Hallitus 2024

Anonyymi-ap

Eerola ym. Persut haluavat korkeastikoulutettuja ihmisiä nostamaan verotuloja, miksi kukaan ulkomaalainen ja korkeastikoulutettu hennilö edes haluaisi tulla Suomeen, joka on yksi rasistisimmista pohjoismaista. Se ei houkuta.
Pikku-ukkokin on äänessä, ei vakuuta.
Tämä hallitus pimittää tietoja, haluaa päättää salamyhkäisesti asioista ilman oikeaa valtuutusta.
Sotkenut koko työmarkkinat, niin että työvoima katoaa. Etenkin älykkäät naiset pyyhkivät Suomen tomut jaloistaan.
Pikku-ukkohan ei naisia osaa kunmnioittaa.

2

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu tvssä tää vigiliukas halusi saksalaisia insinöörejä muuttamaan Suomeen . No onhan täälä krematorioista pulaa .

• Anonyymi

Itse olen ns. ulkosuomalainen eli Suomessa syntynyt ja kasvanut mutta sitten ulkomailla yliopisto-opiskelut suorittanut ja myös työuran luonut. Olisi kiva asua Suomessa ja asunnotkin ovat todella halpoja ulkomaiden suurkaupunkeihin verrattuna mutta on pari asiaa jotka estävät paluumuuttoni.

Ensiksikin palkkaus ja verotus. Suomessa en pääsisi läheskään samoihin tuloihin kuin nyt. Samoin Suomessa verotetaan joka asiasta. Jopa sijoitussalkun voitoista verotetaan 10% enemmän kuin nykyisessä asuinmaassani. Myös eläkkeeni on täällä 25 vuoden jälkeen 70 prossaa viimeisestä palkasta eli jos viimeisessä palkkakuitissa tulot on 10 tuhatta, niin eläke on 7...

Toiseksi haittamaahanmuutto ja kaiken maailman ideologisesti työttömät. Ei minulla sinänsä ole mitään maahanmuuttoa vastaan, mutta en todellakaan halua että verorahani menisivät somailalaisten yksinhuoltajaäitien lapsikatraiden elatukseen tai Irakin ja Afganistanin nuorten miesten diskorahoiksi. Samoin Suomessa on tuhansia ”en mä voi tehä tavallista duunia kun ahistaa ja masentaa" tyyppejä jotka viettävät päivät somessa tai kauppakeskuksissa ja elävät sossun tuella.

Samoin Suomesta on tullut täysin selkärangattomien itkupillien maa jossa mitään ei saa sanoa jotta kukaan ei pahoita mieltään ja kansanedustajat saavat sairaslomaa kun työilmapiiri on huono ja jopa kiusaamista esiintyy...

Joten - pitäkää tunkkinne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe