty😊🍒🍁♥️👩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset sä saa jania? oletko jo varattu?

        En ole ostettu enkä varattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ostettu enkä varattu.

        No mikä estää sitten tutustua janiin?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Aika haastavaa on löytää sitä mukavaa, mutta yritetään. Ainakaan palstalla ei muuta ku matkitaan muita ja kiusataan. Painetaan alas ja muistutetaan siitä mikä rumilus olen.

        Ite oot toitottanu kaikelle kansalle olevas ruma.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinun takia en tienny kuka on oikea kirsi vai onko kukaan.

        Jaa sekin on muiden vika, ettet enää tunnista itse omia mielikuvitushahmojasi🙈🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voi sua hassua. 😊

        Jopas kävikin hassusti 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopas kävikin hassusti 🤣

        Joo. Niin hassusti, ettei gubbe enää tiedä, onko kyseessä Kirsi, kirsi, KIRSI vai peräti "kirsi".
        "Veerakin" jo näyttää nostavan päätään🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No moi miten päivä täällä se muuttui etäpäväks👩🍒🍁♥️🤗

        Kyllä sä näät mitä täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mikset sä halua nähdä jania livenä

        Olenko niin sanonut👩🍒🍁


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voi sua hassua. 😊

        Kiitti tunnetusta kohteliaisuudestasi. Kiitti myös rukkasista. Ne lämmittävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko niin sanonut👩🍒🍁

        No miksi ette näe livenä jos kerta haluat nähdä janin. Jani on tosi masentunut kun se ei ole päässyt koskeen naiseen 13 vuoteen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olenko niin sanonut👩🍒🍁

        Ei välitetä tuosta, kun aina änkeää väliin ja haluaa vaan riitaa aikaan. 🤗🧡


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ensi viikolle siirty😊🍒🍁♥️👩

        Ok. Onko viikonloppu vapaana? 😊♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voi sua hassua. 😊

        Olen eräs mukavista, joka halusi huumori mielessä piristää sinua. Mutta ihan tosi kuitenkin, ettet ole ruma.☺️😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen eräs mukavista, joka halusi huumori mielessä piristää sinua. Mutta ihan tosi kuitenkin, ettet ole ruma.☺️😁

        Olet kyllä kiva ja mukava. Kiitos siitä sinulle. 🤗😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei välitetä tuosta, kun aina änkeää väliin ja haluaa vaan riitaa aikaan. 🤗🧡

        molemmat haluu nähdä mutta ette kuitenkaan niin paljon että oikeesti osaisitte sopia tapaamisen


      • Anonyymi kirjoitti:

        molemmat haluu nähdä mutta ette kuitenkaan niin paljon että oikeesti osaisitte sopia tapaamisen

        Puppeli ja prinsessulikin tapasivat toisensa ihan itsekseen, eikä kukaan ollu painostamassa heitä siihen. Miksi sinä olet jatkuvasti hoputtamassa meitä tekemään päätöksiä?


    • Anonyymi

      Jani kyllähän sun pitäis tuntea jo kirsi. Olette vuoden päivät jutelleet täällä. Siinä ajassa kyllä ehtii tuntee ihmistä ja mitä työtä tekee.

      • Kyllä joo, aivan ku ei olis helppo matkia toista ja harhauttaa muita. Sitähän täällä näillä sivustoilla paljon harrastetaan. Trollaamista ja sotkemista ja harhauttamista.
        Mutta pupu ja prinsessa saivat toisensa. Taisivat tuntea toisensa jo ennen palstalle tuloakin, kun eivät mitenkään muuten olis voineet löytää toisiaan livessä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä joo, aivan ku ei olis helppo matkia toista ja harhauttaa muita. Sitähän täällä näillä sivustoilla paljon harrastetaan. Trollaamista ja sotkemista ja harhauttamista.
        Mutta pupu ja prinsessa saivat toisensa. Taisivat tuntea toisensa jo ennen palstalle tuloakin, kun eivät mitenkään muuten olis voineet löytää toisiaan livessä.

        No ei kuule ole mun vika että pupu ja prinsessa juttelevat livenä. Sinä voit kysyä kirsiltä koska haluis nähdä. Mutta sussa ei ole miestä siihen


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä joo, aivan ku ei olis helppo matkia toista ja harhauttaa muita. Sitähän täällä näillä sivustoilla paljon harrastetaan. Trollaamista ja sotkemista ja harhauttamista.
        Mutta pupu ja prinsessa saivat toisensa. Taisivat tuntea toisensa jo ennen palstalle tuloakin, kun eivät mitenkään muuten olis voineet löytää toisiaan livessä.

        Sinähän se varmasti harhauttamisen ja trollauksen salat tiedät.


    • Anonyymi

      Jo on gubbe taas vauhdissa 🙈

    • Anonyymi

      Jani valittaa kun kukaan ei kiinnostu hänestä ja sitten kun kiinnostuu niin ei ole halukas tutustuu, Janilla on vaan tarkoitus hakea huomiota eikä oikeesti tutustua naisiin jotka on janista kiinnostuneita.

      • Anonyymi

        Yli viisikymppinen teini🙈


    • Anonyymi

      Pistä taas gubbe kehiin vähän yhden miehen käsinukkeleikkejä, jotta saadaan nauraa!

    • Hei taas. Kävin salilla kurittamassa kehoani. Miten kirsin ilta sujuu? 😊💖💎

      • Anonyymi

        Se on nyt pökertyny. Laita pieni käsinukkeperformanssi taas pystyyn 💦


    • Anonyymi

      jani he varmasti juttelivat muusta kuin kahvin tai teen juomisesta

      • Kyllä mä näin mistä ne jutteli. Enimmäkseen salatuistaelämistä ja muusta teevee hömpästä. Ja välillä oli jotain kaksmielistä vitsiä ja hempeilyä ja viuhkan silittelyä. Nyt silittelevät toisiaan livessä. Näin se normaaleilla ihmisillä parinmuodostus tapahtuu helposti. Sen olen useasti saanu vierestä todistaa. Minä en osaa mitään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä mä näin mistä ne jutteli. Enimmäkseen salatuistaelämistä ja muusta teevee hömpästä. Ja välillä oli jotain kaksmielistä vitsiä ja hempeilyä ja viuhkan silittelyä. Nyt silittelevät toisiaan livessä. Näin se normaaleilla ihmisillä parinmuodostus tapahtuu helposti. Sen olen useasti saanu vierestä todistaa. Minä en osaa mitään.

        no miksi et voi pyytää kirsiä treffeille vaan oot kateellinen muille jotka osaa sopia tapaamisen. sinä jaksat rukuttaa kun et osaa toimia


      • Anonyymi kirjoitti:

        no miksi et voi pyytää kirsiä treffeille vaan oot kateellinen muille jotka osaa sopia tapaamisen. sinä jaksat rukuttaa kun et osaa toimia

        Eipä ne palstalla näkyneet tapaamista sopineen, eikä yhteystietoja vaihtaneet. Täällä ei sellainen onnistu.


    • Anonyymi

      no miksi olet kateellinen jos kerta ovat tunteneet toisensa oikeassa elämässä. Sä voit pyytää kirsin treffeille eikä uikuttaa kun pupu ja prinsessa ovat tosielämässä toisensa läytäneet

      • Anonyymi

        En tykkää tekoälyjutuista


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3081
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      88
      2095
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      78
      1719
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1445
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      239
      1235
    6. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      148
      1104
    7. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1074
    8. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      116
      1059
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      13
      1018
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      48
      1011
    Aihe