Käsitystä ennen kuin siellä paikkakunnalla on tehty muutama erittäin tärkeä ja kuntalaisten hyvinvoinnin kannalta aivan äärimmäisen oleellinen muutos.
Ensinnäkin kaikkien haapajärveläisnaisten on alettava twerkkaamaan.
Toiseksi amissien on pukeuduttava kuten amissit pukee.
Kolmanneksi liittykäämme kaikki iloiseen We 🚲 Haapajärvi ❤️ -joukkoomme. T-paitoja on tulossa painosta, ja teepaitoja sotken täällä paraikaa kahvimukillani, kun teepussit loppuivat.
Haapajärvestä ei saa PIIRUAKAAN parempaa
12
721
Vastaukset
- Anonyymi
Rumspringa Haapajärvellä on ihan must
- Anonyymi
Hi! I'm Hamish, the amish. I'm not allowed to use the computer. I volunteer to be your governor.
- Anonyymi
Tinze, Hamish ja Rumspringa - niistä Haapajärvi tunnetaan.
- Anonyymi
Eihän Tinze vielä asu täällä. Toivottavasti saamme hänet muuttamaan Haapajärvelle tekemään parempaa Haapajärveä ja kehittämään haapajärvisten naisten twerkkitaitoa uudessa tanssikoulu Twerkkaamossamme. Tämä tuo positiivista pöhinää Haapajärvelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän Tinze vielä asu täällä. Toivottavasti saamme hänet muuttamaan Haapajärvelle tekemään parempaa Haapajärveä ja kehittämään haapajärvisten naisten twerkkitaitoa uudessa tanssikoulu Twerkkaamossamme. Tämä tuo positiivista pöhinää Haapajärvelle.
milloin twerkkaamo avaa ovensa
- Anonyymi
PELLE!!!!
- Anonyymi
Kiitos. Karkasin juuri 🎪🤹
- Anonyymi
kuntalaisten hyvinvoinnista puheenollen näin muistisairaan omaisena olen havainnut eräässä paikallisessa vanhusten perhekodissa eräitä epäkohtia.
työntekijöitä on vain yksi kerrallaan työssä ja hänen lähtiessään hoitamaan pakollisia asioita dementikot voivat jäädä ilman valvontaa keskenään tai jonkun taitamattoman vastuulle.
minua ihmetyttää myös potilastilassa oleskelevat sinne kuulumattomat henkilöt jotka ovat hoitajattaren "kavereita".
olen kuullut ettei "kavereiden" läsnäolo rajoitu pelkästään päiväsaikaan. - Anonyymi
Paskaaaaaaaa pönttö täynnä
- Anonyymi
Pilluuuuuu
- Anonyymi
Kulliiiiiiiiiiiii
- Anonyymi
Paskaperseensuti
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974