Antti Holma jyrähtää podcastissaan suorat sanat kansanedustajan sairauslomasta

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/viihde/art-2000010784774.html

Antin koulumatka -podcastin uuden kauden ensimmäisessä jaksossa hän esittää mielipiteensä sairauslomastaan ilmoittaneesta Sdp:n kansanedustajasta, myös somevaikuttajana tunnetusta Ville ”Terapeutti-Ville” Merisestä.

Lue lisää: Terapeutti-Ville jää sairauslomalle: ”Sairain työyhteisö, missä olen ollut”

– Mä tunnen sääliä ja surua häntä kohtaan, hän aloittaa.

Sitten hän paukauttaa:

– Älkää äänestäkö julkkiksia ja influenssereita sinne eduskuntaan. Äänestäkää poliitikkoja.

17

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noo ditten kaik persut pois eduskunnasta . Liilaaöyhnatsiöyh 66+88=55

• Anonyymi

Ja jo heti ensimmäisessä kommentissa piti pakkomielteen tavoin tuoda perussuomalaiset mukaan keskusteluun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jo heti ensimmäisessä kommentissa piti pakkomielteen tavoin tuoda perussuomalaiset mukaan keskusteluun.

Niin sanottu persu-kortti pelattu. Kertoo vain kommentoijan heikosta sivistys ja keskusteluntaidon tasosta.

• Anonyymi

Voi kuvitella, ettei ole herkkua kuunnella demarin ja kokoomuksen erimielisyyttä soteasiassa.

Meriläinen käytti tilannetta hyväkseen ja hommasi itselleen vapaata. Olikohan 1. päivä palkaton?

• Anonyymi

Kuinkakohan moni perusduunari saisi lomaa omasta työstään samoilla perusteilla ja yhtä helposti kuin tämä SDP:n kansanedustaja sai?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Älkää äänestäkö julkkiksia ja influenssereita sinne eduskuntaan. Äänestäkää poliitikkoja. On muuten helskutin hyvä neuvo!

• Anonyymi

mrrrrr

• Anonyymi

Upi mika

• Anonyymi

Holma👎

• Anonyymi

pahapoika heikko pää

• Anonyymi

Someville töissä.
      Ei jaksa

• Anonyymi

Hih

• Anonyymi

Tämän perustellaa sanoisin että kokoomus ja SDP eivät mahdu yhdessä seuraavaan hallitukseen.

• Anonyymi

Samaa mieltä kuin Antti. Kansalliseen politiikkaan ja eduskuntavaaliehdokkaaksi lähteminen edellyttää persettä, joka kestää merivettä.
      Tällä kertaa se herkkähipiäinen oli urheilullisen näköinen nuori demaripyrkyri.

• Anonyymi

Hyvä

• Anonyymi

Mä tunnen sääliä ja surua häntä kohtaan, hän aloittaa.

Sitten hän paukauttaa:

– Älkää äänestäkö julkkiksia ja influenssereita sinne eduskuntaan. Äänestäkää poliitikkoja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      758
    3. 47
      674
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      633
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      623
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      611
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      605
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37